I
Hardtraxxer
376 posts member since 2009
last seen Jun 2024
hmm, ik weet ff niet wat ik moet zeggen, spaceman remix van headhunterz vind ik dan nog wel redelijk vet maar dit, nee, sorry...

The American Dream??

-1
Hardtraxxer
701 posts member since 2010
last seen Nov 2024
Kom je Hardstyle presenteren in Amerika en komen ze met dit soort rotzooi aan.

Als je de Amerikanen wil ''pleasen'', ga dan house draaien in plaats van het hardstyle genre zo te degraderen.
Hardtraxxer
141 posts member since 2011
last seen Nov 2012
jaron123 wrote:Bij die speed up edit klinken die kicks heel haperig. Klinkt niet in orde dus, voor de rest zou het een prima track zijn op 150. Jammer dit
Omdat een waardeloos iemand de track van zichzelf versneld. Die track is niet gemaakt op 150 bpm, dus zal die ook niet optimaal klinken op 150 bpm.
Hardtraxx Addict
1604 posts member since 2010
last seen Jan 2022
Lekkere lead en melodie, maar de rest... Dat tempo alleen al, hou het ff lekker normaal dan blijft het ook hardstyle
J
Hardtraxx Elite
2832 posts member since 2011
last seen May 2014
kauwgombal wrote:Ik vond die speed-up zo slecht klinken, dus heb er zelf eentje gemaakt waarbij de toonhoogte hetzelfde blijft. Het is niet optimaal, maar meer kan je er niet van maken :P

BPM Edit:
http://www.mediafire.com/?84bg9a0luamb2gj
Goed gedaan! ^^ Klinkt al een stuk beter zo!
Hardtraxx Veteran
14320 posts member since 2011
last seen 4 hours ago
best lekkere plaat :)
P
Hardtraxx Addict
1880 posts member since 2011
last seen Jun 2026
patrickjeb wrote:Nee, niks voor mij, Headhunterz doet het en iedereen volgt.. Over originaliteit gesproken.. Maargoed, dat zien we vaker bij dingen die Heady doet
Decibel anthem van vorig jaar en retribution van digital punk hadden ook al een traag stuk in de track.
W
Hardtraxx Veteran
3252 posts member since 2011
last seen Nov 2023
View on YouTube
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
De eerste minuut is echt een heel erg verslavende melodie, het "Dirty House" achtige midden vind ik niet je van het, maar wordt echt ruimschoots gecompenseerd door die melodie.

Erg benieuwd hoe dit live zijn uitwerking heeft.
Hardtraxxer
623 posts member since 2010
last seen May 2026
Vind dit helemaal niets, wekt zelfs irritatie op :P. En wat betreft de melodie, zo bijzonder vind ik die niet.
Hardtraxxer
271 posts member since 2011
last seen Nov 2016
deze heet officieel Sludge:
HardNewsNL ‏@HardNewsNL:
You know the 130BPM track from @Noisecontroller that still has no name? Now it does! It's called 'Sludge'. Thanks guys!
Ook geretweet door Noisecontrollers,

deze tweet is van de 4e, maar ik zie hem hier nog staan, :)
K
Hardtraxx Addict
1848 posts member since 2011
last seen Aug 2023
Kwalitatief gezien echt een enorm sterke plaat, dit laat wederom zien dat Bas een ijzersterke producer is. Zou het niet echt fijn vinden als dit gewoon tussen de Hardstyle door gegooid wordt vanwege het tempo, maar goed.
Op dit soort genieën in deze scene mogen we best trost zijn :).
Hardtraxx Veteran
5235 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Jezus wat saai, waarom nou weer op zo'n laag tyfus bpm? Hun album was geniaal maar dit is weer helemaal niks.
J
Jolle wrote:Jezus wat saai, waarom nou weer op zo'n laag tyfus bpm? Hun album was geniaal maar dit is weer helemaal niks.
Dat ze maar opschieten met releasen van de rest dan, anders zijn die nieuwe platen er in 2013 nog niet, geld ook voor de Wildstylez platen.
Zonde dat het altijd tyfus lang duurd.
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
JEFSKIII wrote:
Jolle wrote:Jezus wat saai, waarom nou weer op zo'n laag tyfus bpm? Hun album was geniaal maar dit is weer helemaal niks.
Dat ze maar opschieten met releasen van de rest dan, anders zijn die nieuwe platen er in 2013 nog niet, geld ook voor de Wildstylez platen.
Zonde dat het altijd tyfus lang duurd.
Lekker bezig.
A
Hardtraxxer
97 posts member since 2010
last seen Jun 2015
ik vind dat dat schelden echt niet hoeft. maar jullie zijn niet echt open minded sta open voor nieuwe dingen in een live set kan dit echt wel relaxt zijn. ik vind het een fijn nummertje
Donateur
4055 posts member since 2009
last seen Sep 2023
De melodie is echt heel erg aanstekelijk. Maar vind het dirty house achtige stukje er totaal niet in passen.. Had liever een wat meer hardstyle achtige sound gehad.
M
Hardtraxxer
327 posts member since 2012
last seen Jul 2018
addiction wrote:ik vind dat dat schelden echt niet hoeft. maar jullie zijn niet echt open minded sta open voor nieuwe dingen in een live set kan dit echt wel relaxt zijn. ik vind het een fijn nummertje
miss is dat schelden niet nodig ok dan effe zonder schelden wat een ongeloofelijk mieters saai nummer
dat met die bpm is echt super stom zo zonder gescheld :P
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Khadber wrote:De eerste minuut is echt een heel erg verslavende melodie, het "Dirty House" achtige midden vind ik niet je van het, maar wordt echt ruimschoots gecompenseerd door die melodie.

Kun jij nou niet gewoon zeggen dat je dat dirty house stuk niet moet maar dat je de melodie in de intro wel vet vind? Het ene gedeelte van de track vind je beter dan de andere, dat heeft dus totaal niets met compenseren te maken. Vind ik dan.
A
TiMOTHYb wrote:
Khadber wrote:De eerste minuut is echt een heel erg verslavende melodie, het "Dirty House" achtige midden vind ik niet je van het, maar wordt echt ruimschoots gecompenseerd door die melodie.

Kun jij nou niet gewoon zeggen dat je dat dirty house stuk niet moet maar dat je de melodie in de intro wel vet vind? Het ene gedeelte van de track vind je beter dan de andere, dat heeft dus totaal niets met compenseren te maken. Vind ik dan.
Kan opzich wel, ik vind bijvoorbeeld bij Qlimax 2011 Anthem het begin en midden wat minder, maar door de outro luister ik hem nog best en is het uiteindelijk wel een lekker nummer :)
S
4 posts member since 2011
last seen Dec 2012
20 bpm? :yawn:
A
Hardtraxxer
187 posts member since 2011
last seen Dec 2014
kan jullie vertellen. dit is live echt wel goed hoor. :thumbsup:

heerlijke plaat :drool:
Hardtraxx Elite
2318 posts member since 2010
last seen Dec 2020
Axora wrote:kan jullie vertellen. dit is live echt wel goed hoor. :thumbsup:

heerlijke plaat :drool:
Flikker op Luuk, live is die geen ene kut aan, werd nog gedraaid op Dreamfields. Een dood moment. Maar geniaal om thuis naar te lusiteren, die melo zit wel in mn hoofd
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Anonymous wrote: Kan opzich wel, ik vind bijvoorbeeld bij Qlimax 2011 Anthem het begin en midden wat minder, maar door de outro luister ik hem nog best en is het uiteindelijk wel een lekker nummer :)
Niets persoonlijks verder, maar ik begrijp daar echt helemaal niets van. Ongeveer net als mensen die een track vet vinden en daarnaast vinden dat de kicks te zacht zijn. Als de melodie goed is compenseert dat de zachtheid van de kicks toch niet? Misschien verbloemt het de kicks, maar het heeft totaal niets met elkaar te maken.
Hardtraxxer
389 posts member since 2010
BuzzLightyear wrote:WAT. EEN. ROTZOOI.