Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40 ... 420  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2010 16:20 

Hardtraxx Veteran

Sublabel?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2010 17:50 

Hardtraxx Veteran

PNXRMX schreef:
Timmer schreef:
tillt en zatox bewijzen dat het wel kan,, maar scantraxx en fusion moeten weer sloom doen :slow:

Fusion kun je niet echt sloom noemen. Ze releasen vergeleken met eerst echt hard. De artiesten produceren gewoon te snel :P

haha ja ind, je verwoord het beter :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2010 21:21 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Dat roep ik al een poos, maar de tijd van Crump, Aliens en Venom is helaas voorbij. Die stijl komt helaas niet meer terug.

Die komt inderdaad niet niet meer terug, leuke happy melodietje tu tu tu bliep bliep bliep jeeh het grote publiek vindt het leuk. Wauw, nu zijn we goed..
Wat zonde dat ze dat soort tracks niet meer maken, zulke heerlijke tracks. Zo ook Macabre, goede track van vroeger, maar de edit zegt al genoeg voor de weg die ze zijn ingeslagen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2010 23:03 

Hardtraxx Veteran

idd, ik snap eigenlijk niet wrom noisecontrollers dat doen, ze zijn al uberpopulair, kunnen ze nog wel 2 jaar mee vooruit.
gewoon een keer weer wat ubervets en apparts produceren mogen ze misschien wel niet meer. het moet wel verkopen natuurlijk :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2010 00:24 

Hardtraxx Elite

Edwinn schreef:
dawasiknie schreef:
Dat roep ik al een poos, maar de tijd van Crump, Aliens en Venom is helaas voorbij. Die stijl komt helaas niet meer terug.

Die komt inderdaad niet niet meer terug, leuke happy melodietje tu tu tu bliep bliep bliep jeeh het grote publiek vindt het leuk. Wauw, nu zijn we goed..
Wat zonde dat ze dat soort tracks niet meer maken, zulke heerlijke tracks. Zo ook Macabre, goede track van vroeger, maar de edit zegt al genoeg voor de weg die ze zijn ingeslagen..

Ik snap deze opmerking niet hoor, Aliens en Venom zijn juist ook heel melodieuze platen. Crump is dan wel weer meer een beukplaat maar ook nu worden er nog tal van beukplaten door de NC geproduceerd... Ik vind dat ze vanaf het begin een goede balans hebben tussen melodie en hard, en dat dat eigenlijk niet is veranderd, dus ik snap al het gezeik niet.

Dj Skitzo schreef:
idd, ik snap eigenlijk niet wrom noisecontrollers dat doen, ze zijn al uberpopulair, kunnen ze nog wel 2 jaar mee vooruit.
gewoon een keer weer wat ubervets en apparts produceren mogen ze misschien wel niet meer. het moet wel verkopen natuurlijk :/

Alsof de tracks die ze eerst produceerden zo apart waren?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2010 00:52 

Donateur

Noisecontrollers waren vroeger ook al vrij melodieus, alleen hadden ze vroeger een geweldige combinatie van simpele synths en geluiden met daaronder een heerlijk volle en dikke kick, luister maar naar Aliens. Iig veel beter dan die afgezaagde dertien-in-een-dozijn dingen die ze nu produceren zoals Raven, Jaydee of die Macabre 2010.
Vind hun huidige stijl gewoon niet echt lekker klinken. Zo'n hardcore-kick is leuk, maar dan meer in nummers als Paranoid of Surge of Power. Ach ja, vroeger was alles beter...
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2010 21:36 

Hardtraxx Addict

Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2010 21:38 

Hardtraxx Veteran

tenminste een lekkere actieve break.
beetje wennen aan de melodie, iets vaker luisteren.
maar klinkt zeker niet verkeerd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2010 22:14 

Hardtraxx Addict

Zatox - How Much Can U Take
VidLink: http://twitcasting.tv/DJZatox/movie/82104
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2010 22:25 

Hardtraxx Veteran

Wesz schreef:

opzich wel okee nummer, maar niet echt de inqontrol sound, jammer had hem graag wat rauwer gezien en met wat meer geloofwaardigere vocals :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2010 00:29 

Hardtraxx Veteran

Mwua , moet 'm eerst eens live horen denk ik >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2010 02:02 

Hardtraxxer

Nieuw nummer van DJ Isaac - Bitches.

Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2010 05:00 

Donateur

Inqontrol anthem is een aanfluiting. Saaie standaard track met een frontliner vleugje.. Niet rauw genoeg! Zatox daarintegen; deze man verdient echt een ere medaille, wat maakt hij snoeiharde platen! Waarom laten ze hem nou niet eens een anthem maken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2010 10:34 

Hardtraxx Veteran

Tsja, ik vind die Frontliner track wel vet maar idd. waarom laten ze Zatox geen anthem maken? Die gaat dan waarschijnlijk zo goed mogelijk produceren(net als altijd) en dan komt er een dikke track uit. Als Q-Dance of B2S lef hebben laten ze Zatox een anthem maken voor Qlimax of Hardbass ofzo. :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2010 11:00 

Hardtraxxer

Ben opzich wel te spreken over die nieuwe Isaac!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2010 11:22 

Donateur

IQ-anthem = waardeloos
Nieuwe Zatox, wat hebben we nou gehoord? Een paar screeches? Nounou...

De nieuwe Isaac klinkt geweldig :yay: . Vocals zijn een beetje mwah, maar voor de rest zit er een geweldige drive in dat nummer :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2010 12:14 

Hardtraxx Veteran

van isaac ja?
waarom gaat die kerel nou niet vaag doen met de vocals dan, dat vind ik altijd zo vet aan zijn tracks.
zoals ik al in black topic zei:

vocals zijn echt wel stoer :D maar die climax staat me een beetje tegen, de eerste 12 beats (of tonen) zijn leuk, maar daarna komt er weer zo'n heel blij stukje, terwijl je iets anders verwacht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2010 12:23 

Hardtraxx Addict

Teknizion schreef:
Inqontrol anthem is een aanfluiting. Saaie standaard track met een frontliner vleugje.. Niet rauw genoeg! Zatox daarintegen; deze man verdient echt een ere medaille, wat maakt hij snoeiharde platen! Waarom laten ze hem nou niet eens een anthem maken?

Ok dat ben ik dus echt niet met je eens. Als er iets is wat afgezaagd begint te worden dan zijn het wel de zatox tracks. Iedere keer dezelfde kick zelfde sounds zelfde opbouw en veels te veel nieuwe platen kort achter mekaar. Als je hem een anthem laat maken krijg je niets unieks dat wordt gwn weer een standaard zatox nummertje. In qontrol anthem vind ik juist wel vet en live knalt ie cker lekker, maar ja zo te zien ben ik de enige die het wel een goede track vind.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2010 12:47 

Donateur

DJ Isaac - Bitches is wel een vet nummer :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2010 13:07 

Hardtraxx Elite

Vind het in qontrol anthem op het eerste gezicht nou niet echt boeiend, misschien komt het nog :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2010 15:26 

Hardtraxx Veteran

Isaac :worship: die kerel mag van mij ook eens een anthem maken...
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2010 16:08 

Hardtraxx Addict

Zatox - How Much Can U Take
VidLink: http://www.facebook.com/video/video.php?v=1238235728591&ref=mf Melody
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2010 17:16 

Voor Zatox maak ik toch wel ff een facebook accountje :D.

Hij heeft ff z'n ipodje uitgeprobeerd hoor :lol:. Lijkt me iig wel een vet nummer. Nu nog wachten op een hq preview. D Alleen de vocal "How much can you take" in dikke bleek zal nooit overtroffen worden :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2010 18:25 

Hardtraxx Elite

Die nieuwe Isaac vind ik beter dan zn laatse release,
maar verder niet heel bijzonder ofzo. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2010 19:51 

Bierkoning

de nieuwe inqontrol anthem gaat zeker hard, na een paar keer luisteren was ik overtuigd.
misschien hadden veel mensen een te hoge verwachting omdat Frontliner laatste tijd zulke vette tracks maakt, maar dat neemt niet weg dat deze daar gewoon weer bij hoort

maar ieder zn eigen mening ;)
Vorige  1 ... 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40 ... 420  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks