Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2012 10:24 
 
Hardtraxxer

hmm, ik weet ff niet wat ik moet zeggen, spaceman remix van headhunterz vind ik dan nog wel redelijk vet maar dit, nee, sorry...

The American Dream??

-1
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2012 10:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kom je Hardstyle presenteren in Amerika en komen ze met dit soort rotzooi aan.

Als je de Amerikanen wil ''pleasen'', ga dan house draaien in plaats van het hardstyle genre zo te degraderen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2012 10:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

jaron123 schreef:
Bij die speed up edit klinken die kicks heel haperig. Klinkt niet in orde dus, voor de rest zou het een prima track zijn op 150. Jammer dit

Omdat een waardeloos iemand de track van zichzelf versneld. Die track is niet gemaakt op 150 bpm, dus zal die ook niet optimaal klinken op 150 bpm.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2012 12:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lekkere lead en melodie, maar de rest... Dat tempo alleen al, hou het ff lekker normaal dan blijft het ook hardstyle
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2012 23:01 
 
Hardtraxx Elite

kauwgombal schreef:
Ik vond die speed-up zo slecht klinken, dus heb er zelf eentje gemaakt waarbij de toonhoogte hetzelfde blijft. Het is niet optimaal, maar meer kan je er niet van maken :P

BPM Edit:
http://www.mediafire.com/?84bg9a0luamb2gj


Goed gedaan! ^^ Klinkt al een stuk beter zo!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2012 17:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

best lekkere plaat :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2012 17:23 
 
Hardtraxx Addict

patrickjeb schreef:
Nee, niks voor mij, Headhunterz doet het en iedereen volgt.. Over originaliteit gesproken.. Maargoed, dat zien we vaker bij dingen die Heady doet


Decibel anthem van vorig jaar en retribution van digital punk hadden ook al een traag stuk in de track.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2012 18:23 
 
Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2012 22:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De eerste minuut is echt een heel erg verslavende melodie, het "Dirty House" achtige midden vind ik niet je van het, maar wordt echt ruimschoots gecompenseerd door die melodie.

Erg benieuwd hoe dit live zijn uitwerking heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2012 00:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vind dit helemaal niets, wekt zelfs irritatie op :P. En wat betreft de melodie, zo bijzonder vind ik die niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2012 00:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

deze heet officieel Sludge:

Citaat:
HardNewsNL ‏@HardNewsNL:
You know the 130BPM track from @Noisecontroller that still has no name? Now it does! It's called 'Sludge'. Thanks guys!


Ook geretweet door Noisecontrollers,

deze tweet is van de 4e, maar ik zie hem hier nog staan, :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2012 16:31 
 
Hardtraxx Addict

Kwalitatief gezien echt een enorm sterke plaat, dit laat wederom zien dat Bas een ijzersterke producer is. Zou het niet echt fijn vinden als dit gewoon tussen de Hardstyle door gegooid wordt vanwege het tempo, maar goed.
Op dit soort genieën in deze scene mogen we best trost zijn :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2012 14:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jezus wat saai, waarom nou weer op zo'n laag tyfus bpm? Hun album was geniaal maar dit is weer helemaal niks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2012 15:50 
 

Jolle schreef:
Jezus wat saai, waarom nou weer op zo'n laag tyfus bpm? Hun album was geniaal maar dit is weer helemaal niks.


Dat ze maar opschieten met releasen van de rest dan, anders zijn die nieuwe platen er in 2013 nog niet, geld ook voor de Wildstylez platen.
Zonde dat het altijd tyfus lang duurd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2012 15:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JEFSKIII schreef:
Jolle schreef:
Jezus wat saai, waarom nou weer op zo'n laag tyfus bpm? Hun album was geniaal maar dit is weer helemaal niks.


Dat ze maar opschieten met releasen van de rest dan, anders zijn die nieuwe platen er in 2013 nog niet, geld ook voor de Wildstylez platen.
Zonde dat het altijd tyfus lang duurd.


Lekker bezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2012 16:51 
 
Hardtraxxer

ik vind dat dat schelden echt niet hoeft. maar jullie zijn niet echt open minded sta open voor nieuwe dingen in een live set kan dit echt wel relaxt zijn. ik vind het een fijn nummertje
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2012 22:01 
 
Donateur
Avatar gebruiker

De melodie is echt heel erg aanstekelijk. Maar vind het dirty house achtige stukje er totaal niet in passen.. Had liever een wat meer hardstyle achtige sound gehad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2012 22:03 
 
Hardtraxxer

addiction schreef:
ik vind dat dat schelden echt niet hoeft. maar jullie zijn niet echt open minded sta open voor nieuwe dingen in een live set kan dit echt wel relaxt zijn. ik vind het een fijn nummertje


miss is dat schelden niet nodig ok dan effe zonder schelden wat een ongeloofelijk mieters saai nummer
dat met die bpm is echt super stom zo zonder gescheld :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2012 19:23 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
De eerste minuut is echt een heel erg verslavende melodie, het "Dirty House" achtige midden vind ik niet je van het, maar wordt echt ruimschoots gecompenseerd door die melodie.

Erg benieuwd hoe dit live zijn uitwerking heeft.

Kun jij nou niet gewoon zeggen dat je dat dirty house stuk niet moet maar dat je de melodie in de intro wel vet vind? Het ene gedeelte van de track vind je beter dan de andere, dat heeft dus totaal niets met compenseren te maken. Vind ik dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 15:33 
 
Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Khadber schreef:
De eerste minuut is echt een heel erg verslavende melodie, het "Dirty House" achtige midden vind ik niet je van het, maar wordt echt ruimschoots gecompenseerd door die melodie.

Erg benieuwd hoe dit live zijn uitwerking heeft.

Kun jij nou niet gewoon zeggen dat je dat dirty house stuk niet moet maar dat je de melodie in de intro wel vet vind? Het ene gedeelte van de track vind je beter dan de andere, dat heeft dus totaal niets met compenseren te maken. Vind ik dan.


Kan opzich wel, ik vind bijvoorbeeld bij Qlimax 2011 Anthem het begin en midden wat minder, maar door de outro luister ik hem nog best en is het uiteindelijk wel een lekker nummer :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2012 14:49 
 
Hardtraxx Newbie

20 bpm? :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2012 15:33 
 
Hardtraxxer

kan jullie vertellen. dit is live echt wel goed hoor. :thumbsup:

heerlijke plaat :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2012 16:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Axora schreef:
kan jullie vertellen. dit is live echt wel goed hoor. :thumbsup:

heerlijke plaat :drool:

Flikker op Luuk, live is die geen ene kut aan, werd nog gedraaid op Dreamfields. Een dood moment. Maar geniaal om thuis naar te lusiteren, die melo zit wel in mn hoofd
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2012 17:13 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Spobbertiet schreef:
Kan opzich wel, ik vind bijvoorbeeld bij Qlimax 2011 Anthem het begin en midden wat minder, maar door de outro luister ik hem nog best en is het uiteindelijk wel een lekker nummer :)

Niets persoonlijks verder, maar ik begrijp daar echt helemaal niets van. Ongeveer net als mensen die een track vet vinden en daarnaast vinden dat de kicks te zacht zijn. Als de melodie goed is compenseert dat de zachtheid van de kicks toch niet? Misschien verbloemt het de kicks, maar het heeft totaal niets met elkaar te maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2012 20:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

BuzzLightyear schreef:
WAT. EEN. ROTZOOI.
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks