Artiest: Noisecult
Track(s): We Will Go Home
Sample/video:
View on YouTube
Echt een heerlijke plaat!
Track(s): We Will Go Home
Sample/video:
View on YouTube
Echt een heerlijke plaat!
Komt als het goed is na het weekendCase Dj wrote:Kan er nog niet veel uit opmaken wacht wel op betere kwaliteit
Noisecult_NL Noisecult
Noisecult - Hypnotized is finished, and a preview of 'We Will Go Home' will be online tonight!
http://www.youtube.com/watch?v=n_KKe4C9b_o
Zo doe je datdennis wrote:View on YouTube
Is het een nieuwe rage om dat te zeggen? SchapengedragHidden Source wrote:-> eigen producties
Als ik mijn spul hier zou neerzetten zou er hetzelfde worden gezegt, nog geen release = hoort hier niet.XtD wrote:Is het een nieuwe rage om dat te zeggen? SchapengedragHidden Source wrote:-> eigen producties![]()
Volgens mij hebben deze jongens aardige connecties en gaat dit echt wel uitgebracht worden.
Ik denk niet dat dit op een label uitgebracht gaat wordenXtD wrote:Volgens mij hebben deze jongens aardige connecties en gaat dit echt wel uitgebracht worden.
Bij nog geen enkele track in dit subforum is een release bekend, daar is dit subforum voor.Hidden Source wrote:nog geen release = hoort hier niet.
Roellos wrote:oeff, vind deze toch echt vies tegenvallen.
dan moet het niet hier staan maar:Skyscraper wrote:Gasten zeur niet. Dit is hun eerste tr ack. Het zijn nog geen ervaren producers maar ze hebben wel inspiratie
Ik ben ook niet ervaren, als ik m'n eerste track hier neer zet word ik ook kei hard afgezeken. De lat ligt gewoon erg hoog hier op hardtraxx hahaSkyscraper wrote:Gasten zeur niet. Dit is hun eerste tr ack. Het zijn nog geen ervaren producers maar ze hebben wel inspiratie