Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2013 01:21 
 
Hardtraxxer

Artiest: Omegatypez

Track(s): Get Up!

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2013 01:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik denk, ik geef het een kans. Het begon nog best redelijk. Tot de climax komt en die afschuwelijke kicks weer om je oren vliegen. Ik vind het gewoon echt niet fijn om naar te luisteren. :P Zeker zo'n pitchkickroll, man man man xd
Melodie is in ieder geval wel aardig, ik kan het in ieder geval wel volgen deze keer :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2013 02:47 
 
Hardtraxxer

Rawbin schreef:
Ik denk, ik geef het een kans. Het begon nog best redelijk. Tot de climax komt en die afschuwelijke kicks weer om je oren vliegen. Ik vind het gewoon echt niet fijn om naar te luisteren. :P Zeker zo'n pitchkickroll, man man man xd
Melodie is in ieder geval wel aardig, ik kan het in ieder geval wel volgen deze keer :P


Oneens. Altijd lekker stuiteren op de vernieuwende beats van zhe Omegatypez, lekkere kicks en fijne melodieën.
Deze mag er ook weer wezen
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2013 11:33 
 
Hardtraxx Newbie

Omegatypez - Get Up!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2013 12:56 
 
Hardtraxx Addict

Sephyx schreef:
Omegatypez - Get Up!

Bron? :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2013 15:41 
 
Hardtraxx Elite

MonsieurDori schreef:
Rawbin schreef:
Ik denk, ik geef het een kans. Het begon nog best redelijk. Tot de climax komt en die afschuwelijke kicks weer om je oren vliegen. Ik vind het gewoon echt niet fijn om naar te luisteren. :P Zeker zo'n pitchkickroll, man man man xd
Melodie is in ieder geval wel aardig, ik kan het in ieder geval wel volgen deze keer :P


Oneens. Altijd lekker stuiteren op de vernieuwende beats van zhe Omegatypez, lekkere kicks en fijne melodieën.
Deze mag er ook weer wezen


vernieuwende beats? right
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2013 16:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Prima Omegatypez plaatje
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2013 17:15 
 
Hardtraxx Veteran

ThaBomba. schreef:
Prima Omegatypez plaatje.

Dit dus. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2013 15:07 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2013 15:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hardstyle-releases/omegatypez-get-up-fusion201-t39876.html
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks