Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2013 11:42 
 
Hardtraxxer

Artiest: Outbreak

Track(s): Survival

Sample/video: http://www.youtube.com/watch?v=CZPkg1Dov-U

Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2013 12:12 
 
Hardtraxx Veteran

Intro en Outro zijn zeer vet gedaan! :cool: Climax weet me niet echt te overtuigen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2013 12:49 
 
Hardtraxx Elite

Wie zegt dat dit Brennan heart & Adaro is?

Dit klinkt echt nergens naar.. beetje saai.. :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2013 12:50 
 

hotymoty schreef:
Wie zegt dat dit Brennan heart & Adaro is?

Dit klinkt echt nergens naar.. beetje saai.. :thumbdown:


Hoop jij stiekem dat deze rukplaat niet van Adaro is misschien?? :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2013 12:51 
 
Hardtraxx Veteran

hotymoty schreef:
Wie zegt dat dit Brennan heart & Adaro is?

Dit klinkt echt nergens naar.. beetje saai.. :thumbdown:

Omdat ze samen een track hadden gemaakt voor KO, en deze uit die set komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2013 13:02 
 
Hardtraxx Elite

Jro_ schreef:
hotymoty schreef:
Wie zegt dat dit Brennan heart & Adaro is?

Dit klinkt echt nergens naar.. beetje saai.. :thumbdown:


Hoop jij stiekem dat deze rukplaat niet van Adaro is misschien?? :cool:


Haha, ja dat ook!
Volgens mij hadden ze daar geen genoeg tijd voor.. zoiets las ik van hem op twitter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2013 16:25 
 
Hardtraxx Veteran

Lekker hoor!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2013 20:10 
 
Hardtraxxer

eindelijk weer iets van brennan heart wat me weet te boeien! Heerlijke plaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2013 20:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Doet me niet zoveel misschien na een paar keer luisteren -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2013 03:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Intro is wel vet, klinkt overigens meer als Code Black. Vind de rest maar saai en inspiratieloos! -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2013 10:05 
 
Hardtraxx Elite

vind t maar een saaie plaat :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2013 11:53 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Kick is wel lekker :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2013 21:20 
 
Hardtraxxer

Dit is gewoon Brennan Heart maar dan voor iemand anders! ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2013 17:07 
 
Hardtraxx Veteran

Dit is blijkbaar een plaat van Outbreak, nog onbekende act op o.a. Defqon.1 Blue. Zie reacties op partyflock; https://partyflock.nl/artist/73636:Outbreak.html.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2013 18:23 
 
Hardtraxxer

klinkt wel dik! maar is minder leuk als hier een ghostproducer achter zit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2013 15:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit is dus Nitrouz! :)
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks