Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Sub Zero Project - Back To The Moment
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
Moderators
-
HHardtraxxer
- 89 posts member since 2012
- last seen Jul 2026
Opzich leuk, maar moet alles zo vertraagd worden nu opeens?
Het klinkt best wel vet maar ik zou dit niet als hardstyle beschrijven. Ik las ook dat het een DJ-tool is. Maar je hoort gewoon dat het heel erg op de Amerikaanse markt gericht is.
Edit, bij nader inzien vind ik hem gewoon belachelijk slecht.
Edit, bij nader inzien vind ik hem gewoon belachelijk slecht.
Nee, niks voor mij, Headhunterz doet het en iedereen volgt.. Over originaliteit gesproken.. Maargoed, dat zien we vaker bij dingen die Heady doet
-
WHardtraxx Veteran
- 3252 posts member since 2011
- last seen Nov 2023
noisecontrollers 
Bananenboot wrote:Ik zou dit niet als hardstyle beschrijven.
-
HHardtraxxer
- 89 posts member since 2012
- last seen Jul 2026
speed up edit
View on YouTube
View on YouTube
Deze vind ik dan wel weer heel gaaf
. Die hoge noot is briljant
.
Ik verlies steeds meer mijn interesse in zulke hardstyle.
-
FHardtraxxer
- 215 posts member since 2011
- last seen Feb 2013
wat dacht je van dat iedereen showtek weer achteraan gaat?patrickjeb wrote:Nee, niks voor mij, Headhunterz doet het en iedereen volgt.. Over originaliteit gesproken.. Maargoed, dat zien we vaker bij dingen die Heady doet
-
BHardtraxx Addict
- 1622 posts member since 2012
- last seen Jan 2014
Ik vind dit wel een chille track, ondanks het wel een beetje is nageaapt van het Spaceman (Headhunterz Remix) idee. Hoop wel dat als ze deze uitgeven, ze ook een editje van 150 bpm maken.
-
RHardtraxxer
- 953 posts member since 2009
- last seen Dec 2015
Ok Hardstyle gaat totaal de verkeerde kant op met dit soort meuk.
Iets verlaging, ok. Maar doe het dan goed en ga New Early Hardstyle maken voor dat soort landen (hebben dan een achterstand van 10 jaar). Dit is meer trance met kicks ipv een mix tussen Trance en Hardcore zoals Hardstyle bedoeld is.
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Precies. Showtek was ook het eerste waar ik aan dacht.fullfocus wrote:wat dacht je van dat iedereen showtek weer achteraan gaat?patrickjeb wrote:Nee, niks voor mij, Headhunterz doet het en iedereen volgt.. Over originaliteit gesproken.. Maargoed, dat zien we vaker bij dingen die Heady doet
Denk zelf ook een dat het een dj tool is.
Vind de melodie ook wel verdacht veel lijken op het laatste nummer uit de trailer van EDC.
Modulation - Groovy Movie
Maar kan het ook mis hebben haha, ik vind het in ieder geval een van hun mindere platen.
Vind de melodie ook wel verdacht veel lijken op het laatste nummer uit de trailer van EDC.
Modulation - Groovy Movie
Maar kan het ook mis hebben haha, ik vind het in ieder geval een van hun mindere platen.
-
S
Dit is toch wel een verrekte lekker plaat.
Dat trage is niet nodig, maar de climax is wel erg lekker, vind ik.
Showtek is alleen afgestapt van Hardstyle, daarom haalde ik hun er niet bijfullfocus wrote:wat dacht je van dat iedereen showtek weer achteraan gaat?
Omdat youtube het zegt? Officiele bron eerst..harderstylez936 wrote:speed up edit
View on YouTube
-
A
Omdat youtube het zegt? Officiele bron eerst..[/quote]harderstylez936 wrote:speed up edit
View on YouTube
hij is toch versneld?
Bij die speed up edit klinken die kicks heel haperig. Klinkt niet in orde dus, voor de rest zou het een prima track zijn op 150. Jammer dit
-
SHardtraxxer
- 65 posts member since 2011
- last seen Mar 2013
IK snap gewoon echt niet hoe het in ze op is gekomen om dit te maken, het zijn de noisecontrollers...wil niet al te negatief doen aangezien alles lekker in mekaar steekt en het lekker zomers is. Vind alleen dat tempo...echt kom op jongens wtf is dit voor bullshit...
-
SHardtraxxer
- 233 posts member since 2011
- last seen Jan 2014
haha over de Amerikanen
They're too fat so they have to dance to slower music.