dubstyle is dan wel weer leuk om erin te verwerken vind ik. een dubstyle outro of break zoals bijv. in doomed bla bla edit.Grozny wrote:Hou hardstyle en dubstep alsjeblieft gescheiden. Moet er echt niet een denken om dit op een feest te horen
Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: The Straikerz & Adjuzt - Viva La Fist
- View the latest post: Porter Robinson - Easier To Love You (Vertile Remix)
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
Moderators
-
EHardtraxx Elite
- 2020 posts member since 2011
- last seen Jul 2015
Vind dit echt heel erg goed gedaan, heel veel respect voor Bas. Dubstep stukje heeft veel weg van Skrillex, echt props voor Bas 
You just have been wijsneus'dHenk-Jan wrote:
Vind het dubstep stuk niet echt overtuigend vergeleken met andere dubstep. Is ook niet te verwachten van iemand die geen echte dubstep producer is. Rest van de track vind ik wel vet en opzich vind ik het dubstep stuk wel te overzien - is alleen niet zo heel origineel of geweldig goed geproduceerd (let wel dat ik het alleen over het dubstep stukje heb he, en dan wel in vergelijking met andere dubstep).
-
JHardtraxx Elite
- 2832 posts member since 2011
- last seen May 2014
Ik wil graag je mening over dit stukjePNXRMX wrote:Vind het dubstep stuk niet echt overtuigend vergeleken met andere dubstep. Is ook niet te verwachten van iemand die geen echte dubstep producer is. Rest van de track vind ik wel vet en opzich vind ik het dubstep stuk wel te overzien - is alleen niet zo heel origineel of geweldig goed geproduceerd (let wel dat ik het alleen over het dubstep stukje heb he, en dan wel in vergelijking met andere dubstep).
View on YouTube
Meh, vind dat ik gelijk hebdelange wrote:You just have been wijsneus'dHenk-Jan wrote:
Ik heb niet zoveel met dubstep, maar dit is toch weer uitermate vernieuwend binnen de hardstyle, dat ik ze toch weer echt m'n complimenten moet geven!! Misschien dat als ik hem vaker luisteren dat ik hem echt ga waarderen, nu is het gewoon een leuk plaatje 
-
JHardtraxxer
- 107 posts member since 2011
- last seen Mar 2013
gheghe, geinig een collab met jezelf
klinkt wel oké
! maar hou t wel bij hardstyle, die trend van house/lento/dubstep in een hardstyle track is nu wel lang genoeg geweest naar mijn mening!? 
klinkt wel oké
Het is meer Skrillex dan dubstep. De meeste mensen hebben bij deze sounds het dubstep idee, omdat ze Skrillex alleen kennen. Vind andere dubstep mooier. Toch vind ik het productietechnisch echt heel goed, en zijn de twee stijlen knap gecombineerd.
Dubstyle is echt een YouTube term, het bestaat niet.emmerick wrote:dubstyle is dan wel weer leuk om erin te verwerken vind ik. een dubstyle outro of break zoals bijv. in doomed bla bla edit.Grozny wrote:Hou hardstyle en dubstep alsjeblieft gescheiden. Moet er echt niet een denken om dit op een feest te horen
-
EHardtraxx Elite
- last seen Jul 2015
Er bestaat zoveel niet maar je moet het toch een benaming geven zodat mensen begrijpen wat je bedoelt. Je begrijpt wel wat ik bedoel neem ik aan.Taxi wrote:Het is meer Skrillex dan dubstep. De meeste mensen hebben bij deze sounds het dubstep idee, omdat ze Skrillex alleen kennen. Vind andere dubstep mooier. Toch vind ik het productietechnisch echt heel goed, en zijn de twee stijlen knap gecombineerd.
Dubstyle is echt een YouTube term, het bestaat niet.emmerick wrote:dubstyle is dan wel weer leuk om erin te verwerken vind ik. een dubstyle outro of break zoals bijv. in doomed bla bla edit.Grozny wrote:Hou hardstyle en dubstep alsjeblieft gescheiden. Moet er echt niet een denken om dit op een feest te horen
Het idee is gaaf, de uitwerking is gaaf en het zal ongetwijfeld productietechnisch goed in elkaar zitten (verwacht ik eigenlijk ook wel een beetje als NC zoiets maakt) maar het is niets voor mij.
Lol, dit heeft niks met Skrillex en/of sampelrm te maken.
Decimate distortion over je sounds pleuren en je hebt al zo'n RAWR effect.
Het is idd wel waar dat Skrillex dit ook vaak gebruikt;)
Over de track zelf:
Decimate distortion over je sounds pleuren en je hebt al zo'n RAWR effect.
Het is idd wel waar dat Skrillex dit ook vaak gebruikt;)
Over de track zelf:
Track zelf is leuk gedaan, zeker een sterke track! Toen ik 'm voor 't eerst hoorde in HWS vond ik 'm best ok, maar zou 'm op een feest niet graag willen horen. Maar dat zegt willem gelukkig ook: ''het is geen track voor de dancefloor''. Dubstep/style & hardstyle hoort niet bij elkaar, en die mening blijf ik houden ondanks dit wel goed is verwerkt 
Ik hou hier wel van! ik zou wel weten hoe ik ik hier op los kon gaan
-
DHardtraxxer
- 447 posts member since 2010
- last seen Sep 2014
Het kan misschien wel vernieuwend en knap zijn gedaan maar persoonlijk vind ik het helemaal niks. Vind dat er totaal geen drive in het nummer zit. Maarja zal misschien wel aan mij liggen omdat ik toch al geen fan ben van dubstep/style en al zeker niet in Hardstyle nummers
Helemaal eens met Heady
producer kwaliteit ∞
maar geen track voor een op feest. Meer voor thuis.
producer kwaliteit ∞
maar geen track voor een op feest. Meer voor thuis.
net even geluisterd, droevige plaat. leuke poging, maar niet mn pakkie an 
-
IHardtraxxer
- 376 posts member since 2009
- last seen Jun 2024
Vond het wel grappig al is het niet mijn ding...
Breakbeat ofzo noemde hi hetCruelty wrote:Kan heel goed zijn maar wat voor genre produceert Bas Oskam onder Pavelow dan?Taxi wrote:Dubstyle is echt een YouTube term, het bestaat niet.
-
UHardtraxx Addict
- 1518 posts member since 2011
- last seen Aug 2026
Dubstep?Jolle wrote:Breakbeat ofzo noemde hi hetCruelty wrote:Kan heel goed zijn maar wat voor genre produceert Bas Oskam onder Pavelow dan?Taxi wrote:Dubstyle is echt een YouTube term, het bestaat niet.
-
EHardtraxx Elite
- last seen Jul 2015
gewoon dubstyle zo noemde brennan heart en headhunterz het ook. Breakbeat zijn kicks met pauzes etc. indd net als in dubstep maar omdat het met hardstyle sounds is noemen ze het dubstyle. Zo heb je ok dubstyle.nl dus noemen we het lekker zoJolle wrote:Breakbeat ofzo noemde hi hetCruelty wrote:Kan heel goed zijn maar wat voor genre produceert Bas Oskam onder Pavelow dan?Taxi wrote:Dubstyle is echt een YouTube term, het bestaat niet.
-
OHardtraxx Addict
- 1337 posts member since 2011
- last seen May 2016
Mooi gedaan inderdaad, spijtig genoeg heb ik de tering aan dubstep (komt enkel maar doordat de overhyped is, vol zit met fakers en ze het in Hardstyle steeds maar blijven stampen totdat het mijn strot uitkomt). Zal er dus niet op losgaan als ik hem live hoor 
-
DHardtraxx Newbie
- 28 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Wat een kut nummer 
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Technisch gezien een pareltje, pure kunst dit in mijn ogen! Ik zou hem persoonlijk sowieso wel draaien, durf namelijk te wedden dat ie wel lekker loopt op feesten.