Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2011 16:08 
 
Hardtraxx Elite

Grozny schreef:
Hou hardstyle en dubstep alsjeblieft gescheiden. Moet er echt niet een denken om dit op een feest te horen :/


dubstyle is dan wel weer leuk om erin te verwerken vind ik. een dubstyle outro of break zoals bijv. in doomed bla bla edit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2011 16:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vind dit echt heel erg goed gedaan, heel veel respect voor Bas. Dubstep stukje heeft veel weg van Skrillex, echt props voor Bas ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2011 16:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
:x

You just have been wijsneus'd
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2011 16:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind het dubstep stuk niet echt overtuigend vergeleken met andere dubstep. Is ook niet te verwachten van iemand die geen echte dubstep producer is. Rest van de track vind ik wel vet en opzich vind ik het dubstep stuk wel te overzien - is alleen niet zo heel origineel of geweldig goed geproduceerd (let wel dat ik het alleen over het dubstep stukje heb he, en dan wel in vergelijking met andere dubstep).
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2011 16:57 
 
Hardtraxx Elite

PNXRMX schreef:
Vind het dubstep stuk niet echt overtuigend vergeleken met andere dubstep. Is ook niet te verwachten van iemand die geen echte dubstep producer is. Rest van de track vind ik wel vet en opzich vind ik het dubstep stuk wel te overzien - is alleen niet zo heel origineel of geweldig goed geproduceerd (let wel dat ik het alleen over het dubstep stukje heb he, en dan wel in vergelijking met andere dubstep).


Ik wil graag je mening over dit stukje :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2011 18:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

delange schreef:
Henk-Jan schreef:
:x

You just have been wijsneus'd

Meh, vind dat ik gelijk heb :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2011 19:18 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ik heb niet zoveel met dubstep, maar dit is toch weer uitermate vernieuwend binnen de hardstyle, dat ik ze toch weer echt m'n complimenten moet geven!! Misschien dat als ik hem vaker luisteren dat ik hem echt ga waarderen, nu is het gewoon een leuk plaatje :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2011 19:18 
 
Hardtraxxer

gheghe, geinig een collab met jezelf xd
klinkt wel oké :thumbup: ! maar hou t wel bij hardstyle, die trend van house/lento/dubstep in een hardstyle track is nu wel lang genoeg geweest naar mijn mening!? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2011 19:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Het is meer Skrillex dan dubstep. De meeste mensen hebben bij deze sounds het dubstep idee, omdat ze Skrillex alleen kennen. Vind andere dubstep mooier. Toch vind ik het productietechnisch echt heel goed, en zijn de twee stijlen knap gecombineerd.


emmerick schreef:
Grozny schreef:
Hou hardstyle en dubstep alsjeblieft gescheiden. Moet er echt niet een denken om dit op een feest te horen :/


dubstyle is dan wel weer leuk om erin te verwerken vind ik. een dubstyle outro of break zoals bijv. in doomed bla bla edit.


Dubstyle is echt een YouTube term, het bestaat niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2011 19:53 
 
Hardtraxx Elite

Taxi schreef:
Het is meer Skrillex dan dubstep. De meeste mensen hebben bij deze sounds het dubstep idee, omdat ze Skrillex alleen kennen. Vind andere dubstep mooier. Toch vind ik het productietechnisch echt heel goed, en zijn de twee stijlen knap gecombineerd.


emmerick schreef:
Grozny schreef:
Hou hardstyle en dubstep alsjeblieft gescheiden. Moet er echt niet een denken om dit op een feest te horen :/


dubstyle is dan wel weer leuk om erin te verwerken vind ik. een dubstyle outro of break zoals bijv. in doomed bla bla edit.


Dubstyle is echt een YouTube term, het bestaat niet.


Er bestaat zoveel niet maar je moet het toch een benaming geven zodat mensen begrijpen wat je bedoelt. Je begrijpt wel wat ik bedoel neem ik aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2011 20:04 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Het idee is gaaf, de uitwerking is gaaf en het zal ongetwijfeld productietechnisch goed in elkaar zitten (verwacht ik eigenlijk ook wel een beetje als NC zoiets maakt) maar het is niets voor mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2011 20:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lol, dit heeft niks met Skrillex en/of sampelrm te maken.
Decimate distortion over je sounds pleuren en je hebt al zo'n RAWR effect.
Het is idd wel waar dat Skrillex dit ook vaak gebruikt;)
Over de track zelf: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2011 21:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Track zelf is leuk gedaan, zeker een sterke track! Toen ik 'm voor 't eerst hoorde in HWS vond ik 'm best ok, maar zou 'm op een feest niet graag willen horen. Maar dat zegt willem gelukkig ook: ''het is geen track voor de dancefloor''. Dubstep/style & hardstyle hoort niet bij elkaar, en die mening blijf ik houden ondanks dit wel goed is verwerkt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2011 21:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik hou hier wel van! ik zou wel weten hoe ik ik hier op los kon gaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2011 23:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Deze track... WOW! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2011 16:22 
 
Hardtraxxer

Het kan misschien wel vernieuwend en knap zijn gedaan maar persoonlijk vind ik het helemaal niks. Vind dat er totaal geen drive in het nummer zit. Maarja zal misschien wel aan mij liggen omdat ik toch al geen fan ben van dubstep/style en al zeker niet in Hardstyle nummers
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2011 18:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Helemaal eens met Heady
producer kwaliteit ∞
maar geen track voor een op feest. Meer voor thuis.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2011 21:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

net even geluisterd, droevige plaat. leuke poging, maar niet mn pakkie an -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2012 20:24 
 
Hardtraxxer

Vond het wel grappig al is het niet mijn ding...
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2012 12:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Cruelty schreef:
Taxi schreef:
Dubstyle is echt een YouTube term, het bestaat niet.


Kan heel goed zijn maar wat voor genre produceert Bas Oskam onder Pavelow dan?


Breakbeat ofzo noemde hi het
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2012 12:32 
 
Hardtraxx Addict

Jolle schreef:
Cruelty schreef:
Taxi schreef:
Dubstyle is echt een YouTube term, het bestaat niet.


Kan heel goed zijn maar wat voor genre produceert Bas Oskam onder Pavelow dan?


Breakbeat ofzo noemde hi het

Dubstep? :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2012 14:40 
 
Hardtraxx Elite

Jolle schreef:
Cruelty schreef:
Taxi schreef:
Dubstyle is echt een YouTube term, het bestaat niet.


Kan heel goed zijn maar wat voor genre produceert Bas Oskam onder Pavelow dan?


Breakbeat ofzo noemde hi het


gewoon dubstyle zo noemde brennan heart en headhunterz het ook. Breakbeat zijn kicks met pauzes etc. indd net als in dubstep maar omdat het met hardstyle sounds is noemen ze het dubstyle. Zo heb je ok dubstyle.nl dus noemen we het lekker zo :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2012 21:39 
 
Hardtraxx Addict

Mooi gedaan inderdaad, spijtig genoeg heb ik de tering aan dubstep (komt enkel maar doordat de overhyped is, vol zit met fakers en ze het in Hardstyle steeds maar blijven stampen totdat het mijn strot uitkomt). Zal er dus niet op losgaan als ik hem live hoor -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2012 21:55 
 
Hardtraxx Newbie

Wat een kut nummer :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2012 22:30 
 
Artiest

Technisch gezien een pareltje, pure kunst dit in mijn ogen! Ik zou hem persoonlijk sowieso wel draaien, durf namelijk te wedden dat ie wel lekker loopt op feesten.
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks