Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 244, 245, 246, 247, 248, 249, 250 ... 420  Volgende
Bericht Geplaatst op 27 okt 2010 14:21 

Hardtraxx Veteran

Bericht Geplaatst op 27 okt 2010 14:22 

Hardtraxxer

katamaran schreef:
Nee niks voor mij die Badeendjes jingle.

Mag ik vragen hoe oud jij bent? Toen dat origineel een hit was was dat echt wel een vet nummer, vandaar dat ik deze remix nu ook wel grappig vind waarschijnlijk ;)
Bericht Geplaatst op 27 okt 2010 14:33 

Hardtraxx Veteran

Deeltjesversneller schreef:
katamaran schreef:

Mag ik vragen hoe oud jij bent? Toen dat origineel een hit was was dat echt wel een vet nummer, vandaar dat ik deze remix nu ook wel grappig vind waarschijnlijk ;)

Hoezo? Ik volg je even niet. Hun stijltje is niks voor mij, dus is dit nummer ook weer een track die mij niet kan raken.
Bericht Geplaatst op 27 okt 2010 17:43 

Hardtraxx Veteran

katamaran schreef:
katamaran schreef:

Hoezo? Ik volg je even niet. Hun stijltje is niks voor mij, dus is dit nummer ook weer een track die mij niet kan raken.

Die sample van badeendjes is gebruikt in 2001 als ik me niet vergis.. Hampenberg - Duck Toy

Vandaad de naam ook.
Bericht Geplaatst op 27 okt 2010 17:53 

Hardtraxx Veteran

Origineel vind ik veel beter :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 27 okt 2010 18:03 

Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
Die sample van badeendjes is gebruikt in 2001 als ik me niet vergis.. Hampenberg - Duck Toy

Vandaad de naam ook.

Ja oke, dat snapte ik. Maar vond het een vage reactie van Deeltjesversneller op dat ik de track niks vond. ;)
Bericht Geplaatst op 27 okt 2010 18:07 

Hardtraxx Elite

Je had het over badeentjes jingles. Maar deze waren geript. Dat lijkt mij de redenatie ^^
Bericht Geplaatst op 27 okt 2010 18:12 

Hardtraxx Veteran

:thumbsup: :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 27 okt 2010 18:20 

Hardtraxx Veteran

Tel schreef:
Je had het over badeentjes jingles. Maar deze waren geript. Dat lijkt mij de redenatie ^^

Haha, ik bedoelde met jingle de track van Da Tweekaz. Snap de verwarring!

Kepro schreef:

:thumbsup: :thumbsup:

Die vind ik dan wel weer vet! Kende hem al, maar al heel lang niet gehoord.
Bericht Geplaatst op 27 okt 2010 18:31 

Hardtraxxer

katamaran schreef:
katamaran schreef:

Ik bedoel dat als je iets herkent van iets wat je vroeger leuk vond dat je dan een hele andere gedachte krijgt van iets. Net als dat je bijvoorbeeld bepaalde vocals die gebruikt zijn in een Hardstyle nummer in een film terug hoort, dan is die scene voor jou ineens een stuk specialer :)
Bericht Geplaatst op 27 okt 2010 18:39 

Hardtraxx Veteran

Ja ik snap het nu, vind het niet zo speciaal hoor. De originele ook niet, vandaar dat ik de Tool ook niet zo veel vind.
Bericht Geplaatst op 27 okt 2010 19:00 

Hardtraxx Veteran

Stukje nieuwe Frequencerz: X-pand

http://www.twitvid.com/MSUNQ
Bericht Geplaatst op 27 okt 2010 19:02 

Hardtraxx Crew

Khadber schreef:
Stukje nieuwe Frequencerz: X-pand

http://www.twitvid.com/MSUNQ

Nog niet echt veel uit op te maken.
Bericht Geplaatst op 27 okt 2010 21:28 

Hardtraxxer

Weet niet of deze hier al is gepost (geen zin om al die pages door te zoeken, heb wel wat anders te doen :P )
Vind het wel een lekkere track :thumbup:

Bericht Geplaatst op 27 okt 2010 21:36 

Hardtraxxer

Diageo schreef:
Weet niet of deze hier al is gepost (geen zin om al die pages door te zoeken, heb wel wat anders te doen :P )

Als je de upload datum van het filmpie zelf bekijkt (augustus), weetje toch denk ik dat het hier al lang al gepost is? :oh:
Bericht Geplaatst op 27 okt 2010 21:47 

Hardtraxxer

Mike-O schreef:
Ik hoorde deze volgens mij op Decibel voor het eerst en op Dominator het broertje "Universe".

Was deze kwaliteit van "Bass Mechanics" hier al te vinden? Zo ja, excuseer mij..

Blijft een lekker nummer, vooral die intro :drool:
Bericht Geplaatst op 27 okt 2010 21:59 

Hardtraxxer

AFCA schreef:
Als je de upload datum van het filmpie zelf bekijkt (augustus), weetje toch denk ik dat het hier al lang al gepost is? :oh:

Nou, ik volg dit topic altijd, maar het is mij nooit opgevallen. Daarbij had ik nog niet naar de upload datum gekeken :P Las pas op de twitter van BH en Zany dat ze misschien nog een B-kant hiervan wilde maken.
Bericht Geplaatst op 27 okt 2010 23:11 

Hardtraxx Veteran

Bang de bass is zo heerlijk dat zelfs de Brennan Heart tinten gruwelijk zijn :bomb:
Bericht Geplaatst op 27 okt 2010 23:25 

Hardtraxx Veteran

p-stylez schreef:
Bang de bass is zo heerlijk dat zelfs de Brennan Heart tinten gruwelijk zijn :bomb:

Ja, is echt een toevoeging aan het nummer deze keer, en geen irritatiepunt. Heerlijke track!
Bericht Geplaatst op 28 okt 2010 00:19 

Donateur

De intro van Bang The Bass is echt gruwelijk! Vocals zijn ook lekker. Melodie zit goed in elkaar en is aanstekelijk, typische BH-synth die me we een beetje strot uit komt maar mij door de rest eigenlijk gestolen kan blijven. Het beste van beide artiesten in 1 track, superlekker!
Bericht Geplaatst op 28 okt 2010 00:24 

Hardtraxxer

Diageo schreef:

Jeetje wat een hoog bpm.
Bericht Geplaatst op 28 okt 2010 12:13 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
De intro van Bang The Bass is echt gruwelijk! Vocals zijn ook lekker. Melodie zit goed in elkaar en is aanstekelijk, typische BH-synth die me we een beetje strot uit komt maar mij door de rest eigenlijk gestolen kan blijven. Het beste van beide artiesten in 1 track, superlekker!

Inderdaad :P Ik verbaasde mezelf er ook over hoe vet ik m vond, ondanks dat t weer precies dezelfde sound is als altijd van BH :P
Bericht Geplaatst op 28 okt 2010 13:57 

Hardtraxx Elite

normaal hou ik niet zo van theracords maar deze is toch wel echt lekker :thumbup:
Bericht Geplaatst op 28 okt 2010 14:04 

Artiest

brennan heart sounds met een vleugje zany en typische zany concepten voor melo's en intro met een vleugje brennan heart...dan kun je alleen maar zeggen dat ze wel een geweldige track hier neer zetten, het werkt :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 28 okt 2010 14:11 

Hardtraxx Veteran

do the happy face :woot: :love: :drool:
Vorige  1 ... 244, 245, 246, 247, 248, 249, 250 ... 420  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks