Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2014 15:09 
 
Hardtraxxer

Artiest: Oliver Heldens

Track(s): Gecko (Wildstylez Remix)



Bron:

Nummertje 2.

Headhunterz en Wildstylez steken elkaar dus blijkbaar nog steeds aan :D

Wat een trieste overgang trouwens :x :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2014 16:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

wat een kutplaat :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2014 16:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Klinkt eigenlijk best wel lekker
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2014 16:51 
 
Hardtraxx Veteran

Klinkt leuk. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2014 18:10 
 
Hardtraxx Addict

Best lekker idd :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2014 18:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zaaddodend. :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2014 18:41 
 

Cruelty schreef:
6:19: "wat moet ik doen?"

:lol:

OT: Behoorlijk saai
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2014 19:20 
 

:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2014 20:00 
 
Hardtraxx Veteran

Leuk hitje voor in de lokale club :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2014 21:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Destination schreef:
Leuk hitje voor in de lokale club :P


Dit, niet meer dan dat :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2014 16:02 
 
Hardtraxx Addict

Klinkt wel lekker, maar idd meer iets voor de locale kroeg. Hoor deze liever niet op een festival, track komt wat traag over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2014 13:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

hmmm, ik weet het niet. Opzicht heeft hij het wel leuk gedaan, maar ik vraag me af waarom? En al helemaal waarom dat langzame eerste gedeelte? Nee, beter maakt hij z'n oude vertrouwde pareltjes
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2015 17:19 
 
Hardtraxx Veteran



Ik vind m vet :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2015 17:27 
 
Hardtraxx Addict

Mitzinator schreef:


Ik vind m vet :D


Ik vind em ook wel lekker hor ^^
BTW hoe krijg jij die tracks zo zuiver uit die sets? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2015 17:36 
 
Hardtraxx Veteran

CiRiXxX schreef:
Ik vind em ook wel lekker hor ^^
BTW hoe krijg jij die tracks zo zuiver uit die sets? :)

Ik doe niks speciaals? :P
Gewoon knippen en renderen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2015 17:40 
 
Hardtraxxer

Volgens mij denkt hij dat je hem uit de set uit de openingspost hebt geknipt maar je zult hem vast uit WE R hebben gehaald.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2015 17:45 
 
Hardtraxx Veteran

Wildstylez schreef:
“@djtechnoboy: Really cool remixing job from Joram @wildstylez on @OliverHeldens "Gecko"!! Full support!” Thnx!! But it's a tool/bootleg
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2015 10:47 
 
Hardtraxx Addict

sierdb schreef:
Volgens mij denkt hij dat je hem uit de set uit de openingspost hebt geknipt maar je zult hem vast uit WE R hebben gehaald.


Haha dat is inderdaad het geval :thumbup: hoor in die We R set het verschil :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2015 11:03 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Nee bedankt, die hardstyle kick eronder past niet in mijn ogen. Ik zet het origineel wel op :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2015 17:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Cruelty schreef:
Dat publiek is veel leuker :lol: .
6:19: "wat moet ik doen?"

30:57 is ook mooi :lol:

Plaat zelf vind ik helemaal niks, origineel is wel baas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2015 13:40 
 
Hardtraxxer

Die kick van joram gaat ook al enige tijd mee zeg, dat is in dit geval niet positief. :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2015 15:40 
 
Hardtraxx Newbie

Jammer dat die originele deephouse synth niet terugkomt in de remix, anders had 't echt wel iets kunnen zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2015 16:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zultanite schreef:
Jammer dat die originele deephouse synth niet terugkomt in de remix, anders had 't echt wel iets kunnen zijn

Ja origineel is ook best een lekker nummer !
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2015 17:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Origineel is gruwelijk lekker.

Deze vind ik ook wel leuk. Minder dan het origineel maar je kunt ze eigenlijk niet gaan vergelijken in dit geval.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2015 22:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik vind het tog wel een geslaagde remix :thumbup: Luistert lekker weg :P
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks