Ik vind dat schreeuwerige juist wel cool. Met name hoe je zijn stem over hoort slaan wanneer hij Here We Go in heeft gesproken.Jorea88 wrote:Bij smack had ik van te voren ook mijn twijfels. Ik vind hem bij smack iets te "over the top" overkomen.. Als je snapt wat ik bedoel. Ik vind zijn stemgeluid niet zozeer vervelend maar de manier waarop de vocals verwerkt zijn in de track. Maar goed we wachten afKhadber wrote:Smack geeft toch ook wel een goed gevoel over zijn stem? Ben daar in ieder geval erg enthausiast over zijn stemgeluid.Jorea88 wrote:Klinkt niet verkeerd.. Ff kijken hoe die stem van Renegade uitpakt in HQ
Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Sub Zero Project - Back To The Moment
Moderators
Dat vind ik dan net weer een minder stukKhadber wrote: Ik vind dat schreeuwerige juist wel cool. Met name hoe je zijn stem over hoort slaan wanneer hij Here We Go in heeft gesproken.
Beste track in combi met renegade blijft in mijn ogen toch the 4 elementz! Vind het voor plaatjes zekers een fijne MC, deze plaat dus niet uitgezonderd!Jorea88 wrote:Dat vind ik dan net weer een minder stukKhadber wrote: Ik vind dat schreeuwerige juist wel cool. Met name hoe je zijn stem over hoort slaan wanneer hij Here We Go in heeft gesproken... Maar leuk dat ze een track met Renegade maken!
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
noisecontrollers goed bezig 
Hoppa, nummer hebben ze al wel tijdje klaar liggen.
Maar dit nummer is echt lekker
Maar dit nummer is echt lekker
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Sounds good! 
Klinkt als de vetste track van 2011 tot nu toe! 
Lekkere track
herken een beetje de oude NC stijl 
Helemaal dit.Pommer wrote:Lekkere trackherken een beetje de oude NC stijl
Ik was bang dat Renegade niet helemaal lekker uit de verf zou komen.. Maar niks op de vocals aan te merken
. Klinkt inderdaad een beetje als de oude NC-stijl! Beetje ala Hocus Pocus 
En ook helemaal dit.Jorea88 wrote:Ik was bang dat Renegade niet helemaal lekker uit de verf zou komen.. Maar niks op de vocals aan te merken. Klinkt inderdaad een beetje als de oude NC-stijl! Beetje ala Hocus Pocus
Hier ook vandaagPommer wrote:staat al op repeat inmiddels
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
Nando wrote:Lekker nummer.
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Noisecontrollers zoals ik ze ken, vreemd, mysterieus, maar hard en lekker
Ben benieuwd naar HQ
Ben benieuwd naar HQ
intro en outro ga ik live echt wel los op xD
Wat inno zegt, climax beetje tegenvaller
Wat inno zegt, climax beetje tegenvaller
Zeker niet verkeerd! NC stellen totaal niet teleur de laatste maanden.
Klonk lekker op Reverze kijk uit naar release 
Echt een knalplaat joh. Kan deze de hele dag wel luisteren.
Wat een energie in de intro/outro. En de climax is ook gewoon top met dat oude stijltje
.
Wat een energie in de intro/outro. En de climax is ook gewoon top met dat oude stijltje