Skedoedelefloeps schreef:
ja bij brennan heart mag t wel maar bij thera ofzo niet....

Leer lezen of redeneren of wat het ook is om posts van anderen te kunnen begrijpen. Ik weet niet precies hoe ik het je duidelijk kan maken dat sommige dingen wel uit youtube filmpjes te halen zijn en andere dingen niet. Bovendien weet ik niet of je het snapt al zet ik het duidelijk neer. Zal het toch maar proberen:
Uit een korte preview kun je niet opmaken hoe de gehele track klinkt, maar slechts oordelen over elementen van de track. Misschien vind je een melodietje leuk of niet leuk, of een bepaald geluid. Echter kun je over het geluid nog geen definitieve mening geven omdat de kwaliteit niet voldoende is.
Uit een lange preview kun je opmaken wat het idee is van de track, wat voor opbouw het heeft, wat voor sounds erin zitten en wat voor creativiteit erachter zit. Als je bijv. de melodie van een track verschrikkelijk vindt, of van mening bent dat de track ongeinspireerde bagger is, gaat live horen hier niks aan veranderen. Als je de kicks misschien niet goed genoeg vindt, dan zou een live luisterpartij daar verandering in kunnen brengen.
Ik zou het de volgende keer van je waarderen als je zou reageren met argumenten in plaats van willekeurige uitspraken.
EDIT: Vraag me trouwens af hoe lang het duurt voordat niemand me mag hier. Heb t gevoel dat ik de laatste weken alleen maar iedereen z'n posts eronder uit probeer te halen