Is deze echt van NC?
Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Sub Zero Project - Back To The Moment
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
Moderators
Lekkerrr! Beetje een 2007/2008 gevoel zit erin.
Is deze echt van NC?

Is deze echt van NC?
-
S
Is ook een plaat uit die periode.Unleashed wrote:Lekkerrr! Beetje een 2007/2008 gevoel zit erin.
Is deze echt van NC?![]()
Ja, laten we alle oude hardstyle nummers hier gaan posten
Als jij een HQ tegenkomt van een oude parel die verder nooit in degelijke kwaliteit te horen was, dan zie ik je hem hier graag posten hoor.derniels wrote:Ja, laten we alle oude hardstyle nummers hier gaan posten
Lekker hoor Aleksz. Heerlijke sound, prima track, prima post.
-
DHardtraxxer
- 146 posts member since 2013
- last seen Nov 2016
-
THardtraxxer
- 251 posts member since 2012
- last seen Oct 2013
Super vet, jammer dat er niks mee gedaan is
Idd net als Dissonance en Unbreakable o.a.
-
THardtraxxer
- last seen Oct 2013
Dissonance is ook vet ja! Vaak geluisterd in die player op hun oude website.Xerenetox wrote:Idd net als Dissonance en Unbreakable o.a.
-
JHardtraxxer
- 681 posts member since 2009
- last seen Jun 2026
Heb zelf geen twitter of facebook, maar misschien moet iemand nog maals vragen of ze deze als free willen uitgeven??
Het is namelijk zo'n goede track, dacht voor het eerst toen ik hem hoorde dat dit een SMD track was.
Het is namelijk zo'n goede track, dacht voor het eerst toen ik hem hoorde dat dit een SMD track was.
-
S
TechnoboyYNWA wrote:Dissonance is ook vet ja! Vaak geluisterd in die player op hun oude website.Xerenetox wrote:Idd net als Dissonance en Unbreakable o.a.
Gelukkig is Dissonance gewoon gelekt
-
THardtraxxer
- last seen Oct 2013
Ja, maar Shout dan weer nietstefaneke wrote:TechnoboyYNWA wrote:Dissonance is ook vet ja! Vaak geluisterd in die player op hun oude website.Xerenetox wrote:Idd net als Dissonance en Unbreakable o.a.
[/quote]
Ja, maar Shout dan weer niet[/quote]
Die van Dissonance is fake die geleakt is....track live meerdere malen gehoord en de intro/mid intro is totaal anders
Ja, maar Shout dan weer niet[/quote]
Die van Dissonance is fake die geleakt is....track live meerdere malen gehoord en de intro/mid intro is totaal anders
-
S
Kan toch dat ze'm aan hebben gepast. Is zoveel gebeurt met oude NC platen.Xerenetox wrote:
-
KHardtraxx Addict
- 1848 posts member since 2011
- last seen Aug 2023
Wat een plaat zeg, leuk om van die opnieuw ontdekte fossielen terug te horen. 
Maak lekker zelf ff twitter aan en vraag het.jeff wrote:Heb zelf geen twitter of facebook, maar misschien moet iemand nog maals vragen of ze deze als free willen uitgeven??
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Flinke set, vette plaat! 
-
JHardtraxxer
- 681 posts member since 2009
- last seen Jun 2026
Wat reageer jij dan, doe normaal man.Parvuz wrote:Maak lekker zelf ff twitter aan en vraag het.jeff wrote:Heb zelf geen twitter of facebook, maar misschien moet iemand nog maals vragen of ze deze als free willen uitgeven??
Reageer dan niet
:')jeff wrote:Wat reageer jij dan, doe normaal man.Parvuz wrote:Maak lekker zelf ff twitter aan en vraag het.jeff wrote:Heb zelf geen twitter of facebook, maar misschien moet iemand nog maals vragen of ze deze als free willen uitgeven??
Reageer dan niet