Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2013 16:40 
 
Hardtraxxer

Artiest: Noisecontrollers

Track(s): TBA 7

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2013 19:04 
 
Hardtraxxer

heeeeeerlijk stijltje :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2013 19:08 
 
Hardtraxx Veteran

Vet hoor! Klinkt al stukken harder dan het wannabe raw gebeuren van Kronos en dat soort namen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2013 19:29 
 
Hardtraxx Addict

Lekkah!!! Duurde weer te lang nieuwe track van NC, maar bevalt weer prima :bomb:

Klopt het nou dat ze uit elkaar gaan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2013 19:35 
 
Hardtraxx Veteran

Nee het was een late 1 Aprilgrap, check hun video even op youtube.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2013 19:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die mid :worship: Heerlijke track ook.
Zou fijn zijn als er achter 'TBA7' bijvoorbeeld '(Wake Up)' komt te staan. En dat bij alle TBA's van NC om ze goed uit elkaar te kunnen houden :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2013 19:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JAAAA, dit wil je toch horen :love:

In 1 klap weer precies het stijltje te pakken dat ik zo heb leren waarderen van Noisecontrollers vroegah
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2013 19:54 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Ik snap niet dat mensen uit al die rips zoveel op kunnen maken. Een melodie kun je nog wel horen, maar wat betreft het overige deel van de tracks, valt hier bar weinig uit op te maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2013 20:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Ik snap niet dat mensen uit al die rips zoveel op kunnen maken. Een melodie kun je nog wel horen, maar wat betreft het overige deel van de tracks, valt hier bar weinig uit op te maken.

Het is natuurlijk ook een mogelijkheid dat een deel van de mensen op Qlimax is geweest ;)

Klonk vannacht erg lekker. Het heeft even geduurd dat ze weer wat nieuws hebben laten horen, maar wat ze hebben laten horen klonk erg goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2013 21:22 
 
Hardtraxx Veteran

:worship: :worship:

hardest track?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2013 12:05 
 
Hardtraxxer

Hier krijg je toch spontaan een glimlach van! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2013 15:35 
 
Hardtraxx Addict

Qlown schreef:
Nee het was een late 1 Aprilgrap, check hun video even op youtube.

:yawn:

Zal het even checken indd
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2013 17:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wat een portie drive zeg :drool: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2013 20:26 
 
Hardtraxx Addict

Van alle markten thuis :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2013 20:33 
 

CiRiXxX schreef:
Lekkah!!! Duurde weer te lang nieuwe track van NC, maar bevalt weer prima :bomb:

Klopt het nou dat ze uit elkaar gaan?


Duurde te lang?
Ze gooien even 7 onbekende tracks in hun set plus edits, plus remix van Kasparov, plus remix bass modulators en dan zijn die 3 nieuwe tracks van afgelopen DefQon nog niet eens gedraaid :D .

Boven dat ook nog even dat alles gewoon kwaliteit heeft... Diep respect.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2013 23:58 
 
Hardtraxx Addict

Kwisniks schreef:
Van alle markten thuis :drool:


SkiggyRapz18 schreef:
Wat een portie drive zeg :drool: :love:


Snitch_MP schreef:
Hier krijg je toch spontaan een glimlach van! :woot:


Defector schreef:
heeeeeerlijk stijltje :)


Dit somt mijn mening hierover wel op, wat een drive en enorm fijne screeches. Als ik de kick zo ongeveer goed inschat is die ook enorm bruut :thumbsup: :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2013 00:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

In de liveset klinkt dit al heerlijk! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2013 02:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja, lekker :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2013 09:42 
 
Hardtraxxer

Jro_ schreef:
CiRiXxX schreef:
Lekkah!!! Duurde weer te lang nieuwe track van NC, maar bevalt weer prima :bomb:

Klopt het nou dat ze uit elkaar gaan?


Duurde te lang?
Ze gooien even 7 onbekende tracks in hun set plus edits, plus remix van Kasparov, plus remix bass modulators en dan zijn die 3 nieuwe tracks van afgelopen DefQon nog niet eens gedraaid :D .

Welke 4 nieuwe tracks van afgelopen DefQon? Heb je daar een linkje van? Of bedoelde je de track met Waverider?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2013 11:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jezus, deze is ook al zo dik, zoals ik het nu hoor in ieder geval. :drool: Hopen dat die kicks in HQ ook lekker klinken
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2013 12:50 
 
Hardtraxx Newbie

Heerlijk hoor!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2013 13:25 
 

Tienus schreef:
Jro_ schreef:
CiRiXxX schreef:
Lekkah!!! Duurde weer te lang nieuwe track van NC, maar bevalt weer prima :bomb:

Klopt het nou dat ze uit elkaar gaan?


Duurde te lang?
Ze gooien even 7 onbekende tracks in hun set plus edits, plus remix van Kasparov, plus remix bass modulators en dan zijn die 3 nieuwe tracks van afgelopen DefQon nog niet eens gedraaid :D .

Welke 4 nieuwe tracks van afgelopen DefQon? Heb je daar een linkje van? Of bedoelde je de track met Waverider?


Ik zei 3 en dat zijn er idd 2 + die met waverider. Staan hier allemaal al ergens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2013 16:53 
 
Hardtraxx Addict

Jro_ schreef:
CiRiXxX schreef:
Lekkah!!! Duurde weer te lang nieuwe track van NC, maar bevalt weer prima :bomb:

Klopt het nou dat ze uit elkaar gaan?


Duurde te lang?
Ze gooien even 7 onbekende tracks in hun set plus edits, plus remix van Kasparov, plus remix bass modulators en dan zijn die 3 nieuwe tracks van afgelopen DefQon nog niet eens gedraaid :D .

Boven dat ook nog even dat alles gewoon kwaliteit heeft... Diep respect.


Haha ja dat ook juist het vette van de Set! maar dan heeft het nog wel ff geduurt voordat we weer wat van ze hebben gehoord ^^
Ik krijg sowieso geen genoeg van Nc hoe meer hoe beter :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2013 19:28 
 
Hardtraxx Elite

Lyst schreef:
Ik snap niet dat mensen uit al die rips zoveel op kunnen maken. Een melodie kun je nog wel horen, maar wat betreft het overige deel van de tracks, valt hier bar weinig uit op te maken.


Je hoort toch of een plaat je aanspreekt of niet.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks