Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2013 11:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Artiest: Outbreak

Track(s): Sounds Of The Night

Sample/video:



@ 02.25min
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2013 19:42 
 
Hardtraxx Addict

Is dit niet ''Toneshifterz - Sound Of The Night''?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2013 19:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

TheSoundOfHardstylez schreef:
Is dit niet ''Toneshifterz - Sound Of The Night''?


Nee
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2013 20:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Melodie klinkt best leuk
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2013 03:44 
 
Hardtraxxer

soooow dikke intro hoor :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2013 15:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt wel nice. Misschien toch een bezoekje brengen aan 'm op Loudness, denk dat hij daar z'n set ook wel op zal afstemmen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2013 03:39 
 
Hardtraxxer

Roellos schreef:
TheSoundOfHardstylez schreef:
Is dit niet ''Toneshifterz - Sound Of The Night''?


Nee



:/
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2013 03:53 
 
Hardtraxx Newbie

Op Xxlerator stond Outbreak LIVE, dat betekent eigen platen. Dus het is geen Toneshifterz.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2013 11:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ikvolgjeniethelemaal schreef:
Roellos schreef:
TheSoundOfHardstylez schreef:
Is dit niet ''Toneshifterz - Sound Of The Night''?


Nee



:/


Het is toch echt hoe het in de titel staat.
Mods kunnen PM sturen voor bron.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2013 11:53 
 

Outbreak is lekker bezig de laatste tijd :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2013 16:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die kicks :drool: Rest van de plaat ook goed
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2013 16:36 
 
Hardtraxxer

Daveytl schreef:
Die kicks :drool: Rest van de plaat ook goed

Idd die kicks zijn keurig. Als deze kicks ook in de remix zitten van Adaro .. :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2013 11:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat ik tot nu toe kan horen :thumbup: :thumbup:

Lekker style! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2013 16:41 
 
Hardtraxx Addict

outbreak vult zijn reparatoir wel mooi met loudness materiaal, goed van hem!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2013 20:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

kauwgombal schreef:
FX kicks en kicks zijn zo duidelijk van Toneshifterz, moet onderhand wel een Toneshifterz productie zijn.
Wat een knetter dit! :D


Is een Outbreak plaat, en die produceerd gewoon zelf
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2013 21:00 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

JEFSKI schreef:
kauwgombal schreef:
FX kicks en kicks zijn zo duidelijk van Toneshifterz, moet onderhand wel een Toneshifterz productie zijn.
Wat een knetter dit! :D


Is een Outbreak plaat, en die produceerd gewoon zelf

Daarnaast produceert ie ook gewoon zelf
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2013 21:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

wootum schreef:
JEFSKI schreef:
kauwgombal schreef:
FX kicks en kicks zijn zo duidelijk van Toneshifterz, moet onderhand wel een Toneshifterz productie zijn.
Wat een knetter dit! :D


Is een Outbreak plaat, en die produceerd gewoon zelf

Daarnaast produceert ie ook gewoon zelf


Gelukkig wel! :D
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks