Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 278, 279, 280, 281, 282, 283, 284 ... 420  Volgende
Bericht Geplaatst op 23 nov 2010 22:45 

Hardtraxx Addict

Nu maar hopen dat er binnenkort ook een preview van de Substream remix online komt :P
Bericht Geplaatst op 23 nov 2010 23:42 

Artiest

Deze komt op MiM ja en die Substream Rmx, das aan Alphaverb om online te gooien he ;-)
Bericht Geplaatst op 23 nov 2010 23:43 

Hardtraxx Veteran

DjThera schreef:
Piaaa schreef:
die je live gehoord moet hebben...Heb zo'n vermoeden dat ie er belacheljik hard op klapt namelijk :yay:

Daar maken we de muziek ook voor he en niet voor youtube xd

Daarom vel ik ook nog geen oordeel ;)
Bericht Geplaatst op 24 nov 2010 00:19 

Artiest

als iedereen dat nou ook eens deed bij een plaat als Alternate Reality, gaan we misschien nog eens objectief worden hierow xd.

Vind de plaat van crypsis en thera niks, hardkick10 erin verpest elk nummer al voor mij.
Bericht Geplaatst op 24 nov 2010 01:01 

Hardtraxxer

Teknizion schreef:
modernization schreef:

De tering wat een heeerlijke drive zit er in deze plaat zeg!

x2
Bericht Geplaatst op 24 nov 2010 01:17 

Hardtraxx Addict

Skedoedelefloeps schreef:
als iedereen dat nou ook eens deed bij een plaat als Alternate Reality, gaan we misschien nog eens objectief worden hierow xd.

Vind de plaat van crypsis en thera niks, hardkick10 erin verpest elk nummer al voor mij.

Ik verwacht zomaar dat ze die niet gebruikt hebben.. (of in ieder geval niet alleen)..
Bericht Geplaatst op 24 nov 2010 01:20 

Klinkt idd heel sample achtig die kick :/ of het moet aan mij liggen.
Bericht Geplaatst op 24 nov 2010 01:29 

Hardtraxx Addict

Lekker nummertje van Crypsis & Thera :)
Goede melodie met een flinke dosis energie, en de kicks vind ik niet echt storend
Bericht Geplaatst op 24 nov 2010 09:20 

Hardtraxx Veteran

Ben niet ondersteboven van Pulling The Trigger. Kicks pakken me niet en vind de melo iets te random.
Bericht Geplaatst op 24 nov 2010 10:18 

Die videoclip doet me denken aan...

:P

of deze

Dat einde is geniaal :loving:
Bericht Geplaatst op 24 nov 2010 12:02 

Artiest

QonFuzion schreef:

Ik verwacht zomaar dat ze die niet gebruikt hebben.. (of in ieder geval niet alleen)..

en of ze die gebruikt hebben, al is dat bij crypsis niet eens nieuws want die heeft m wel eerder gebruikt.
Bericht Geplaatst op 24 nov 2010 12:16 

Hardtraxx Veteran

en of ze die gebruikt hebben, al is dat bij crypsis niet eens nieuws want die heeft m wel eerder gebruikt.

Heb je z'n productiefiles gezien dan? De kans is er, maar om zulke dingen maar meteen te gaan concluderen zonder de feiten te weten is ook een beetje overdreven nietwaar? :)

Misschien lijkt de kick die hij heeft gemaakt er gewoon veel op.
Bericht Geplaatst op 24 nov 2010 13:11 

Hardtraxx Veteran

Op basis van een youtube filmpje kun je platen prima afzeiken op creativiteit en dergelijke, wat bij Alternate Reality dus het geval was. Bovendien hebben sommigen van ons (ondertussen wel veel denk ik) de plaat allang live gehoord. Wij vinden 'm niet leuk, niet creatief en niet waardig als Qlimax anthem, en jij en wat anderen wel. Kap 'ns met zeiken over t feit dat de meesten het met je oneens zijn.
Bericht Geplaatst op 24 nov 2010 13:26 

Artiest

PNXRMX schreef:

Op basis van een youtube filmpje kun je platen prima afzeiken op creativiteit en dergelijke, wat bij Alternate Reality dus het geval was. Bovendien hebben sommigen van ons (ondertussen wel veel denk ik) de plaat allang live gehoord. Wij vinden 'm niet leuk, niet creatief en niet waardig als Qlimax anthem, en jij en wat anderen wel. Kap 'ns met zeiken over t feit dat de meesten het met je oneens zijn.

ja bij brennan heart mag t wel maar bij thera ofzo niet.... :thumbup:
Bericht Geplaatst op 24 nov 2010 13:34 

Hardtraxx Veteran

ja bij brennan heart mag t wel maar bij thera ofzo niet.... :thumbup:

Leer lezen of redeneren of wat het ook is om posts van anderen te kunnen begrijpen. Ik weet niet precies hoe ik het je duidelijk kan maken dat sommige dingen wel uit youtube filmpjes te halen zijn en andere dingen niet. Bovendien weet ik niet of je het snapt al zet ik het duidelijk neer. Zal het toch maar proberen:

Uit een korte preview kun je niet opmaken hoe de gehele track klinkt, maar slechts oordelen over elementen van de track. Misschien vind je een melodietje leuk of niet leuk, of een bepaald geluid. Echter kun je over het geluid nog geen definitieve mening geven omdat de kwaliteit niet voldoende is.

Uit een lange preview kun je opmaken wat het idee is van de track, wat voor opbouw het heeft, wat voor sounds erin zitten en wat voor creativiteit erachter zit. Als je bijv. de melodie van een track verschrikkelijk vindt, of van mening bent dat de track ongeinspireerde bagger is, gaat live horen hier niks aan veranderen. Als je de kicks misschien niet goed genoeg vindt, dan zou een live luisterpartij daar verandering in kunnen brengen.

Ik zou het de volgende keer van je waarderen als je zou reageren met argumenten in plaats van willekeurige uitspraken.

EDIT: Vraag me trouwens af hoe lang het duurt voordat niemand me mag hier. Heb t gevoel dat ik de laatste weken alleen maar iedereen z'n posts eronder uit probeer te halen :P
Bericht Geplaatst op 24 nov 2010 13:51 

Hardtraxx Newbie

Dakpan schreef:
Ben niet ondersteboven van Pulling The Trigger. Kicks pakken me niet en vind de melo iets te random.

Voor het eerst dat ik, op basis van een preview, deze mening deel van een Thera / Crypsis productie. Kicks komen er gewoon niet lekker in en de melodie is niet vernieuwd en niet wat ik verwacht bij een productie van deze heren. Vocal klinkt wel prima :D Climax die je in de preview is er toch wel een waar ik op los kan gaan.
Misschien teveel verwend door deze heren en daarom alleen maar meer/beter willen? :whistle:

Hopelijk klinkt de volledig track als geheel wat fijner dan deze preview ;)
Bericht Geplaatst op 24 nov 2010 14:14 

Hardtraxx Elite

PNXRMX schreef:
EDIT: Vraag me trouwens af hoe lang het duurt voordat niemand me mag hier. Heb t gevoel dat ik de laatste weken alleen maar iedereen z'n posts eronder uit probeer te halen

Niemand heeft je ooit gemogen James! :P
Bericht Geplaatst op 24 nov 2010 14:26 

Hardtraxx Veteran

Tel schreef:
PNXRMX schreef:
EDIT: Vraag me trouwens af hoe lang het duurt voordat niemand me mag hier. Heb t gevoel dat ik de laatste weken alleen maar iedereen z'n posts eronder uit probeer te halen

:cry:
Bericht Geplaatst op 24 nov 2010 14:30 

Aan het typen...

PNXRMX schreef:
Tel schreef:
PNXRMX schreef:

:cry:

Welcome to the club :P
Bericht Geplaatst op 24 nov 2010 14:31 

Hardtraxx Veteran

Bericht Geplaatst op 24 nov 2010 14:35 

Hardtraxxer

freddyadu8 schreef:

haha jij was drie minuten eerder xd

vette track! :thumbup:

Hardtraxxer

Goh jongens, wat gaat Wildstylez goed zeg! Heerlijke track en eindelijk eens iemand die iets anders probeert

Hardtraxxer

Vanaf nu ben ik echt 100% Wildstylez fan :woot: :love: :thumbsup: (L) Wat kan deze man heerlijke nummers produceren, dit nummer ook weer. Start met een lekkere reverse bass, komt in de qlimax een heerlijke melodie in, en die kick in de qlimax is ook weer super :innocent:
Bericht Geplaatst op 24 nov 2010 14:36 

Hardtraxx Veteran

Berunda schreef:
Goh jongens, wat gaat Wildstylez goed zeg! Heerlijke track en eindelijk eens iemand die iets anders probeert

Wat is er anders aan dan?

Edit:

Geen slecht nummer, eindelijk weer een 'mooie' melo ipv happy.
Bericht Geplaatst op 24 nov 2010 14:39 

Aan het typen...

Had gehoopt op een hele andere track :( , intro was wel goed, maar die break had een te hoog FTS gehalte en de climax is me te cheesy.
Vorige  1 ... 278, 279, 280, 281, 282, 283, 284 ... 420  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks