Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2016 18:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Artiest: Noisia

Track(s):Tentacles (Luminite Bootleg)

Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2016 18:34 
 

wat kut, ik kan er ook niks meer van maken ook
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2016 18:45 
 
Hardtraxx Veteran

alles moet kapot@@!!!@@@ :evil: :evil:

:sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2016 11:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



Enigszins blij mee dat er niks meer van het origineel overblijft, deze stijlen gaan echt niet samen :sick:
Ik hoor dus alleen de vocals van Tentacles en dan BOEM BOEM BOEM WOOOHH DIKKE KICK
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2016 12:31 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Waar gaat het heen? :(

Vond luminite producties altijd zo vet
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2016 14:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Thijsert schreef:
Jay Reeve schreef:
Waar gaat het heen? :(

Vond luminite producties altijd zo vet

precies dit, zelfde met Thyron sinds die bij gearbox zit..

en: Kunnen die mensen is stoppen met het kansloos schreeuwen bij elke kick die je hoort? Als er iets een feest verneukt is het dat geschreeuw wel

Ik hoor liever een paar mensen brullen dan dat continue "HEEEEEE-HOOOOO!!". Als iets me een oorcarcinoom geeft...

Ohja, de plaat... Vind er niks aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2016 19:27 
 
Hardtraxxer

Zo jammer dat hij ookal die Malice en Rooler kant opgaat... laat hem maar gewoon weer platen maken als The Portals
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2016 17:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

doe normaal plz
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2016 16:15 
 
Hardtraxxer

Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2016 16:19 
 
Hardtraxxer

Weer een toppunt in droevigheid bereikt... Waarom toch zulke tracks maken als je veel beter kan. In het begin vond ik Luminite een interessante producer maar wat mij betreft mag hij met dit soort tracks met vervroegd pensioen :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2016 18:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Dit kun je toch niet serieus nemen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2016 18:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hahaha wat is dit dan. Slechter dan slecht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2016 19:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Begin en eind van de track met die kick is echt heeeel vreemd en storend met die vocals en die ontzettend lelijke kicks, maar wanneer die lompe kick er in komt lijtk het me nog wel eens lachen om keer live mee te maken. Dat maait wel lekker door, maar dat is hooguit 30% van de track >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2016 20:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

IS dit niet gewoon een tool? Het klinkt gewoon te leeg om een release te zijn
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks