Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2016 11:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Artiest: Noisecontrollers & Bass Modulators

Track(s): Het Gevoel Van

Sample/video:


https://hardtraxx.com/hardstyle-releases/noisecontrollers-bass-modulators-het-gevoel-van-language-pack-q156-t59767.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2016 12:24 
 
Hardtraxx Addict

Van welke track is dat stuk ook alweer vertaald?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2016 13:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nijidik schreef:
Van welke track is dat stuk ook alweer vertaald?

Dit komt volgens mij uit een radio-reclame van een automerk
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2016 13:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit lijkt mij gewoon een Noisecontrollers plaat. Alles aan deze plaat schreeuwt NC, geen BM. Daarnaast zit deze track ook in zijn 10 years docu en de trailer daarvan.


Op 30 sec.

Vocal edit voor hard bass en klaar.

@Nijidik

De vocal schijnt van een radio reclame te zijn als ik een maat van me mag geloven. Van de "Audi A1 Adrenalin Editie"
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2016 15:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klopt inderdaad dat het van een Audi reclame is. Hoorde hem vanochtend op de radio :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2016 19:31 
 
Hardtraxx Addict

Hmm ik dacht dat het in een hardstyle track zat met een vrouwelijke stem.

Oh nvm, is Bioweapon - Lose Control waar ik aan dacht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2016 19:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een super dikke plaat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2016 20:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die Nederlandse vocals passen er ook verdomd goed bij zeg, om het zo overdreven ABN uit te spreken komt het op de een of andere manier enorm goed over.

Volgende stap: Achterhoekse vocals :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2016 14:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

wow ik luister nu die ncbm set op hardbass maar deze track is wel heel lekker zeg :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2016 15:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijke plaat :loving: de kicks zijn ook altijd geweldig van deze heren :D (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2016 18:13 
 
Hardtraxxer

Heerlijk nummer ook weer! (L) :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2016 14:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2016 14:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die tekst xd

''Dat is het gevoel van...4FMP'' :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2016 15:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Blijft een hele vette plaat dit (L) Maar Bass Mods hebben hier toch gewoon heel erg weinig tot niks aan gedaan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2016 17:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt inderdaad als een NC solo plaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2016 20:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:love: :love: superdik
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2016 17:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

BuzzLightyear schreef:
Klinkt inderdaad als een NC solo plaat.

Ik hoor helemaal geen BM elementen, echt alleen maar NC
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2016 19:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoorde ik bij rocked up ook niet, zal wsl gewoon in de studio van bas(sorry van noisecontrollers) gemaakt zijn :thumbup:
Wel lekker trackje zeg :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2016 18:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker


1:30

Met tweede climax :worship: :worship:
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks