Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2013 19:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Artiest:Outlander
[b]Track(s):Elements

[b]Sample/video:
http://www.youtube.com/watch?v=j5pwpE2PzsU

Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2013 19:16 
 
Hardtraxx Addict

Doet me niks zo op het eerste gehoor -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2013 19:22 
 
Hardtraxx Elite

vet dat een talent een keer een anthem mag maken! wel een leuk plaatje :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2013 19:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wel te doen :)
Wat tijntjuh120 al zegt: Leuk dat een talentje het anthem maakt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2013 19:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik vind hem lekker! Lekker fris en zomers. Leuk hoe de melodie steeds naar beneden afbuigt (beviel me in Our World ook al). Mooie synth ook weer. Hoor de laatste steeds vaker mooie synths voorbij komen. Gaat goed met de progressie van sound design in de scene. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2013 19:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind er niet veel aan, blijft totaal niet hangen allemaal.

Maar deze jongen is zeker niet verkeerd bezig, terecht dat ze hem deze kans gunnen. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2013 20:01 
 
Hardtraxx Veteran

Heerlijk! Tof van Bass Events dat ze niet de standaard namen een anthem laat maken, terwijl een talent dit ook blijkbaar goed kan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2013 20:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nee, doet me niks dit...
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2013 20:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind hem voor thuis erg lekker! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2013 21:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Leuk plaatje :) Alleen de melodie komt me bekend voor,,
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2013 08:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zoals gezegd leuk dat een talent een anthem mag maken. Maar voor mij mist 't nummer een beetje het 'anthem gevoel'. De track is wat klein in mijn optiek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2013 13:17 
 
Hardtraxx Veteran

Leuk plaatje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2013 14:04 
 
Hardtraxxer

weet niet zo goed wat ik hiervan moet vinden.. tis het allemaal net niet.. leuk geprobeerd maar deze sla ik over :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2013 14:07 
 
Hardtraxxer

vreselijk saai anthem..
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2013 14:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Analoxx schreef:
Doet me niks


Wel:
tijntjuh120 schreef:
vet dat een talent een keer een anthem mag maken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2013 18:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dennis93 schreef:
vreselijk saai anthem..

Exact dit. Nul energie en drive. Het laatste (voor mij)wrede Bassleader anthem was die van Noisecontrollers uit 2008. Daarna is het drastisch bergafwaarts gegaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2013 19:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mwah, doet me niet heel veel. Maar het heeft wel iets. Ook fijn dat een talent een anthem mag maken, hij is iig al stuk beter dan die van vorig jaar. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2013 19:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hilarisch hoe iedereen het een kutplaat vindt, maar het wel goed vindt dat een talent hem mag maken, in plaats van een gevestigd persoon. Dan heb je echt het gevolgtrekkingsniveau van een goudvis.

Gelukkig vind ik het wel gewoon een fijne plaat en zal het me roesten of een talent of gevestigde producer een anthem maakt (of wat voor plaat dan ook): als het maar een lekkere plaat is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2013 19:53 
 

Meph0 schreef:
Hilarisch hoe iedereen het een kutplaat vindt, maar het wel goed vindt dat een talent hem mag maken, in plaats van een gevestigd persoon. Dan heb je echt het gevolgtrekkingsniveau van een goudvis.


Precies. Valt me nog mee dat mensen hier wèl weten wie Anne Frank is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2013 19:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Meph0 schreef:
Hilarisch hoe iedereen het een kutplaat vindt, maar het wel goed vindt dat een talent hem mag maken, in plaats van een gevestigd persoon. Dan heb je echt het gevolgtrekkingsniveau van een goudvis.


Je hoort mij nergens zeggen dat ik het een kutplaat vind :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2013 22:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kicks klinken zeker niet slecht
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2013 17:51 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Kicks vind ik niet lekker klinken, voor de rest wel leuk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2013 19:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekkere plaat weer van Outlander
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2013 20:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Erg leuke plaat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2013 10:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Niet verkeerd! Maar heb 't wel beetje gehad met die Avicii-uithaaltjes aan het einde van elke noot in de melodie :/
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks