Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 254, 255, 256, 257, 258, 259, 260 ... 420  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2010 10:05 

Hardtraxx Veteran

die kicks zijn echt heel raar.. Lijkt wel op een wildstylez kick die vervormd is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2010 11:02 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Niet zo slecht als hun overige werk, maar nog steeds niet goed genoeg voor mij. Het klinkt op de een of andere manier echt nergens naar.
En Sandstorm blijft voor mij zo'n klassieker waar je maar beter niet aan kan komen.

Juistem, ik vind deze plaat ook wat weg hebben van Cherish.
Ik vind trouwens ook dat de laatste maand(en) vele oude trance/dance nummers worden gemixted, Toneshifterz begonnen hiermee maar ondertussen kan ik er wel 4 bij halen. (Club bizarre, Loops, sunshine en ik vergeet er volgens mij nog 1.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2010 13:15 

Hardtraxxer

nummer klinkt opzich niet zo slecht,
Ze hebben bij alle nummers wel fixe tempo erin,
Wil hun set wel een keer meemaken in HmH,
Denk dat je eruit word gebukt :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2010 13:23 

Hardtraxxer

Het is nog steeds niet duidelijk geworden wat nou hun style is :yawn: En dit nummer maakt het er niet makkelijker op :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2010 13:48 

Hardtraxxer

Dit heb denk al maand op me telefoon staan ofzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2010 14:34 

Hardtraxx Addict

Ricardo1991 schreef:
Dit heb denk al maand op me telefoon staan ofzo

stoer :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2010 15:23 

Hardtraxxer

technoboyYNWA27 schreef:

Ik ben helemaal om... Wasted Penguinz laten in mijn ogen zien dat ze meer in huis hebben dan andere nieuwkomers(lees: Bioweapon/Toneshifterz/Nitrouz/Krusaders/Da Tweekaz).
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2010 15:27 

Hardtraxx Veteran

Klementino schreef:
Ik ben helemaal om... Wasted Penguinz laten in mijn ogen zien dat ze meer in huis hebben dan andere nieuwkomers(lees: Bioweapon/Toneshifterz/Nitrouz/Krusaders/Da Tweekaz).

?? :oh: Verklaar je nader. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2010 15:30 

Hardtraxxer

katamaran schreef:
Klementino schreef:

?? :oh: Verklaar je nader. :)

Heel simpel
ik zal ze even naast elkaar leggen
(1 ding: Toneshifterz zit langer bij Fusion dan WP bij Scantraxx dus je moet kijken naar het begin van Toneshifterz)

Toneshifterz:
Klein beetje diversiteit in de platen, zowel harde platen als melodieus.

Wasted Penguinz:
Veel melodieuze platen, maar zit nu een plaat aan te komen die harder is dan alle Toneshifterz platen bij elkaar(Get wasted zal ie wel gaan heten), en ik vind deze bootleg zeer goed gelukt.

Ik ben ook lichtelijk een fan van Toneshifterz, maar Wasted Penguinz laten minstens net zo goed als hun zien, misschien is het eventueel een gelijkspel, maar die andere namen staan zeker onder WP als je het mij vraagt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2010 15:34 

Hardtraxx Veteran

Die andere namen zijn voor mij ook heel wisselvallig/of helemaal niks, en daar zou WP ook bij zitten, vind de tracks niet verfrissend of lekker ruig. Toneshifterz daarentegen vind ik vaak lekker verfrissend qua trackkeuze, en een paar dikke knallers als Origins of Life/In Darkness/Elektro Shock/Death of the Night. Haha, vind dat toch nog wat hoger staan als de WP. Maar zo zie ik het.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2010 15:38 

Hardtraxxer

katamaran schreef:
Die andere namen zijn voor mij ook heel wisselvallig/of helemaal niks, en daar zou WP ook bij zitten, vind de tracks niet verfrissend of lekker ruig. Toneshifterz daarentegen vind ik vaak lekker verfrissend qua trackkeuze, en een paar dikke knallers als Origins of Life/In Darkness/Elektro Shock/Death of the Night. Haha, vind dat toch nog wat hoger staan als de WP. Maar zo zie ik het.

Toneshifterz zijn ook al wat langer bezig, meer releases, om ze goed te vergelijken moet je de previews(en daarmee in acht houden dat het slechts low quality previews zijn) ook meewegen en dan weet ik nog niet of Toneshifterz wel echt beter zijn, maar goed blijft een kwestie van smaak. Ik heb WP in ieder geval al weer een stuk hoger staan dan in het begin :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2010 15:43 

Hardtraxx Elite

Vind die wp bootleg niet zo, doe mij het origineel maar :). Nieuwe A-Lusion klinkt wel aardig, beter dan zijn laaste release in ieder geval.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2010 15:44 

Aan het typen...

Klementino schreef:
katamaran schreef:

Toneshifterz zijn ook al wat langer bezig, meer releases, om ze goed te vergelijken moet je de previews(en daarmee in acht houden dat het slechts low quality previews zijn) ook meewegen en dan weet ik nog niet of Toneshifterz wel echt beter zijn, maar goed blijft een kwestie van smaak. Ik heb WP in ieder geval al weer een stuk hoger staan dan in het begin :)

Je moet de beste nieuwkomer ook niet in de mainstream gaan zoeken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2010 15:54 

Hardtraxxer

Lyst schreef:
Klementino schreef:
katamaran schreef:

Je moet de beste nieuwkomer ook niet in de mainstream gaan zoeken :P

Nee maar het heeft net zoveel zin om Wasted Penguinz met bijvoorbeeld Chris One te gaan vergelijken als dat je Raw met Mainstream gaat vergelijken, aan de namen die ik noemde kon je wel zien waar ik het over had :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2010 16:02 

Hardtraxx Addict

WP zit al langer in de Hardstyle scene dan de toneshifterz, WP heeft meer releases, alleen niet allemaal op ST :)
Buiten dat vind ik de toneshifterz gewoon veel beter. En je kan me niet vertellen dat je aan een youtube preview hoort dat die track harder is dan In Darkness of Dead of The Night. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2010 16:07 

Hardtraxx Veteran

WZY schreef:
WP zit al langer in de Hardstyle scene dan de toneshifterz, WP heeft meer releases, alleen niet allemaal op ST :)

Teequee is ook een allias van beide, of 1 van de 2. Vind Toneshifterz velen malen beter! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2010 16:11 

Hardtraxx Elite

Maximize schreef:
Teequee is ook een allias van beide, of 1 van de 2. Vind Toneshifterz velen malen beter! :)

Teequee is die mooiboy.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2010 16:21 

Hardtraxxer

Sainen schreef:
Maximize schreef:

Teequee is die mooiboy.

Wat boeit het hoe iemand eruit ziet?
Ik hoor niemand over het gewicht van Tuneboy, of de lange neus van die en de kromme tenen van die... luister de muziek en hecht eens niet zoveel waarde aan hoe ze eruit zien :P

Verder:
over Toneshifterz valt nog te twisten dus maar kan ik concluderen dat jullie Wasted Penguinz allemaal hoger hebben staan dan de andere namen die ik noemde? Dat zie ik dan als een goede vooruitgang, en het gebash valt me nog aardig mee :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2010 16:24 

Hardtraxxer

Opzich wel een aardig nummertje..
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2010 16:27 

Hardtraxx Addict

Klementino schreef:
Sainen schreef:
Maximize schreef:

Teequee is die mooiboy.

Ik hoor niemand over het gewicht van Tuneboy, of de lange neus van die en de kromme tenen van die... luister de muziek en hecht eens niet zoveel waarde aan hoe ze eruit zien :P

Verder:
over Toneshifterz valt nog te twisten dus maar kan ik concluderen dat jullie Wasted Penguinz allemaal hoger hebben staan dan de andere namen die ik noemde? Dat zie ik dan als een goede vooruitgang, en het gebash valt me nog aardig mee :)

ik pakte alleen TS omdat die al als voorbeeld werd genomen en je erop inging, maar ik vind die Wasted Penguinz & Da Tweekaz maar niks :sick: Krusaders worden steeds beter, bioweapon vind ik ook beter. Nitrouz, city bitch is beter dan alle WP tracks bij elkaar. :yes: Als jij ze goed vind, ok. :thumbup:

Ik vind dat een DJ wel een beetje uitstraling mag hebben als die achter de decks draait voor 1000 man ofzo, die gast ziet er niet uit :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2010 16:28 

Hardtraxx Elite

Klementino schreef:
Sainen schreef:
Maximize schreef:

Teequee is die mooiboy.

Ik wilde er alleen mee aangeven wie teequee is. Verder kan het me ook weinig interesseren hoe ze eruit zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2010 17:44 

Donateur

A-Lusion - Endless Flight
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2010 17:46 

Donateur

Kryptica schreef:

A-Lusion - Endless Flight

Klinkt stukken beter als Call & Answer, dat vondt ik een gefaalde poging tot een raw track.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2010 17:49 

Hardtraxxer

Ik vind het een fijne track van a-lusion!

nieuwe scope:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2010 17:56 

Hardtraxx Veteran

scopje DJ :worship:
Vorige  1 ... 254, 255, 256, 257, 258, 259, 260 ... 420  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks