Edwinn schreef:
dawasiknie schreef:
Dat roep ik al een poos, maar de tijd van Crump, Aliens en Venom is helaas voorbij. Die stijl komt helaas niet meer terug.
Die komt inderdaad niet niet meer terug, leuke happy melodietje tu tu tu bliep bliep bliep jeeh het grote publiek vindt het leuk. Wauw, nu zijn we goed..
Wat zonde dat ze dat soort tracks niet meer maken, zulke heerlijke tracks. Zo ook Macabre, goede track van vroeger, maar de edit zegt al genoeg voor de weg die ze zijn ingeslagen..
Ik snap deze opmerking niet hoor, Aliens en Venom zijn juist ook heel melodieuze platen. Crump is dan wel weer meer een beukplaat maar ook nu worden er nog tal van beukplaten door de NC geproduceerd... Ik vind dat ze vanaf het begin een goede balans hebben tussen melodie en hard, en dat dat eigenlijk niet is veranderd, dus ik snap al het gezeik niet.
Dj Skitzo schreef:
idd, ik snap eigenlijk niet wrom noisecontrollers dat doen, ze zijn al uberpopulair, kunnen ze nog wel 2 jaar mee vooruit.
gewoon een keer weer wat ubervets en apparts produceren mogen ze misschien wel niet meer. het moet wel verkopen natuurlijk

Alsof de tracks die ze eerst produceerden zo apart waren?