Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2016 19:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Artiest: Steve Aoki & Felix Jaehn
Track(s): Can't Go Home (Noisecontrollers Remix)

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2016 19:53 
 
Hardtraxx Veteran

:loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2016 13:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steve Aoki & Felix Jaehn - Can't Go Home (Noisecontrollers Remix) :loving: Dit is echt vreselijk goed
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2016 18:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dit is :worship: :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2016 19:25 
 

Exterkate schreef:
Ik vind Noisecontrollers echt by far de beste hardstyle producer die er is :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2016 20:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kiloknaller schreef:
Exterkate schreef:
Ik vind Noisecontrollers echt by far de beste hardstyle producer die er is :loving:


Dit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2016 22:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
Ik vind Noisecontrollers de laatste maanden echt by far de beste hardstyle producer die er is :loving:


Dat is ie toch eigenlijk altijd al geweest? Niet perce iets van de laatste maanden ofzo :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2016 22:28 
 
Hardtraxxer

MelodicArtDJ schreef:
Exterkate schreef:
Ik vind Noisecontrollers de laatste maanden echt by far de beste hardstyle producer die er is :loving:


Dat is ie toch eigenlijk altijd al geweest? Niet perce iets van de laatste maanden ofzo :P


Voor mij sinds 2009 al haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2016 22:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bartjeng schreef:
MelodicArtDJ schreef:
Exterkate schreef:
Ik vind Noisecontrollers de laatste maanden echt by far de beste hardstyle producer die er is :loving:


Dat is ie toch eigenlijk altijd al geweest? Niet perce iets van de laatste maanden ofzo :P


Voor mij sinds 2009 al haha


Voor mij sinds 2007, Crump :loving: . Wie biedt lager?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2016 09:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind deze track nou niet bepaald een goed voorbeeld van de genialiteit van Noisecontrollers, net als die Sander van Doorn collab zijn het 'gewoon' leuke plaatjes. Ben echt niet heel erg weggeblazen ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2016 10:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Vind deze track nou niet bepaald een goed voorbeeld van de genialiteit van Noisecontrollers, net als die Sander van Doorn collab zijn het 'gewoon' leuke plaatjes. Ben echt niet heel erg weggeblazen ofzo.


Jep. Dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2016 23:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kaasstaaf schreef:
Rickzel schreef:
Vind deze track nou niet bepaald een goed voorbeeld van de genialiteit van Noisecontrollers, net als die Sander van Doorn collab zijn het 'gewoon' leuke plaatjes. Ben echt niet heel erg weggeblazen ofzo.


Jep. Dit.


Ja wel mee eens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2016 12:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Vind deze track nou niet bepaald een goed voorbeeld van de genialiteit van Noisecontrollers, net als die Sander van Doorn collab zijn het 'gewoon' leuke plaatjes. Ben echt niet heel erg weggeblazen ofzo.


Toch doet hij weer iets aparts met die melodie vind ik.. van die kleine haperingen, weet niet hoe ik het anders moet omschrijven :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2016 14:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ThaBomba. schreef:
Voor mij sinds 2007, Crump :loving: . Wie biedt lager?

Creatures, Against All Odds en ''Joke The Joker'' in die Limewire tijd. :love: Nu voel ik me wel oud haha! :$

OT: Wat een lekkere track zeg!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2016 12:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Vind deze track nou niet bepaald een goed voorbeeld van de genialiteit van Noisecontrollers, net als die Sander van Doorn collab zijn het 'gewoon' leuke plaatjes. Ben echt niet heel erg weggeblazen ofzo.


Ik ben het hier niet mee eens. Dat iemand geniale plaatjes kan maken met fantastische sounds en andere bijzondere elementen, neemt niet weg dat hij precies weet wat hij moet doen met dit soort tracks. Waar anderen heel vaak overdreven een plaat verneuken in een remix, weet hij precies dát element toe te voegen waardoor het echt heerlijk klinkt. Ik vind ook dat plaatjes qua sounddesign altijd goed klinken bij NC, net zoals hier. Geen overdreven extra screech of extra sound er bij proppen "want remix moet dat hebben". Gewoon simpel, to the point.

Daarnaast poept hij parels aan de lopende band, dan is dit tegenover die pareltjes misschien iets minder, maar dat mag ook best wel eens als je al zo een discografie hebt en die waarschijnlijk nog zal uitbreiden. Het is kwalitatief nog steeds beter dan een hele hoop plaatjes die laatste tijd uitkomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2016 17:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je vat m'n comment negatiever op dan ik het wss bedoelde, vind het gewoon een hele goeie track hoor! En ben echt een mega NC fan, vind alleen dat er 100 andere tracks op te noemen zijn waarin hij z'n genialiteit laat zien (zie Broken Balance noisecontrollers top 100 mix) en ik denk dat deze track dat minder doet. Dit is "gewoon" een lekker nummer, en niet echt een reden om een lofzang te houden in de trant van 'hij heeft z'n genialiteit weer eens bewezen' want zo goed vind ik het dan net weer niet :p

edit: als je de comments zo naast elkaar legt kun je wel stellen dat we het vgm gewoon met elkaar eens zijn :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2016 20:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Fijn plaatje. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2016 12:22 
 
Hardtraxxer

Erg fijn :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2016 11:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Je vat m'n comment negatiever op dan ik het wss bedoelde, vind het gewoon een hele goeie track hoor! En ben echt een mega NC fan, vind alleen dat er 100 andere tracks op te noemen zijn waarin hij z'n genialiteit laat zien (zie Broken Balance noisecontrollers top 100 mix) en ik denk dat deze track dat minder doet. Dit is "gewoon" een lekker nummer, en niet echt een reden om een lofzang te houden in de trant van 'hij heeft z'n genialiteit weer eens bewezen' want zo goed vind ik het dan net weer niet :p

edit: als je de comments zo naast elkaar legt kun je wel stellen dat we het vgm gewoon met elkaar eens zijn :thumbup:


Haha, was van mijn kant ook niet bedoeld om tegen jouw comment in te gaan eigenlijk. Ben het er inderdaad wel mee eens dat het niet een uitzonderlijk pareltje is, maar nog wel erg goed in elkaar steekt en fijn klinkt, dat tegenover een hele berg andere tracks van random artiesten! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2016 15:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hoewel ik de vocals meer bij een Wildstylez track vind passen is dit verder natuurlijk weer Noisecontrollers ten voete uit!!
Heerlijke melodie en over de kicks hoef je je ook nooit zorgen te maken! :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2016 12:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vandaag gereleased samen met de remix van Crystal Lake, nu te beluisteren op Spotify.

Heerlijke track :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2016 13:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo zonde van die vocal over de 2e climax. Verpest het toch echt voor mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2016 14:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Misschien een wat hoog hitjesgehalte, maar ik hou echt van deze plaat :yay:
Melodie in beide climaxen erg lekker en gewoon catchy.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2016 18:54 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2016 20:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik kan alleen de eerste 30 seconden luisteren :S
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks