Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2013 12:19 
 
Hardtraxx Addict

Artiest: Omegatypez

Track(s): New Moon

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2013 13:42 
 
Hardtraxx Veteran

Prima track van Omegatypez, die melodie ook :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2013 13:55 
 
Hardtraxx Addict

Die break :loving: melo ook erg vet, en zelfs die reverse bass flink omlaag pitchen net voor de break er in komt hehe :P Omegatypez :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2013 14:00 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Melodie is inderdaad heerlijk en het gebruik van een reverse is altijd een pluspunt. Alleen weer zo jammer van die lelijke (pitch)kicks in de climax.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2013 14:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Prima plaat. Omegatypez melodiƫn zijn bijna altijd erg sterk, kicks zijn soms alleen iets te veel aan 't rondspringen, valt in deze plaat reuze mee :D Gewoon steeds 4 kicks in zelfde toonhoogte. De kicks zelf zijn 't nog niet helemaal voor mij en gaan me soms nog te hoog, maar flinke verbetering.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2013 14:48 
 
Hardtraxx Veteran



:loving: :loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2013 14:51 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Reverse bass zonder bass ja. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2013 15:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Reverse bass zonder bass ja. >.<
, aardig melodietje, niet luisterbare 'kicks'... dit is een nee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2013 15:06 
 
Hardtraxxer

Als dit gemaakt is na de splitsing van hun 2, maakt het voor mij niet uit dat ze uit elkaar gaan. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2013 19:02 
 

Leuk trackje
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2013 19:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuke melodie, maar de kicks schieten weer naar the new moon.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2013 19:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuke Omegatypez track. Goede melo en kick is prima.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2013 20:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

aangenaam verrast hierdoor, prima plaatje :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2013 14:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lekker hoor.

Al bekend wanneer deze uitkomt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2013 14:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lijkt me niet heh, als ie bij 'Nieuwe tracks' staat
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2013 15:31 
 
Hardtraxx Veteran

Zijn die domme vragen nou nog niet voorbij? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2013 21:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
Leuke melodie, maar de kicks schieten weer naar the new moon.

Hihi
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2013 00:57 
 
Hardtraxxer

Zou deze al van alleen fabian zijn?
Klinkt al een stuk beter.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks