Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 187, 188, 189, 190, 191, 192, 193 ... 420  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2010 12:36 

Hardtraxxer

DJ Isaac Ft. Justice - We Are Your Friends

Iemand informatie hierover?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2010 12:36 

Hardtraxx Elite

Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2010 16:36 

Hardtraxx Veteran

Titatovenaar schreef:

Dit klinkt echt als een goed potje hard!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2010 16:44 

Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2010 18:14 

Hardtraxx Elite

dawasiknie schreef:
Die klinkt wel lachen idd.
Brennan Heart, hou maar op. De bedoeling is goed, de uitvoering is altijd weer hetzelfde. Beter doet ie wat nieuws.

Bedoeling is goed? Kom op zeg, ik vraag mezelf af hoe diep kun je zinken met die vocals. :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2010 18:17 

wat een k*t track,, vocals zijn lelijk en gay en de melodie is veeels te blij >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2010 18:37 

Hardtraxxer

Just4Music schreef:
dawasiknie schreef:
Die klinkt wel lachen idd.
Brennan Heart, hou maar op. De bedoeling is goed, de uitvoering is altijd weer hetzelfde. Beter doet ie wat nieuws.

Bedoeling is goed? Kom op zeg, ik vraag mezelf af hoe diep kun je zinken met die vocals. :sick:

sorry hoor maar je kunt ook overdrijven!
ik vind hem wel lekker klinken vocals vind ik nog niet zo vet maar kan nog komen :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2010 18:57 

Hardtraxx Veteran

Kom nou. Het is gewoon altijd hetzelfde bij die vent. Die vocals vind ik ook nog eens matig :/

Vond Till U believe it wel lekker/vet (mede vanwege de redelijk duistere intro/outro), maar de rest van z'n platen de laatste tijd zijn gewoon allemaal van hetzelfde hout gesneden :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2010 19:09 

Hardtraxxer

Inno schreef:
Kom nou. Het is gewoon altijd hetzelfde bij die vent. Die vocals vind ik ook nog eens matig :/

Vond Till U believe it wel lekker/vet (mede vanwege de redelijk duistere intro/outro), maar de rest van z'n platen de laatste tijd zijn gewoon allemaal van hetzelfde hout gesneden :(

ja maar dat is toch bij elke dj!
er is toch niks mis mee! en waarom vind iedereen crypsis dan wel vet hij is nog veel erger!
bij hem klinkt echt alles het zelfde!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2010 19:10 

Hardtraxxer

Inno schreef:

+1 het enigste wat ik mooi vond aan Till U Believe It was die intro/outro
de climax daarvan klinkt zowat hetzelfde als Like Your Style en Come As One Remix
running late klinkt idd ook weer beetje hetzelfde maar vind het nummer best lekker klinken :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2010 19:12 

Hardtraxx Veteran

Hardroller schreef:
Inno schreef:

er is toch niks mis mee! en waarom vind iedereen crypsis dan wel vet hij is nog veel erger!

Heel simpel. Crypsis stijltje = Vet, Brennan Heart stijltje = Saai.
Dus als Crypsis dezelfde stijl houd, die vet is, dan vind ik het niet erg! Maar bij Brennan Heart komt het mn strot uit, omdat het een saai stijltje is. Het moet eens veranderen! Face the Enemy, dat was lekker anders.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2010 19:15 

Hardtraxxer

katamaran schreef:
Hardroller schreef:
Inno schreef:

Heel simpel. Crypsis stijltje = Vet, Brennan Heart stijltje = Saai.
Dus als Crypsis dezelfde stijl houd, die vet is, dan vind ik het niet erg! Maar bij Brennan Heart komt het mn strot uit, omdat het een saai stijltje is. Het moet eens veranderen! Face the Enemy, dat was lekker anders.

ja maar het is mischien niet je style maar dan moet je niet aankomen met het klinkt allemaal het zelfde want dat is bij zoveel dj's! ik zeg niet dat ik fan ben van brennan heart maar er zijn mensen die zijn style wel vet vinden dus dan hoef je niet zo te reageren vind ik!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2010 19:21 

Hardtraxx Veteran

Hardroller schreef:

Moet zeggen dat ik The Demand van Crypsis ook wel erg afgezaagd vind ja, lijkt erg veel op andere tracks van m en had het idee dat ik m allang kende. Toch beukt die plaat tenminste nog een beetje :D In tegenstelling tot de meeste Brennan Heart tracks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2010 19:24 

Hardtraxx Veteran

De gene die brennan heart wel kunnen waarderen op dit moment, (die er hier op hardtraxx sws niet zo veel zijn), is het niet erg dat er weer zelfde pruttel word gemaakt door hem. Maar ik hoor toch zelden een dj waarvan elk nummer bestaat uit dezelfde synth, dezelfde kicks, dezelfde melodieen. Crypsis is ook niet heel gevarieerd, maar het is wel een aparte stijl die niet veel dj's hebben. De stijl van Brennan heart is gewoon zo standaard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2010 20:00 

Donateur

Dat vind ik niet, de stijl van Brennan Heart is wel dusdanig dat je gelijk herkent "ah das BH". Wat dat betreft verschilt ie niks van Crypsis. Bij Crypsis kan ik er nog wel mee leven omdat het qua sounds helemaal mijn ding is, maar Brennan Heart ben ik al een tijdje zat.

Heb zijn sound sowieso nooit zo geweldig gevonden. Jammer want zijn ideeën achter de producties zijn vaak best goed (uitstekende melodieën meestal). Het enige gevarieerde van hem zit hem in z'n DJ Tools die onlangs op een CD kwamen. Dingen zoals This is not enzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2010 20:27 

Hardtraxx Veteran

Vik schreef:
Agree! Vind het ook zeker niet verkeerd om ernaar te luisteren. :)

ja dat vind ik ook bij BH, om te luisteren. Maar op een feestje zijn het niet tracks waar ik lekker op kan gaan :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2010 20:33 

Aan het typen...

Dat mensen zoiets ook nog gaan verdedigen, dat je dezelfde synths 100x hergebruikt. Het gaat tenslotte om het melodietje niet waar :x
Crypsis vind ik wat dat betreft net zo slecht... zijn eerste release was innovatief, de rest is allemaal hetzelfde. Waar is de creativiteit, waar is de diversiteit? Ik vind Fabian sowieso de meest overrated artiest in de scene.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2010 20:44 

Hardtraxxer

coazter schreef:

vanaf 2.27 nieuwe zatox

klinkt goed :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2010 22:49 

Hardtraxx Addict

Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2010 22:56 

Hardtraxx Veteran

Titatovenaar schreef:

Die 2e climax (L)
Had nog aan The Machine op Dominator gevraagd welke track 't was, en zei idd de remix van de Ruffneck & Miss Twilight track, klonk daar en op Q-base zo lekker :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2010 23:17 

Delcone schreef:

:') :') :') :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2010 23:58 

Hardtraxxer

Titatovenaar schreef:

Zwaar nice nummer, tegenwoordig ben ik niet echt meer van de melody's, maar deze springt echt echt bovenuit. The Machine is echt goed bezig. :thumbsup: Geen blije poep tenminste.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2010 12:31 

Hardtraxx Addict

katamaran schreef:
Hardroller schreef:
Inno schreef:

Heel simpel. Crypsis stijltje = Vet, Brennan Heart stijltje = Saai.Dus als Crypsis dezelfde stijl houd, die vet is, dan vind ik het niet erg! Maar bij Brennan Heart komt het mn strot uit, omdat het een saai stijltje is. Het moet eens veranderen! Face the Enemy, dat was lekker anders.

dit is nog eens je mening brengen als een feit...
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2010 12:57 

Hardtraxx Veteran

Het lijkt inderdaad een beetje alsof ik zeg dat het een feit is. Maar ik wil gewoon even verduidelijken dat het minder erg is dat Crypsis zijn stijl behoud dan als brennan heart dat doet. Dat vind ik dan he. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2010 14:35 

Hardtraxx Veteran

Delcone schreef:

1. Met reversed bass zou vetter zijn.
2. Hoort ie nou echt niet dat de bass niet op de goede toon gepitched wordt?
3. Verder best wel grappig, maar toch redelijk standaard plaatje zonder melodie.
Vorige  1 ... 187, 188, 189, 190, 191, 192, 193 ... 420  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks