E
Hardtraxx Elite
2020 posts member since 2011
last seen Jul 2015
Grozny wrote:Hou hardstyle en dubstep alsjeblieft gescheiden. Moet er echt niet een denken om dit op een feest te horen :/
dubstyle is dan wel weer leuk om erin te verwerken vind ik. een dubstyle outro of break zoals bijv. in doomed bla bla edit.
Hardtraxxer
531 posts member since 2010
last seen Mar 2014
Vind dit echt heel erg goed gedaan, heel veel respect voor Bas. Dubstep stukje heeft veel weg van Skrillex, echt props voor Bas ^^
Hardtraxx Addict
1986 posts member since 2010
last seen Jul 2016
Henk-Jan wrote::x
You just have been wijsneus'd
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
Vind het dubstep stuk niet echt overtuigend vergeleken met andere dubstep. Is ook niet te verwachten van iemand die geen echte dubstep producer is. Rest van de track vind ik wel vet en opzich vind ik het dubstep stuk wel te overzien - is alleen niet zo heel origineel of geweldig goed geproduceerd (let wel dat ik het alleen over het dubstep stukje heb he, en dan wel in vergelijking met andere dubstep).
J
Hardtraxx Elite
2832 posts member since 2011
last seen May 2014
PNXRMX wrote:Vind het dubstep stuk niet echt overtuigend vergeleken met andere dubstep. Is ook niet te verwachten van iemand die geen echte dubstep producer is. Rest van de track vind ik wel vet en opzich vind ik het dubstep stuk wel te overzien - is alleen niet zo heel origineel of geweldig goed geproduceerd (let wel dat ik het alleen over het dubstep stukje heb he, en dan wel in vergelijking met andere dubstep).
Ik wil graag je mening over dit stukje :)
View on YouTube
Hardtraxx Veteran
7274 posts member since 2009
last seen 10 hours ago
delange wrote:
Henk-Jan wrote::x
You just have been wijsneus'd
Meh, vind dat ik gelijk heb :P.
Hardtraxx Crew
30635 posts member since 2010
last seen 11 hours ago
Ik heb niet zoveel met dubstep, maar dit is toch weer uitermate vernieuwend binnen de hardstyle, dat ik ze toch weer echt m'n complimenten moet geven!! Misschien dat als ik hem vaker luisteren dat ik hem echt ga waarderen, nu is het gewoon een leuk plaatje :)
J
Hardtraxxer
107 posts member since 2011
last seen Mar 2013
gheghe, geinig een collab met jezelf xd
klinkt wel oké :thumbup: ! maar hou t wel bij hardstyle, die trend van house/lento/dubstep in een hardstyle track is nu wel lang genoeg geweest naar mijn mening!? :huh:
Hardtraxx Addict
1814 posts member since 2009
last seen Nov 2016
Het is meer Skrillex dan dubstep. De meeste mensen hebben bij deze sounds het dubstep idee, omdat ze Skrillex alleen kennen. Vind andere dubstep mooier. Toch vind ik het productietechnisch echt heel goed, en zijn de twee stijlen knap gecombineerd.

emmerick wrote:
Grozny wrote:Hou hardstyle en dubstep alsjeblieft gescheiden. Moet er echt niet een denken om dit op een feest te horen :/
dubstyle is dan wel weer leuk om erin te verwerken vind ik. een dubstyle outro of break zoals bijv. in doomed bla bla edit.
Dubstyle is echt een YouTube term, het bestaat niet.
E
Hardtraxx Elite
last seen Jul 2015
Taxi wrote:Het is meer Skrillex dan dubstep. De meeste mensen hebben bij deze sounds het dubstep idee, omdat ze Skrillex alleen kennen. Vind andere dubstep mooier. Toch vind ik het productietechnisch echt heel goed, en zijn de twee stijlen knap gecombineerd.

emmerick wrote:
Dubstyle is echt een YouTube term, het bestaat niet.
Er bestaat zoveel niet maar je moet het toch een benaming geven zodat mensen begrijpen wat je bedoelt. Je begrijpt wel wat ik bedoel neem ik aan.
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Het idee is gaaf, de uitwerking is gaaf en het zal ongetwijfeld productietechnisch goed in elkaar zitten (verwacht ik eigenlijk ook wel een beetje als NC zoiets maakt) maar het is niets voor mij.
Hardtraxxer
299 posts member since 2011
last seen Jul 2013
Lol, dit heeft niks met Skrillex en/of sampelrm te maken.
Decimate distortion over je sounds pleuren en je hebt al zo'n RAWR effect.
Het is idd wel waar dat Skrillex dit ook vaak gebruikt;)
Over de track zelf: :drool:
Hardtraxx Veteran
10235 posts member since 2009
last seen Apr 2025
Track zelf is leuk gedaan, zeker een sterke track! Toen ik 'm voor 't eerst hoorde in HWS vond ik 'm best ok, maar zou 'm op een feest niet graag willen horen. Maar dat zegt willem gelukkig ook: ''het is geen track voor de dancefloor''. Dubstep/style & hardstyle hoort niet bij elkaar, en die mening blijf ik houden ondanks dit wel goed is verwerkt :)
Hardtraxxer
219 posts member since 2011
last seen Apr 2019
Ik hou hier wel van! ik zou wel weten hoe ik ik hier op los kon gaan
Hardtraxx Elite
2232 posts member since 2009
last seen Jul 2022
Deze track... WOW! :worship:
D
Hardtraxxer
447 posts member since 2010
last seen Sep 2014
Het kan misschien wel vernieuwend en knap zijn gedaan maar persoonlijk vind ik het helemaal niks. Vind dat er totaal geen drive in het nummer zit. Maarja zal misschien wel aan mij liggen omdat ik toch al geen fan ben van dubstep/style en al zeker niet in Hardstyle nummers
Hardtraxx Addict
1239 posts member since 2010
last seen Nov 2022
Helemaal eens met Heady
producer kwaliteit ∞
maar geen track voor een op feest. Meer voor thuis.
Hardtraxx Addict
1986 posts member since 2010
last seen Jul 2016
net even geluisterd, droevige plaat. leuke poging, maar niet mn pakkie an -.-
I
Hardtraxxer
376 posts member since 2009
last seen Jun 2024
Vond het wel grappig al is het niet mijn ding...
Hardtraxx Veteran
5235 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Cruelty wrote:
Taxi wrote:Dubstyle is echt een YouTube term, het bestaat niet.
Kan heel goed zijn maar wat voor genre produceert Bas Oskam onder Pavelow dan?
Breakbeat ofzo noemde hi het
U
Hardtraxx Addict
1518 posts member since 2011
last seen Aug 2026
Jolle wrote:
Cruelty wrote:
Dubstep? :/
E
Hardtraxx Elite
last seen Jul 2015
Jolle wrote:
Cruelty wrote:
gewoon dubstyle zo noemde brennan heart en headhunterz het ook. Breakbeat zijn kicks met pauzes etc. indd net als in dubstep maar omdat het met hardstyle sounds is noemen ze het dubstyle. Zo heb je ok dubstyle.nl dus noemen we het lekker zo :thumbup:
O
Hardtraxx Addict
1337 posts member since 2011
last seen May 2016
Mooi gedaan inderdaad, spijtig genoeg heb ik de tering aan dubstep (komt enkel maar doordat de overhyped is, vol zit met fakers en ze het in Hardstyle steeds maar blijven stampen totdat het mijn strot uitkomt). Zal er dus niet op losgaan als ik hem live hoor -.-
D
Hardtraxx Newbie
28 posts member since 2010
last seen Apr 2014
Wat een kut nummer :thumbdown:
D
Artiest
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
Technisch gezien een pareltje, pure kunst dit in mijn ogen! Ik zou hem persoonlijk sowieso wel draaien, durf namelijk te wedden dat ie wel lekker loopt op feesten.