Axora schreef:
Wanneer stoppen mensen eens met dat altijd maar janken om dit soort nummers. Dit zijn melodieen, waar iedereen wat mee heeft, en die altijd leuk zijn om te horen.
velen van ons zullen zelfs dit ' zielige' niveau niet kunnen evenaren, en mocht dat wel zo zijn. be my guest
Kijk, wat jij zegt is echt super slim zeg!

Wanneer je zelf iets niet kan, mag je hierover niet kritisch zijn. Goed argument man!

Luister maar niet naar Elexz! Er zijn ook mensen zoals ik die het echt niet heel leuk zouden vinden als super slimme mensen zoals jij weg zouden gaan!