Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2014 18:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Broken Balance schreef:
Bryan dj schreef:
Zeer origineel Mashups maken. Doet iedere hobby DJ. :lol:


Vandaar dat ik zo veel van die live acts er van zie, die zijn vast ook allemaal kwalitatief even goed.


Niet lullig bedoelt hoor, maar dat iemand al een sterke naam voor zichzelf heeft betekent nog niet dat zijn mashups kwalitatief goed zijn :)


Ik vind persoonlijk de mashups van JoS wel kwalitatief goed + ik heb zijn set bij Qapital toen mogen meemaken en die was echt geniaal gewoon. Het is gewoon een uniek concept wat eigenlijk geen enkele artiest nog heeft gedaan, maar aan de andere kant vind ik wel ook weer een beetje wat BryanDj zegt dat hij zich ook op JoS moet blijven richten, want het zou doodzonde zijn als die dat allemaal liet vallen voor Mashup Jack.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2014 18:45 
 
Hardtraxxer

Daar wil ik even aan toevoegen dat ik dit ook kwalitatief sterk vind, zoals eerder gezegd. Maar kan me ook voorstellen dat koppige mensen of mensen die zich aan mij irriteren daar overheen lezen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2014 18:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Bryan dj schreef:
Daar wil ik even aan toevoegen dat ik dit ook kwalitatief sterk vind, zoals eerder gezegd. Maar kan me ook voorstellen dat koppige mensen of mensen die zich aan mij irriteren daar overheen lezen.


Nah je had opzich wel een goed punt zoals ik zelf ook al vermeldde in mijn reactie, alleen het was volgens mij gewoon meer de manier waarop je het zei :p En daarnaast is Mashup Jack wel een leuke act om te zien alleen denk ik dat je het niet TE vaak moet boeken. Persoonlijk heb ik dan liever Jack Of Sound op de line up staan dan Mashup Jack ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2014 18:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bryan dj schreef:
Daar wil ik even aan toevoegen dat ik dit ook kwalitatief sterk vind, zoals eerder gezegd. Maar kan me ook voorstellen dat koppige mensen of mensen die zich aan mij irriteren daar overheen lezen.


Deels mee eens hoor, maar eerlijk is eerlijk. Live hoor je fouten minder goed dan gewoon thuis zittende. Ik bedoelde ook niet dat JoS geen sterke mashups plaatst hoor :) Maar dat live al gouw iets heel vet klinkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2014 18:53 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Bryan dj schreef:
Daar wil ik even aan toevoegen dat ik dit ook kwalitatief sterk vind, zoals eerder gezegd. Maar kan me ook voorstellen dat koppige mensen of mensen die zich aan mij irriteren daar overheen lezen.


Als je zegt dat het net zo simpel is als Rinus en dat iedereen het kan, heb jij ook wel de hersens voor dat dat niet zo is denk ik? Als je live mash-ups doet, wat JoS in zekere zin ook doet/deed, dan is dat toch wel een stapje verder dan je huis tuin en keuken dj die even 2 tracks door elkaar mixt met VDJ. Wat ze dan een mash noemen. Is toch wel een flink verschil als je het naast JoS zijn Donkey mash of een mash vanuit hardtraxx die toen eens voor The Vision was gemaakt (Van The R3bels toen?) legt
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2014 18:55 
 
Hardtraxxer

Geloof jij in zulke live-edits ja? Meeste is pre-produced hoor. Als je een fout maakt live, ben je de lul. In een live-set worden vaak maar minimale edits gekweekt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2014 18:57 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Daarom zet ik er ook deed bij. Heb eens meegemaakt (Weet niet meer of het Zak, Takens of Sans was) dat hij idd met 4 decks en een sampler stond te mashen en mixen, ten minste zo leek het, niet gigantisch maar wel knap boven alles.

Ik weet wel dat Neophyte dat vroeger altijd deed, die speelde halve tracks live.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2014 19:01 
 
Hardtraxxer

Wie dat live kan en aandurft, verdient inderdaad een medaille.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2014 19:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bryan dj schreef:
Nog steeds een beetje sneu, geld proberen te verdienen als Mashup Jack. Kwalitatieve Mashups en doe het hem niet na, maar hou het ajb bij Jack Of Sound.


mijn hemel wat ben jij een zuurpruim zeg, jij bent vast gezellig op feesten en partijen :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2014 20:17 
 
Hardtraxxer

Rickzel schreef:
Bryan dj schreef:
Nog steeds een beetje sneu, geld proberen te verdienen als Mashup Jack. Kwalitatieve Mashups en doe het hem niet na, maar hou het ajb bij Jack Of Sound.


mijn hemel wat ben jij een zuurpruim zeg, jij bent vast gezellig op feesten en partijen :/


Feesten en partijen? Die sla ik in veel gevallen over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2014 20:17 
 
Hardtraxx Veteran

Bryan dj schreef:
Geloof jij in zulke live-edits ja? Meeste is pre-produced hoor. Als je een fout maakt live, ben je de lul. In een live-set worden vaak maar minimale edits gekweekt.


Hej Bryan ga ergens anders vervelend doen, groetjes
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2014 20:37 
 
Hardtraxxer

Rickzel schreef:
Backstabber schreef:
Klopt het dat die mashups uit zijn qapital live set allemaal een veel hardere kick hebben ? kan me herinneren dat die knock out videogames mashup de kick van das weite land had en de track verder ook nog iets aangepast is. correct me if i'm wrong


hoe bedoel je dit? vond je het live bij Qapital harder klinken? want dat kan wel kloppen omdat het geluid daar zo vet was, lijkt me niet dat hij een andere kick gebruikt in nummers als hij ze live gaat draaien :P

ik heb soms ook dat ik bepaalde kicks live zo anders vind klinken, maar is ook wel heel logisch natuurlijk.


Nee was zelf niet bij qapital maar als ik filmpjes terug kijk van de livesets hoor ik toch echt andere kicks, bijvoorbeeld bij dit filmpje:



In t begin bij die knock out videogame mashup hoor ik hardere kicks als bij de originele mashup video :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2014 00:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

weet niet of er in dit geval een kick edit is gedaan om z'n Qapital optreden wat specialer te maken, maar kan zijn dat het aan het filmpje ligt ! weet in ieder geval bijna zeker dat hij niet voor elk nummer een "live edit" maakt waarin de kicks lomper zijn ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2014 12:50 
 
Hardtraxx Veteran

Bryan dj schreef:
Daar wil ik even aan toevoegen dat ik dit ook kwalitatief sterk vind, zoals eerder gezegd. Maar kan me ook voorstellen dat koppige mensen of mensen die zich aan mij irriteren daar overheen lezen.


Valt me wel op dat je eerst begint te klagen over dingen en het later toch weer goed probeert te lullen door te zeggen dat het wel kwaliteit is zoals je bij de discussie over Geck-O ook al deed...

Daarnaast.

Bryan dj schreef:
Zeer origineel Mashups maken. Doet iedere hobby DJ. :lol:


Je bent blijkbaar ook een dj, laat is een mash up horen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2014 12:56 
 
Hardtraxxer

Basshunterzz schreef:
Bryan dj schreef:
Daar wil ik even aan toevoegen dat ik dit ook kwalitatief sterk vind, zoals eerder gezegd. Maar kan me ook voorstellen dat koppige mensen of mensen die zich aan mij irriteren daar overheen lezen.


Valt me wel op dat je eerst begint te klagen over dingen en het later toch weer goed probeert te lullen door te zeggen dat het wel kwaliteit is zoals je bij de discussie over Geck-O ook al deed...

Daarnaast.

Bryan dj schreef:
Zeer origineel Mashups maken. Doet iedere hobby DJ. :lol:


Je bent blijkbaar ook een dj, laat is een mash up horen ^^


Nee. En nee. :aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2014 14:05 
 

Matige mashup. Op sommige onderdelen vind ik het dissonant klinken en een plaat zoals So High moet je wat mij betreft vanaf blijven. Als er ergens al genoeg sfeer in zit dan is het wel in die plaat. Nee doe mij maar Son of Revolution of Proud to be Loudness.

Het is niet uberslecht ofzo maar ik zou dit als Mashup Jack ook niet heel serieus willen promoten :/ De tweede climax is nog wel prima.
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks