Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2011 00:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gouryella schreef:
Lyst schreef:
Deze melodie gaat toch helemaal nergens heen.. Totaal niet te volgen.


Hahahaha, waar moet volgens jou een melodie heen gaan dan?

Naar een uiteindelijk geheel, een passend einde. Zodat het een melodie is die je na het luisteren van de track ook nog kunt neuriën en het vloeiend overkomt. Dit gaat inderdaad nergens heen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2011 00:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit vind ik inderdaad ook op niet veel slaan, en de kick gaat ook al nergens heen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2011 01:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Omegatypez komen bij een leuk label heb ik gehoord net! Weet alleen niet of ik het mag delen dus hou het nog ff bij me... (kan ik ook niks fout doen haha)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2011 01:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Showey schreef:
Omegatypez komen bij een leuk label heb ik gehoord net! Weet alleen niet of ik het mag delen dus hou het nog ff bij me... (kan ik ook niks fout doen haha)


Fusion, wisten we al :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2011 01:04 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Showey schreef:
Omegatypez komen bij een leuk label heb ik gehoord net! Weet alleen niet of ik het mag delen dus hou het nog ff bij me... (kan ik ook niks fout doen haha)


Citaat:
In 2011 Fabian and Johannes decided to combine their skills to one big project! The Omegatypez are born! In September 2011 they got their breakthrough with their tracks "Wanna Feel" and "Dirty Style". Labels like Scantraxx Gold Records, Fusion Records and DirtyWorkz were interested in those 2 German guys. In October 2011 they made the decision to join Fusion Records. But before starting the career with Fusion, they produce the free track "Calling" together with The Vision. The track quickly became known and no other like Headhunterz played it in his set @Qlimax2011.
Now, it's time to set up their career to start hard in the next year 2012!


:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2011 01:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Showey schreef:
Omegatypez komen bij een leuk label heb ik gehoord net! Weet alleen niet of ik het mag delen dus hou het nog ff bij me... (kan ik ook niks fout doen haha)

Mijn vraag is dan waarom je deze post dan maakt.. Buiten dat is het ook al bekend, maar goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2011 01:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Showey schreef:
Omegatypez komen bij een leuk label heb ik gehoord net! Weet alleen niet of ik het mag delen dus hou het nog ff bij me... (kan ik ook niks fout doen haha)

Mijn vraag is dan waarom je deze post dan maakt.. Buiten dat is het ook al bekend, maar goed.

Misschien wisten meer mensen ervan en mocht het wel verspreid worden, daar doelde ik op. Wistikveel dat het al bekend was haha, sorry! Fail van mij :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2011 01:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beetje populair gedrag :lol:

Vind het plaatje zelf niet heel speciaal overigens. Klinkt wel goed, maar nog geen speciaal gevoel bij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2011 01:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Beetje populair gedrag :lol:

Was niet de bedoeling, maar als jij het zo opvat dan kan dat! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2011 18:02 
 
Hardtraxx Newbie

vette plaat! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2011 18:05 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Millard Fillmore schreef:
Duruz schreef:
Waarom altijd tracks vergelijken. Ik hoor geen Dream Dust hoor.


Ik dus ook niet, mensen willen graag iets te zeuren hebben. ^^

Hoezo, ik moest ook gelijk aan dreamdust denken en ik zeur niet..
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2011 23:31 
 
Hardtraxxer

Ik heb die vocals ook op me pc staan, wel leuke plaat alleen vind die basslijn beetje raar kan je niet echt op losgaan ofzo het is DANG DANG DANG en dan opeens DDFGAINGDAINGDJKKDAING xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2011 02:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

DFH schreef:
Ik heb die vocals ook op me pc staan, wel leuke plaat alleen vind die basslijn beetje raar kan je niet echt op losgaan ofzo het is DANG DANG DANG en dan opeens DDFGAINGDAINGDJKKDAING xd

Bedoel je dat de kick hoger wordt (pitcht)? Anders hoor ik niet wat je bedoelt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2011 12:17 
 
Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2011 12:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind het echt een lekkere melodie, mid-intro klapt er best hard op in vergelijking met de climax
Kick is ook wel lekker, dus lekker plaatje. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2011 14:03 
 
Hardtraxxer

Meph0 schreef:
DFH schreef:
Ik heb die vocals ook op me pc staan, wel leuke plaat alleen vind die basslijn beetje raar kan je niet echt op losgaan ofzo het is DANG DANG DANG en dan opeens DDFGAINGDAINGDJKKDAING xd

Bedoel je dat de kick hoger wordt (pitcht)? Anders hoor ik niet wat je bedoelt.

Ik weet niet hoe ik het precies uit moet leggen maar die pitch kicks gaan dan normaal als een 4x4 beat en dan opeens van die kicks die heel snel gaan heet dat rolling kicks ofzo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2011 18:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Showey schreef:
Omegatypez komen bij een leuk label heb ik gehoord net! Weet alleen niet of ik het mag delen dus hou het nog ff bij me... (kan ik ook niks fout doen haha)


Wat een faal zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2011 20:22 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

DFH schreef:
Meph0 schreef:
DFH schreef:
Ik heb die vocals ook op me pc staan, wel leuke plaat alleen vind die basslijn beetje raar kan je niet echt op losgaan ofzo het is DANG DANG DANG en dan opeens DDFGAINGDAINGDJKKDAING xd

Bedoel je dat de kick hoger wordt (pitcht)? Anders hoor ik niet wat je bedoelt.

Ik weet niet hoe ik het precies uit moet leggen maar die pitch kicks gaan dan normaal als een 4x4 beat en dan opeens van die kicks die heel snel gaan heet dat rolling kicks ofzo?

Kickroll denk ik dat je bedoelt :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2011 20:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

vind deze track niks aan, erger me aan de kicks en dit soort melodien ben ik een beetje beu :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2011 12:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Showey schreef:
Omegatypez komen bij een leuk label heb ik gehoord net! Weet alleen niet of ik het mag delen dus hou het nog ff bij me... (kan ik ook niks fout doen haha)


Populair gedrag. Doeei.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2011 13:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Showey schreef:
Omegatypez komen bij een leuk label heb ik gehoord net! Weet alleen niet of ik het mag delen dus hou het nog ff bij me... (kan ik ook niks fout doen haha)


Populair gedrag. Doeei.

Haatgedrag Doeei.

Wistik veel dat dat al bekend was, wilde alleen om bevestiging vragen. Meteen dat gehaat >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2011 14:39 
 

Meest geërgerde woord van 2011, Haat. En al zijn vormen xd

Snap t wel, als het niet bekend was, had je mensen blij gemaakt met een dooie mus. En ook ik zag er iets in van; ik weet lekker iets en jullie niehiet
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2011 19:17 
 
Hardtraxx Elite

Showey schreef:
Khadber schreef:
Showey schreef:
Omegatypez komen bij een leuk label heb ik gehoord net! Weet alleen niet of ik het mag delen dus hou het nog ff bij me... (kan ik ook niks fout doen haha)

Mijn vraag is dan waarom je deze post dan maakt.. Buiten dat is het ook al bekend, maar goed.

Misschien wisten meer mensen ervan en mocht het wel verspreid worden, daar doelde ik op. Wistikveel dat het al bekend was haha, sorry! Fail van mij :)


Hele dikke faal inderdaad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2011 19:35 
 
Hardtraxxer

Showey schreef:
Omegatypez komen bij een leuk label heb ik gehoord net! Weet alleen niet of ik het mag delen dus hou het nog ff bij me... (kan ik ook niks fout doen haha)

Cool story bro!

OT:
Wel leuke plaat, meer niet :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2011 19:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vind toch een behoorlijk dikke plaat!
Melodie is echt super energiek! :D
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks