Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 265, 266, 267, 268, 269, 270, 271 ... 420  Volgende
Bericht Geplaatst op 10 nov 2010 17:24 

Hardtraxxer

DjThera schreef:
Het zijn 4 verschillende releases he ;-) (verdeeld dus over jan2011 en feb2011)

Komt er ook nog weer een collaboration EP binnenkort? :P
Bericht Geplaatst op 10 nov 2010 17:59 

Hardtraxx Veteran

G1LL schreef:
donkeyrollers schreef:
technoboyYNWA27 schreef:

khoop zo dat dit Tillt008 wordt :drool: :worship:

Woot, deze lijkt op Who Wants This! Best lekker plaatje :)

Ik werd helemaal blij toen ik je reactie zag, maar toen ik het nummer hoorde dacht ik, jammer.. Lijkt er helemaal niet op
Bericht Geplaatst op 10 nov 2010 18:06 

Hardtraxx Veteran

G1LL schreef:
donkeyrollers schreef:
technoboyYNWA27 schreef:

khoop zo dat dit Tillt008 wordt :drool: :worship:

Woot, deze lijkt op Who Wants This! Best lekker plaatje :)

Verwar je Who Wants This niet met Annihilating?
Bericht Geplaatst op 10 nov 2010 18:06 

Hardtraxx Veteran

Josh-T schreef:
Ik werd helemaal blij toen ik je reactie zag, maar toen ik het nummer hoorde dacht ik, jammer.. Lijkt er helemaal niet op

Inderdaad... en ook weer de zoveelste Tillt plaat die tegenvalt -.-
Bericht Geplaatst op 10 nov 2010 18:35 

Hardtraxx Veteran

Bericht Geplaatst op 10 nov 2010 18:42 

Zijn die niet allang gepost?
Bericht Geplaatst op 10 nov 2010 18:44 

Hardtraxx Veteran

Disco in the music :yay: Daar word ik nu blij van.
Ja die van Showtek , bah :sick: Niets voor mij.
Bericht Geplaatst op 10 nov 2010 19:00 

Hardtraxx Veteran

MovingMadness schreef:
Zijn die niet allang gepost?

idk ga jij het even checken voor mij dan weten we het zeker heh
Bericht Geplaatst op 10 nov 2010 19:07 

Hardtraxx Crew

Die van Showtek kan ik echt wel waarderen. Als ze dit soort spul blijven produceren heb ik er niks op tegen. Zoals die The Bottle Remix en the F-Track, heerlijk. Wel alleen om thuis naar te luisteren.
Bericht Geplaatst op 10 nov 2010 19:23 

Hardtraxxer

die van showtek is allang al op cd en uit en die van noisecontrollers is allang al gepost
het zijn in iedere geval geen "new tracks" meer
Bericht Geplaatst op 10 nov 2010 20:51 

Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
Die van Showtek kan ik echt wel waarderen. Als ze dit soort spul blijven produceren heb ik er niks op tegen. Zoals die The Bottle Remix en the F-Track, heerlijk. Wel alleen om thuis naar te luisteren.

helemaal mee eens
vind die nieuwe tracks van showtek heerlijk om thuis te luisteren :thumbup:
Bericht Geplaatst op 10 nov 2010 21:13 

Hardtraxx Addict

Ik vind er juist niet veel aan. maarja dat heb ik al een hele tijd met showtek...
Bericht Geplaatst op 10 nov 2010 22:35 

Hardtraxxer

Bericht Geplaatst op 10 nov 2010 23:37 

Hardtraxxer

DjThera schreef:

01. Geck-o - The Word Is Out

Zo kort, maar ben verliefd. :love:
Bericht Geplaatst op 11 nov 2010 00:41 

Hardtraxx Addict

Ik hoor wel veel gezeur dat Brennan Heart, Psyko Punkz en Zatox eentonig zijn.. maar de heren van Theracords mogen er ook eens op gaan letten ;)
Bericht Geplaatst op 11 nov 2010 01:36 

Hardtraxx Veteran

KickinAzz schreef:
Ik hoor wel veel gezeur dat Brennan Heart, Psyko Punkz en Zatox eentonig zijn.. maar de heren van Theracords mogen er ook eens op gaan letten ;)

nee jonge je mag alleen zeiken op nustyle. raw en early is sowieso goed! :')
Bericht Geplaatst op 11 nov 2010 09:17 

Hardtraxx Addict

[/quote]

Pattern 2? Als je de intro zo hoort denk ik van niet.. Maar als de climax of anti-climax (weet ik t wat t is :P) dan beukt ie er wel flink op net als pattern 1... En aangezien ze met een 2e versie bezig waren lijkt me dit niet geheel onlogisch
Bericht Geplaatst op 11 nov 2010 11:18 

Aan het typen...

KickinAzz schreef:

Ja want The Word is out lijkt op? Dat alles zonder melodie voor jou hetzelfde klinkt kunnen hun ook weinig aan doen... Bovendien vraag ik me af hoeveel theracords tracks je geluisterd hebt
Bericht Geplaatst op 11 nov 2010 11:18 

Hardtraxx Veteran

sanderovic schreef:

Pattern 2? Als je de intro zo hoort denk ik van niet.. Maar als de climax of anti-climax (weet ik t wat t is :P) dan beukt ie er wel flink op net als pattern 1... En aangezien ze met een 2e versie bezig waren lijkt me dit niet geheel onlogisch[/quote]

wow die climax/anti-climax is echt bruut :drool:
Bericht Geplaatst op 11 nov 2010 11:38 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
KickinAzz schreef:

Ja want The Word is out lijkt op? Dat alles zonder melodie voor jou hetzelfde klinkt kunnen hun ook weinig aan doen :')

Kijk daar heb je de eerste al die precies zo reageert als ik had verwacht. Als melodietjes hardstyle op elkaar lijkt dan is de wereld te klein maar don't touch DJ Thera of andere raw/early artiesten want raw/early = supercoolvetgaaf en daar mag je geen kritiek op hebben op dit forum! Als je er wel kritiek op hebt ben je namelijk een kermishardstyler :') :')
Bericht Geplaatst op 11 nov 2010 11:43 

Hardtraxxer

Gangsterdwerg schreef:
Lyst schreef:
KickinAzz schreef:

Ja want The Word is out lijkt op? Dat alles zonder melodie voor jou hetzelfde klinkt kunnen hun ook weinig aan doen :')

Kijk daar heb je de eerste al die precies zo reageert als ik had verwacht. Als melodietjes hardstyle op elkaar lijkt dan is de wereld te klein maar don't touch DJ Thera of andere raw/early artiesten want raw/early = supercoolvetgaaf en daar mag je geen kritiek op hebben op dit forum! Als je er wel kritiek op hebt ben je namelij keen kermishardstyler :') :')

Ik ga mee met Gangsterdwerg. Ook de heren bij Theracords klinken eentonig, al stoor ik me er niet aan (evenals bij Brennan Heart, Psyko Punkz en Zatox niet). Dit is echter een discussie die in een ander topic gevoerd moet worden.

On-topic
Die nieuwe van The R3bels klinkt weer lekker duister. Ben benieuwd hoe hij live gaat (zal op Qlimax wel voorbij komen). De tracks van Tartaros vind ik minder, ze missen wat alleen kan ik m'n vinger er niet op leggen wat precies. Daarnaast vind ik de kicks ook niet super...
Bericht Geplaatst op 11 nov 2010 11:58 

Aan het typen...

Gangsterdwerg schreef:
Lyst schreef:
KickinAzz schreef:

Kijk daar heb je de eerste al die precies zo reageert als ik had verwacht. Als melodietjes hardstyle op elkaar lijkt dan is de wereld te klein maar don't touch DJ Thera of andere raw/early artiesten want raw/early = supercoolvetgaaf en daar mag je geen kritiek op hebben op dit forum! Als je er wel kritiek op hebt ben je namelijk een kermishardstyler :') :')

algemeen/discussie-topic-t11071-20.html#p326045
Bericht Geplaatst op 11 nov 2010 13:08 

Hardtraxx Veteran

Donkey Rollers - Silver Bullet (Toneshifterz Remix)
Bericht Geplaatst op 11 nov 2010 13:15 

Aan het typen...

Ben volgens mij een van de weinigen die Silver Bullet zelf al niet echt veel aan vind, tenminste vergeleken met het overige DR werk, dus deze track doet mij ook niets, hij voelt overigens trager aan dan het origineel.
Bericht Geplaatst op 11 nov 2010 13:22 

Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
Donkey Rollers - Silver Bullet (Toneshifterz Remix)

Klinkt niet slecht!
Vorige  1 ... 265, 266, 267, 268, 269, 270, 271 ... 420  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks