Naar een uiteindelijk geheel, een passend einde. Zodat het een melodie is die je na het luisteren van de track ook nog kunt neuriën en het vloeiend overkomt. Dit gaat inderdaad nergens heen.Gouryella wrote:Hahahaha, waar moet volgens jou een melodie heen gaan dan?Lyst wrote:Deze melodie gaat toch helemaal nergens heen.. Totaal niet te volgen.
Related topics
- View the latest post: Omegatypez ft. The Vision - Calling (Amentis Remix) (ANY-126)
- View the latest post: Omegatypez ft The Vision - Calling (DWX-087)
- View the latest post: The Vision & Omegatypez - Calling
- View the latest post: Omegatypez & Adrenalize - Infinite Galaxy (Omegatypez 2014 Edit)
- View the latest post: Omegatypez - Digital Revolution (Omegatypez 2014 Edit)
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: The Straikerz & Adjuzt - Viva La Fist
- View the latest post: Porter Robinson - Easier To Love You (Vertile Remix)
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
Moderators
Dit vind ik inderdaad ook op niet veel slaan, en de kick gaat ook al nergens heen.
Omegatypez komen bij een leuk label heb ik gehoord net! Weet alleen niet of ik het mag delen dus hou het nog ff bij me... (kan ik ook niks fout doen haha)
Fusion, wisten we alShowey wrote:Omegatypez komen bij een leuk label heb ik gehoord net! Weet alleen niet of ik het mag delen dus hou het nog ff bij me... (kan ik ook niks fout doen haha)
Showey wrote:Omegatypez komen bij een leuk label heb ik gehoord net! Weet alleen niet of ik het mag delen dus hou het nog ff bij me... (kan ik ook niks fout doen haha)
In 2011 Fabian and Johannes decided to combine their skills to one big project! The Omegatypez are born! In September 2011 they got their breakthrough with their tracks "Wanna Feel" and "Dirty Style". Labels like Scantraxx Gold Records, Fusion Records and DirtyWorkz were interested in those 2 German guys. In October 2011 they made the decision to join Fusion Records. But before starting the career with Fusion, they produce the free track "Calling" together with The Vision. The track quickly became known and no other like Headhunterz played it in his set @Qlimax2011.
Now, it's time to set up their career to start hard in the next year 2012!
Mijn vraag is dan waarom je deze post dan maakt.. Buiten dat is het ook al bekend, maar goed.Showey wrote:Omegatypez komen bij een leuk label heb ik gehoord net! Weet alleen niet of ik het mag delen dus hou het nog ff bij me... (kan ik ook niks fout doen haha)
Misschien wisten meer mensen ervan en mocht het wel verspreid worden, daar doelde ik op. Wistikveel dat het al bekend was haha, sorry! Fail van mijKhadber wrote:Mijn vraag is dan waarom je deze post dan maakt.. Buiten dat is het ook al bekend, maar goed.Showey wrote:Omegatypez komen bij een leuk label heb ik gehoord net! Weet alleen niet of ik het mag delen dus hou het nog ff bij me... (kan ik ook niks fout doen haha)
Beetje populair gedrag
Vind het plaatje zelf niet heel speciaal overigens. Klinkt wel goed, maar nog geen speciaal gevoel bij.
Vind het plaatje zelf niet heel speciaal overigens. Klinkt wel goed, maar nog geen speciaal gevoel bij.
Was niet de bedoeling, maar als jij het zo opvat dan kan dat!Daveytl wrote:Beetje populair gedrag![]()
-
LHardtraxx Newbie
- 11 posts member since 2011
- last seen Nov 2013
vette plaat! 
Hoezo, ik moest ook gelijk aan dreamdust denken en ik zeur niet..Millard Fillmore wrote:Ik dus ook niet, mensen willen graag iets te zeuren hebben.Duruz wrote:Waarom altijd tracks vergelijken. Ik hoor geen Dream Dust hoor.
-
DHardtraxxer
- 775 posts member since 2009
- last seen Jul 2024
Ik heb die vocals ook op me pc staan, wel leuke plaat alleen vind die basslijn beetje raar kan je niet echt op losgaan ofzo het is DANG DANG DANG en dan opeens DDFGAINGDAINGDJKKDAING 
Bedoel je dat de kick hoger wordt (pitcht)? Anders hoor ik niet wat je bedoelt.DFH wrote:Ik heb die vocals ook op me pc staan, wel leuke plaat alleen vind die basslijn beetje raar kan je niet echt op losgaan ofzo het is DANG DANG DANG en dan opeens DDFGAINGDAINGDJKKDAING
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
Vind het echt een lekkere melodie, mid-intro klapt er best hard op in vergelijking met de climax
Kick is ook wel lekker, dus lekker plaatje.
Kick is ook wel lekker, dus lekker plaatje.
-
DHardtraxxer
- 775 posts member since 2009
- last seen Jul 2024
Ik weet niet hoe ik het precies uit moet leggen maar die pitch kicks gaan dan normaal als een 4x4 beat en dan opeens van die kicks die heel snel gaan heet dat rolling kicks ofzo?Meph0 wrote:Bedoel je dat de kick hoger wordt (pitcht)? Anders hoor ik niet wat je bedoelt.DFH wrote:Ik heb die vocals ook op me pc staan, wel leuke plaat alleen vind die basslijn beetje raar kan je niet echt op losgaan ofzo het is DANG DANG DANG en dan opeens DDFGAINGDAINGDJKKDAING
Wat een faal zeg.Showey wrote:Omegatypez komen bij een leuk label heb ik gehoord net! Weet alleen niet of ik het mag delen dus hou het nog ff bij me... (kan ik ook niks fout doen haha)
Kickroll denk ik dat je bedoeltDFH wrote:Ik weet niet hoe ik het precies uit moet leggen maar die pitch kicks gaan dan normaal als een 4x4 beat en dan opeens van die kicks die heel snel gaan heet dat rolling kicks ofzo?Meph0 wrote:Bedoel je dat de kick hoger wordt (pitcht)? Anders hoor ik niet wat je bedoelt.DFH wrote:Ik heb die vocals ook op me pc staan, wel leuke plaat alleen vind die basslijn beetje raar kan je niet echt op losgaan ofzo het is DANG DANG DANG en dan opeens DDFGAINGDAINGDJKKDAING
vind deze track niks aan, erger me aan de kicks en dit soort melodien ben ik een beetje beu 
Populair gedrag. Doeei.Showey wrote:Omegatypez komen bij een leuk label heb ik gehoord net! Weet alleen niet of ik het mag delen dus hou het nog ff bij me... (kan ik ook niks fout doen haha)
Haatgedrag Doeei.Dakpan wrote:Populair gedrag. Doeei.Showey wrote:Omegatypez komen bij een leuk label heb ik gehoord net! Weet alleen niet of ik het mag delen dus hou het nog ff bij me... (kan ik ook niks fout doen haha)
Wistik veel dat dat al bekend was, wilde alleen om bevestiging vragen. Meteen dat gehaat
-
A
Meest geërgerde woord van 2011, Haat. En al zijn vormen 
Snap t wel, als het niet bekend was, had je mensen blij gemaakt met een dooie mus. En ook ik zag er iets in van; ik weet lekker iets en jullie niehiet
Snap t wel, als het niet bekend was, had je mensen blij gemaakt met een dooie mus. En ook ik zag er iets in van; ik weet lekker iets en jullie niehiet
-
MHardtraxx Elite
- 2402 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
Hele dikke faal inderdaad.Showey wrote:Misschien wisten meer mensen ervan en mocht het wel verspreid worden, daar doelde ik op. Wistikveel dat het al bekend was haha, sorry! Fail van mijKhadber wrote:Mijn vraag is dan waarom je deze post dan maakt.. Buiten dat is het ook al bekend, maar goed.Showey wrote:Omegatypez komen bij een leuk label heb ik gehoord net! Weet alleen niet of ik het mag delen dus hou het nog ff bij me... (kan ik ook niks fout doen haha)
-
KHardtraxxer
- 116 posts member since 2011
- last seen Feb 2014
Cool story bro!Showey wrote:Omegatypez komen bij een leuk label heb ik gehoord net! Weet alleen niet of ik het mag delen dus hou het nog ff bij me... (kan ik ook niks fout doen haha)
OT:
Wel leuke plaat, meer niet