Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2013 10:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat deze vent maar eens stopt.

Bahbah
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2013 10:48 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Axora schreef:
Wanneer stoppen mensen eens met dat altijd maar janken om dit soort nummers. Dit zijn melodieen, waar iedereen wat mee heeft, en die altijd leuk zijn om te horen.

velen van ons zullen zelfs dit ' zielige' niveau niet kunnen evenaren, en mocht dat wel zo zijn. be my guest

Jij zegt waarschijnlijk ook niets in een restaurant als er allemaal haren in je soep zitten, het lijkt me immers sterk dat jij het niveau van een kok in een restaurant kunt evenaren. Eet smakelijk :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2013 11:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Axora schreef:
Wanneer stoppen mensen eens met dat altijd maar janken om dit soort nummers. Dit zijn melodieen, waar iedereen wat mee heeft, en die altijd leuk zijn om te horen.

velen van ons zullen zelfs dit ' zielige' niveau niet kunnen evenaren, en mocht dat wel zo zijn. be my guest

Jij zegt waarschijnlijk ook niets in een restaurant als er allemaal haren in je soep zitten, het lijkt me immers sterk dat jij het niveau van een kok in een restaurant kunt evenaren. Eet smakelijk :thumbup:

:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2013 13:27 
 
Hardtraxx Addict

:cry:
Fabian please stop met muziek maken... lekker met de prophet met pensioen
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2013 14:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Axora schreef:
Wanneer stoppen mensen eens met dat altijd maar janken om dit soort nummers. Dit zijn melodieen, waar iedereen wat mee heeft, en die altijd leuk zijn om te horen.

velen van ons zullen zelfs dit ' zielige' niveau niet kunnen evenaren, en mocht dat wel zo zijn. be my guest

Kijk, wat jij zegt is echt super slim zeg! :oh: Wanneer je zelf iets niet kan, mag je hierover niet kritisch zijn. Goed argument man! :thumbsup: Luister maar niet naar Elexz! Er zijn ook mensen zoals ik die het echt niet heel leuk zouden vinden als super slimme mensen zoals jij weg zouden gaan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2013 17:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Maximum schreef:
Axora schreef:
Wanneer stoppen mensen eens met dat altijd maar janken om dit soort nummers. Dit zijn melodieen, waar iedereen wat mee heeft, en die altijd leuk zijn om te horen.

velen van ons zullen zelfs dit ' zielige' niveau niet kunnen evenaren, en mocht dat wel zo zijn. be my guest

Kijk, wat jij zegt is echt super slim zeg! :oh: Wanneer je zelf iets niet kan, mag je hierover niet kritisch zijn. Goed argument man! :thumbsup: Luister maar niet naar Elexz! Er zijn ook mensen zoals ik die het echt niet heel leuk zouden vinden als super slimme mensen zoals jij weg zouden gaan!

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2013 18:05 
 
Hardtraxxer

altijd al fan geweest van het orgineel en vind het eerlijk gezegd toch wel een lekkere remix hoor, misschien wel inspiratie loos en snel in elkaar gezet, maar toch lekker.

maar ieder zn mening natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2013 18:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dit is wel heel erg zeg, geen andere woorden voor :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2013 18:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dennis93 schreef:
Dacht ff dat ik op carnaval stond toen deze gedraaid werd :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2013 20:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ik vind het zo erg nog niet. Origineel heb ik heel erg vaak gedraaid dus vind het wel leuk om hem in een nieuw jasje te horen :) zal even snel gemaakt zijn en zal verder ook echt geen release materiaal worden voor BHM dus ik snap al die ophef eigenlijk niet zo goed. Ik begrijp dat mensen van een nieuwe soloplaat of officiƫle remix echt wel meer verwachten (en terecht hoor!) maar zulke bootlegjes zijn puur voor de fun en worden vaak ook als een uitlaatklep gebruikt door de producers
harderstylez936 schreef:
maar ieder zn mening natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2013 23:18 
 
Hardtraxxer

Dennis93 schreef:
Dacht ff dat ik op carnaval stond toen deze gedraaid werd :D


Voor carnaval is ie best leuk, ik heb hem aantal keer gedraaid op de carnavals wagen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2013 23:39 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hou 't wel gewoon bij het origineel. Zeer goede en innovatieve poging trouwens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2013 12:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Voor de supporters hier in Almelo wellicht een hele vette track! (Orgineel gebruiken ze vaak als clublied van Heracles)
Dat wil niet zeggen dat dit een onwijs #$%@ carnavalstrack is.. leuk voor een feestje in almelo, krijg je ze wel gek mee, dat het simpel is horen de "nietkenners" toch niet. Die vinden het al mooi als je met een hamer op een triplex plaat slaat +/- 180 bpm
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2013 15:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



Keuze snel gemaakt :worship:
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks