Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2013 19:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

nieuwe-tracks-hs/onerepublic-if-i-lose-myself-atmozfears-bootleg-t37925.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2013 19:56 
 
Hardtraxx Veteran

Heel fijne bootleg, die vocalen blijven me kippenvel bezorgen :woot:

Melodie is ook prima, zoals altijd bij Atmozfears.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2013 20:10 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Deze stond hier al ergens..

nieuwe-tracks-hs/onerepublic-if-i-lose-myself-atmozfears-bootleg-t37925.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2013 18:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Fijn trackje
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks