YuriVerlind schreef:
De naam Rawcore vind ik eerlijk gezegd een beetje overbodig hokje, en wil bewust rauwe hardstyle maken VANUIT het hardcore perspectief, omdat daar mijn roots liggen, maar ik echt iets nieuws aan de rawstyle wil toevoegen...
Ik grapte hier enkel en alleen over de naam die Typhoon het probeert te geven. Je moet het lekker noemen hoe jij het wilt noemen, rawstyle of raw hardstyle (ook een hokje), het maakt mij vrij weinig uit. Maar sommigen op het forum kunnen zich daar nog wel eens aan ergeren
YuriVerlind schreef:
Vinden jullie dit ook Hardcore?
Nytro - The Elephant's Cry (SOL001)
Youtube :
https://www.youtube.com/watch?v=jbBX5NH0ox0Vind het niet persee Hardcore puur en alleen door de kick. Maar dit is toch gewoon dezelfde stijl als het vorige nummer ?
