Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2015 15:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2015 16:08 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik vind het een prima hardcore kick.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2015 16:13 
 
Hardtraxx Newbie

''Rawstyle'' :sick: :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2015 19:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Doet me beetje denken aan wat Typhoon maakt, is het dan geen rawcore in plaats van rawstyle? :$
Vind hem niet slecht klinken voor een keertje, maar is een beetje saai.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2015 20:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dit is geen hardstyle en dat weet je best
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2015 22:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

YuriVerlind schreef:
De naam Rawcore vind ik eerlijk gezegd een beetje overbodig hokje, en wil bewust rauwe hardstyle maken VANUIT het hardcore perspectief, omdat daar mijn roots liggen, maar ik echt iets nieuws aan de rawstyle wil toevoegen...


Ik grapte hier enkel en alleen over de naam die Typhoon het probeert te geven. Je moet het lekker noemen hoe jij het wilt noemen, rawstyle of raw hardstyle (ook een hokje), het maakt mij vrij weinig uit. Maar sommigen op het forum kunnen zich daar nog wel eens aan ergeren :P

YuriVerlind schreef:
Vinden jullie dit ook Hardcore?

Nytro - The Elephant's Cry (SOL001)

Youtube :
https://www.youtube.com/watch?v=jbBX5NH0ox0


Vind het niet persee Hardcore puur en alleen door de kick. Maar dit is toch gewoon dezelfde stijl als het vorige nummer ? :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2015 18:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik ben niet degene bij wie je moet zijn voor feedback hierop want ik vind de raw van nu ontzettend kut. Dit dus ook, no offense. De kick klinkt me puur als hardcore in de oren dus daarom die vorige reactie. Maargoed ieder zijn eigen ding
Laat ik wel noemen dat het verder goed klinkt, ik vind alleen de screech erg vlak en droog :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2015 20:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
Did you allready check out the first Nytro release on the brandnew rawstyle label "Secrets of Life"?

Waarom staat dit al 3 dagen in "nieuwe tracks"?
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks