Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 420  Volgende
Bericht Geplaatst op 28 dec 2009 14:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zeker inderdaad het 2e climaxje en het outtro zijn heel typisch voor Acti, met die volle akkoorden en die rare screech-achtige dingetjes. Voor zover te horen klinkt hij heel aardig, als het dezelfde sounds zijn als meestal bij Acti gaat dit helemaal goedkomen. Het riedeltje is in ieder geval prima!
Bericht Geplaatst op 28 dec 2009 16:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker





brennanheart tracks
Bericht Geplaatst op 28 dec 2009 16:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De bovenste klinkt als een andere synth dan de onderste en is daarmee automatisch interessanter. Die onderste doet me namelijk niet zoveel, gewoon zelfde pakketje in een andere melodie verpakt.
Bericht Geplaatst op 28 dec 2009 16:49 
 
Hardtraxxer

Khadber schreef:
De bovenste klinkt als een andere synth dan de onderste en is daarmee automatisch interessanter. Die onderste doet me namelijk niet zoveel, gewoon zelfde pakketje in een andere melodie verpakt.


Bovenste meen ik gehoord te hebben op Qlimax.
Bericht Geplaatst op 28 dec 2009 17:11 
 
Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
De bovenste klinkt als een andere synth dan de onderste en is daarmee automatisch interessanter. Die onderste doet me namelijk niet zoveel, gewoon zelfde pakketje in een andere melodie verpakt.

is welw aar, al vind ik de onderste een betere melodie hebben :D
Bericht Geplaatst op 28 dec 2009 19:42 
 
Hardtraxx Veteran

Bericht Geplaatst op 28 dec 2009 19:45 
 
Hardtraxx Veteran

Vind 't best een vette track, screeches zijn lekker ^^

edit: 't filmpje is trouwens ook wel vet gemaakt!
Bericht Geplaatst op 28 dec 2009 19:48 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

nieuwe brennan heart is cheese²
de isaac mix van the truth is duizend maal beter.
nieuwe zatox daarintegen :worship:
Bericht Geplaatst op 28 dec 2009 20:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daar is de laatste van de 4-tracker :). En hij is weer top!

edit: ik vind de qlimax wle wat van Prophet tracks hebben. En dat begint steeds meer op te vallen haha.
Bericht Geplaatst op 28 dec 2009 20:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oh my god :love:
Zatox created een bangelijke nieuwe track :drool:
Bericht Geplaatst op 28 dec 2009 20:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

:yay: Ik word gek!!

Super track :bomb:
Bericht Geplaatst op 28 dec 2009 20:42 
 
Donateur
Avatar gebruiker

zatox does it again :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 28 dec 2009 20:43 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Bioweapon - Raw:
vanaf 0.10
Bericht Geplaatst op 28 dec 2009 20:50 
 
Hardtraxxer

The Hardstyler-1994 schreef:
Bioweapon - Raw:
vanaf 0.10


Dikke track! Nice!:D
Bericht Geplaatst op 28 dec 2009 20:52 
 
Hardtraxxer

freddyadu8 schreef:


Cool dat het zo op youtube staat met die lyrics & equalizer erbij :)
Bericht Geplaatst op 28 dec 2009 20:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Oh my gawd wat weer een track met superrrrvocals van Zatox!!

Ben helemaal WEG van die nieuwe 4 tracker!
Bericht Geplaatst op 28 dec 2009 22:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

nieuwe zatox :cool:
Bericht Geplaatst op 28 dec 2009 23:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

2 Nieuwe nummers van de D'Stylerz,
Ik vind ze allebei zeer fijn.



The New World



Signs
Bericht Geplaatst op 28 dec 2009 23:52 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Vind de nieuwe Zatox niet zo. Beetje teveel van hetzelfde.
Bericht Geplaatst op 29 dec 2009 00:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Gaat The Dreams van d'Stylerz ook nog uitkomen?
Bericht Geplaatst op 29 dec 2009 01:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekkere nieuwe tracks allemaal! :love:
Bericht Geplaatst op 29 dec 2009 16:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

http://www.youtube.com/watch?v=Y2OGAeIfiZc

http://www.youtube.com/watch?v=b4auHzkOAHw

http://www.youtube.com/watch?v=3ZITL4vwPNQ

als je deze nog niet gehoort hebt :drool:
Bericht Geplaatst op 29 dec 2009 17:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

djcoone

I think I'm gonna finish my New track today, got an amazing kick/bassdrum! :) Hard as hell, preview online very soon..

Op twitter van de middag, ben benieuwd :d
Bericht Geplaatst op 29 dec 2009 18:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DoubleDutch schreef:
djcoone

I think I'm gonna finish my New track today, got an amazing kick/bassdrum! :) Hard as hell, preview online very soon..

Op twitter van de middag, ben benieuwd :d


jumpstyle track ? :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 30 dec 2009 19:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hij zal wel een hardstyle kick bedoelen met 'hard as hell'...
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 420  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks