Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2017 17:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Artiest: NRGZD

Track(s): TBA

Sample/video: https://m.facebook.com/story.php?story_ ... o.php&_rdr

Bron: FB
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2017 18:02 
 
Hardtraxx Veteran

Vind m wel leuk. Snap alleen niet waarom hij verdergaat onder een nieuw alias. Als het is om imagoschade te voorkomen vind ik dat krom, iedereen weet toch gewoon dat dit Energyzed is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2017 18:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
Vind m wel leuk. Snap alleen niet waarom hij verdergaat onder een nieuw alias. Als het is om imagoschade te voorkomen vind ik dat krom, iedereen weet toch gewoon dat dit Energyzed is.


Ligt eraan. Als zijn fanbase 500 leden bevatte als Energyzed en hij over 5 jaar 5000 leden heeft, dan boeit die overige 4500 echt niet meer wat hij gedaan heeft onder een andere naam. Scheelt wel lijkt mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2017 18:24 
 
Hardtraxx Veteran

Kaasstaaf schreef:
Pedaalemre schreef:
Vind m wel leuk. Snap alleen niet waarom hij verdergaat onder een nieuw alias. Als het is om imagoschade te voorkomen vind ik dat krom, iedereen weet toch gewoon dat dit Energyzed is.


Ligt eraan. Als zijn fanbase 500 leden bevatte als Energyzed en hij over 5 jaar 5000 leden heeft, dan boeit die overige 4500 echt niet meer wat hij gedaan heeft onder een andere naam. Scheelt wel lijkt mij.


Maar zo kun je ook de andere kant op beredeneren. Als hij gewoon als Energyzed verder gaat (nu 17K likes) en als pluspunt dan ook een snellere opstap heeft naar meer succes (grotere naam/meer likes = sneller boekingen krijgen) en over 5 jaar 50k likes heeft, boeit het die overige 33K ook niet lijkt me. En hoe groter je vanaf daar wordt, hoe minder betekenis dat gedoe van begin 2017 nog heeft.

Hoor namelijk ook nooit meer iemand over het Thyron drama. En die gaat vrij lekker op het moment.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2017 18:26 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
Vind m wel leuk. Snap alleen niet waarom hij verdergaat onder een nieuw alias. Als het is om imagoschade te voorkomen vind ik dat krom, iedereen weet toch gewoon dat dit Energyzed is.


Het feit dat ik een andere naam moet gebruiken staat los van wat er allemaal gebeurd is.
I.v.m een rechtzaak rondom de naam energyzed heb ik helaas een ‘andere’ naam moeten kiezen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2017 18:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Energyzed schreef:
Pedaalemre schreef:
Vind m wel leuk. Snap alleen niet waarom hij verdergaat onder een nieuw alias. Als het is om imagoschade te voorkomen vind ik dat krom, iedereen weet toch gewoon dat dit Energyzed is.


Het feit dat ik een andere naam moet gebruiken staat los van wat er allemaal gebeurd is.
I.v.m een rechtzaak rondom de naam energyzed heb ik helaas een ‘andere’ naam moeten kiezen.


Damn... rechtzaak? Succes met alles man.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2017 18:33 
 
Hardtraxx Veteran

Energyzed schreef:
Pedaalemre schreef:
Vind m wel leuk. Snap alleen niet waarom hij verdergaat onder een nieuw alias. Als het is om imagoschade te voorkomen vind ik dat krom, iedereen weet toch gewoon dat dit Energyzed is.


Het feit dat ik een andere naam moet gebruiken staat los van wat er allemaal gebeurd is.
I.v.m een rechtzaak rondom de naam energyzed heb ik helaas een ‘andere’ naam moeten kiezen.


Wie/wat gebruikte de naam Energyzed ook al dan als ik vragen mag? :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2017 18:49 
 
Hardtraxxer

Misschien is / was Scantraxx wel de eigenaar van het "merk" Energyzed zoals labels dit wel eens beschrijven
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks