Hoop dat er nog veel veranderd aan gaat worden, maar volgens mij is die nog niet af.
Op het begin lijkt net alsof ik een circus binnen loop
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: The Straikerz & Adjuzt - Viva La Fist
- View the latest post: Porter Robinson - Easier To Love You (Vertile Remix)
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
Moderators
-
WHardtraxxer
- 308 posts member since 2012
- last seen Nov 2013
-
J
Last edited by JEFSKIII on 04 Jan 2013 12:32, edited 1 time in total.
Niet verkeerd, maar het origineel is 100x beter. Met name door de kicks.
Past perfect bij Freaqshow dan toch? Vind ik iig wel, leuk om deze track weer eens te horen, in een nieuw jasje.JEFSKIII wrote:Hoop dat er nog veel veranderd aan gaat worden, maar volgens mij is die nog niet af.
-
J
Geen rekening mee gehoudenDelt-A wrote:Past perfect bij Freaqshow dan toch? Vind ik iig wel, leuk om deze track weer eens te horen, in een nieuw jasje.JEFSKIII wrote:Hoop dat er nog veel veranderd aan gaat worden, maar volgens mij is die nog niet af.
Ben benieuwd hoe de langere versie zal zijn, wacht daar wel op.
-
WHardtraxx Veteran
- 4162 posts member since 2012
- last seen Aug 2013
wootum wrote:Niet verkeerd, maar het origineel is 100x beter. Met name door de kicks.
Dit lijkt heel hard op een B-front plaat, kan er even niet op komen.
Edit: Neophobia
-
WHardtraxx Veteran
- 4162 posts member since 2012
- last seen Aug 2013
Je bedoelt die circus sfeer?Deenite wrote:Dit lijkt heel hard op een B-front plaat, kan er even niet op komen.
Jack Of Sound & Titan - Midnight Freaks?
K'vond deze tof toen ie werd gedraaid, paste perfect bij de avond!
Nee die sounds in de climax! Sommige noten zijn echt een op een Neophobia! Of sommige noten een op een Creatures, het is hoe je het bekijkt natuurlijk!Wout1997 wrote:Je bedoelt die circus sfeer?Deenite wrote:Dit lijkt heel hard op een B-front plaat, kan er even niet op komen.
Jack Of Sound & Titan - Midnight Freaks?
Met deze melo en break kun je het bijna niet verpesten.
Fantastisch origineel, en deze edit klinkt ook heerlijk!
Fantastisch origineel, en deze edit klinkt ook heerlijk!
Beetje onnodige edit maar op zich wel leuk, origineel blijft natuurlijk onovertroffen. Kicks vind ik hier niet lekker passen.
Is dit een troll?Deenite wrote:Dit lijkt heel hard op een B-front plaat, kan er even niet op komen.
Dat begin is hetzelfde als uit het origineel dacht ik.JEFSKIII wrote:Hoop dat er nog veel veranderd aan gaat worden, maar volgens mij is die nog niet af.
Leuke edit!
Wist ik niet.Maximum wrote:Is dit een troll?Deenite wrote:Dit lijkt heel hard op een B-front plaat, kan er even niet op komen.
Edit: NeophobiaB-Front heeft Neophobia van creatures (2007) na geaapt he..
Origineel is 10, wat zeg ik, 100000 x beter. Echt niks dit 
Hoe kan die nou 1000000 x beter zijn als alleen de sound wat aangepast is en een nieuwe kick?G1LL wrote:Origineel is 10, wat zeg ik, 100000 x beter. Echt niks dit
Ooit Gremlins gezien?JEFSKIII wrote:Hoop dat er nog veel veranderd aan gaat worden, maar volgens mij is die nog niet af.
De vocal is een sample uit die film, en dat 'circus' melodietje komt dus ook uit die film.
En vandaar waarschijnlijk ook de titel 'Creatures'
View on YouTube
Geeft uiteraard ook niet ofzo, maar omdat het volgens mij nog redelijk bekend is dacht ik dat je liep te trollen haha.Deenite wrote:Wist ik niet.Maximum wrote:Is dit een troll?Deenite wrote:Dit lijkt heel hard op een B-front plaat, kan er even niet op komen.
Edit: NeophobiaB-Front heeft Neophobia van creatures (2007) na geaapt he..
Ach ja, een mens kan niet alles weten!
Dit is het origineel:
View on YouTube
Bij 9 van de 10 refix-dingen kan je dat zo invullen zonder ernaar te luisteren, maar hier vind ik het best verrassend dat ik het hiermee eens moet zijn.wootum wrote:Niet verkeerd, maar het origineel is 100x beter. Met name door de kicks.
Ik vind de kicks in de originele Creatures verre van geweldig en Noisecontrollers zijn één van de weinige overgebleven mainstream-producers die vandaag de dag een goede kick kunnen maken. Maar dit klinkt veel te kaal en droog en die kicks klinken ook nergens naar. Mag hopen dat ze hier nog aan gaan werken, dan kan er best een vet resultaat uit komen denk ik
Neophobia > Beide, vind het origineel ook zo boeiend niet eigenlijk.
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Ik hoor amper een kick.
Waarom nou weer dit... Godverdomme, het voegt echt helemaal niks nul nada toe aan het origineel. Sterker nog, het is een slap aftreksel. Het origineel heeft een veel dikkere kick en de achtste kick in de climax is fakking vet gepitcht die er nu ook opeens niet meer in zit...

Verdomd je hebt gelijk, dat dat me nooit opgevallen is. Heb 'm al weer een paar keer op repeat staan, wat een meesterlijke plaat blijft het ook.Elexz wrote:de achtste kick in de climax is fakking vet gepitcht