Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2016 14:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Artiest: Oasis

Track(s): Wonderwall (Blademasterz Remix)

Sample/video:


@13:47

Bron:

Qlimax 2016
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2016 02:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Gatverdamme. Nee, het origineel is een klassieker. Daar fuck je niet mee, niet op deze manier. :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2016 08:58 
 
Hardtraxx Elite

Mannonymous schreef:
Gatverdamme. Nee, het origineel is een klassieker. Daar fuck je niet mee, niet op deze manier. :cry:

Wel een klassieker die al veeeelste vaak gedraaid is op de radio etc. Dus logisch dat hij dit doet.
Moest overigens we lachen op Qlimax, iemand naast me dacht dat oasis de surprise-act was. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2016 10:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zal dit echt een remix zijn? Of wat ik verwacht een bootleg?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2016 10:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Millard Fillmore schreef:
Mannonymous schreef:
Gatverdamme. Nee, het origineel is een klassieker. Daar fuck je niet mee, niet op deze manier. :cry:

Wel een klassieker die al veeeelste vaak gedraaid is op de radio etc. Dus logisch dat hij dit doet.
Moest overigens we lachen op Qlimax, iemand naast me dacht dat oasis de surprise-act was. :lol:

Hahahaha :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2016 10:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

wat een drama dit :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2016 13:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Origineel is natuurlijk beter en had wat gemengde gevoelens hierbij op Qlimax maar nu thuis vind ik hem wel leuk. :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2016 13:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een aanfluiting was deze set zeg. Smetje op de verder briljante avond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2016 13:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ThaBomba. schreef:
Wat een aanfluiting was deze set zeg. Smetje op de verder briljante avond.

Je weet dat deze plaat niet tijdens de BH-set maar tijdens de Blademasterz-set zat? :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2016 14:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Redman schreef:
ThaBomba. schreef:
Wat een aanfluiting was deze set zeg. Smetje op de verder briljante avond.

Je weet dat deze plaat niet tijdens de BH-set maar tijdens de Blademasterz-set zat? :$


Jeetje, ik meen me echt te herinneren dat ik naar de toiletten liep en deze plaat hoorde :$ Dat zal dan wel een andere hitje zijn geweest
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2016 03:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Millard Fillmore schreef:
Mannonymous schreef:
Gatverdamme. Nee, het origineel is een klassieker. Daar fuck je niet mee, niet op deze manier. :cry:

Wel een klassieker die al veeeelste vaak gedraaid is op de radio etc. Dus logisch dat hij dit doet.
Moest overigens we lachen op Qlimax, iemand naast me dacht dat oasis de surprise-act was. :lol:

Dat is vaak bij klassiekers toch? Enfin, het gaat erom dat dit gewoon een blamage is, maakt niet hoe 't origineel klinkt.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks