Dude, Noisepower?
Creatief man, zo'n coole naam met noise erin! :')
Related topics
- View the latest post: Proficiat: Basscontrollers (20), Nuracore (20), dutch_hardstyle (16), Noisepower (15)
- View the latest post: Noisepower - Make Lead / Resistant to Death (HSR005)
- View the latest post: Neutralized - In Our DreamsĀ
- View the latest post: Neutralized - in our dreams
- View the latest post: Bass Modulators - Our Dreams (Dream Village 2015 Official Anthem) (SCANTRAXX193)
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Sub Zero Project - Back To The Moment
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
Moderators
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Zegt de jongen met een z in zijn naamNightmarez wrote: Creatief man, zo'n coole naam met noise erin! :')
Moest het gewoon even zeggen
On: Plaat mist wat kracht
Dat ff de wereld uithelpen, is al 5 jaar mijn online-game naam. Niet mijn dj naam.bRt_ wrote:Zegt de jongen met een z in zijn naamNightmarez wrote: Creatief man, zo'n coole naam met noise erin! :')![]()
Moest het gewoon even zeggen
Sorry nu OT: Klinkt niet slecht, ook niet goed. Mist een beetje diepte..
Ik dacht nu is de kick aan het opkomen, was ie eral :')
Melodie is wel leuk
Melodie is wel leuk
vind t een vette track!
helemaal voor een jongen van 13!
keep it up
helemaal voor een jongen van 13!
keep it up
Word de track nog niet beter van hoorRuffBinn wrote: helemaal voor een jongen van 13!![]()
RobertV wrote:Word de track nog niet beter van hoorRuffBinn wrote: helemaal voor een jongen van 13!![]()
Niet eigendunk bedoelt, maar je moet er wel meer respect voor hebben dat ik dit maak en 13 ben!
Met alle respect. Leuk dat je 13 bent, maar dat moet niet een criterium zijn waarop je beoordeelt. Overigens vind ik het vreemd dat je alles weet te kopen op die leeftijd, maarja, internet tegenwoordig
.
Haha, ben op dit moment blut hoor, en produceer in totaal 4 jaar. :-)Khadber wrote:Met alle respect. Leuk dat je 13 bent, maar dat moet niet een criterium zijn waarop je beoordeelt. Overigens vind ik het vreemd dat je alles weet te kopen op die leeftijd, maarja, internet tegenwoordig.
Ik spaar nu voor een goeie mic en decks en een mengpaneel. Kan nog wel een paar jaar duren dus!
-
D
hmm.. ik heb voor bijna iedereen respect dus ook voor jou en vind het knap dat je pas 13 bent en dan al produceerd menig kind denkt daar niet eens over na.Noisepower wrote:RobertV wrote:Word de track nog niet beter van hoorRuffBinn wrote: helemaal voor een jongen van 13!![]()
Niet eigendunk bedoelt, maar je moet er wel meer respect voor hebben dat ik dit maak en 13 ben!
maar je moet de kicks voller maken en meer diepte erin.. melodie is wel leuk maar niet mijn stijl.. keep on working
-
D
en doe a.u.b. wel wat aan je dj/producer naam
beetje voor de hand.. maak geen TE moeilijke naam. maar een naam die bijv iets betekend maar wel die mensen makkelijk kunnen onthouden..
van oja dat was hij
beetje voor de hand.. maak geen TE moeilijke naam. maar een naam die bijv iets betekend maar wel die mensen makkelijk kunnen onthouden..
van oja dat was hij
-
THardtraxxer
- 597 posts member since 2010
- last seen Nov 2014
lekker track !! noispower
p.s noispower youtube lover!!
p.s noispower youtube lover!!
je begon dus al met muziek maken toen je 9 was .,,?
Eind 8, begin 9Protoss wrote:je begon dus al met muziek maken toen je 9 was .,,?
Je track heeft in ieder geval al een lekkere drive en fijne intro. Zorg inderdaad voor een stevigere kick / hardere bas. Meer pit. Dat je gewoon niet stil kan zitten als je ernaar luistert. Dat gevoel.
En verder wil ik nog zeggen dat ik het erg op prijs stel dat je hoofdletters en interpunctie gebruikt. Geeft toch nog een beetje hoop in de jeugd van tegenwoordig, want als je ziet wat anderen soms voortbrengen, pfffft.
En verder wil ik nog zeggen dat ik het erg op prijs stel dat je hoofdletters en interpunctie gebruikt. Geeft toch nog een beetje hoop in de jeugd van tegenwoordig, want als je ziet wat anderen soms voortbrengen, pfffft.
Hoe bedoel je hoofdletters en interpunctie?Meph0 wrote:Je track heeft in ieder geval al een lekkere drive en fijne intro. Zorg inderdaad voor een stevigere kick / hardere bas. Meer pit. Dat je gewoon niet stil kan zitten als je ernaar luistert. Dat gevoel.
Je begint zinnen met hoofdletters en typt interpunctie (punten, komma's, vraagtekens, etc) wat je zinnen leesbaar maakt. Was gewoon een complimentje en aanmoediging om dat te blijven doen, meer niet.Noisepower wrote:Hoe bedoel je hoofdletters en interpunctie?Meph0 wrote:Je track heeft in ieder geval al een lekkere drive en fijne intro. Zorg inderdaad voor een stevigere kick / hardere bas. Meer pit. Dat je gewoon niet stil kan zitten als je ernaar luistert. Dat gevoel.
-
DHardtraxxer
- 139 posts member since 2010
- last seen Jan 2011
Trainfreak wrote:Ik dacht nu is de kick aan het opkomen, was ie eral :')
idk maar ik denk dat je je wel met andere dingen bezig houd op die leeftijdNoisepower wrote:Eind 8, begin 9Protoss wrote:je begon dus al met muziek maken toen je 9 was .,,?
weet je niet, misschien wel een grote passie voor hardstyle. Heb ik alleen maar respect voorProtoss wrote:idk maar ik denk dat je je wel met andere dingen bezig houd op die leeftijdNoisepower wrote:Eind 8, begin 9Protoss wrote:je begon dus al met muziek maken toen je 9 was .,,?
Ook, maar onderandere met muziek maken. Muziek is al sinds mijn 6e belangrijk. Van Michael Jackson tot Angerfist, van Angerfist tot Noisecontrollers!Protoss wrote:idk maar ik denk dat je je wel met andere dingen bezig houd op die leeftijdNoisepower wrote:Eind 8, begin 9Protoss wrote:je begon dus al met muziek maken toen je 9 was .,,?