Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99 ... 420  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2010 23:45 

Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2010 23:51 

Hardtraxxer

freddyadu8 schreef:

wat een nummerr!! heerlijk :drool: :bomb:

B-front & Frontliner perfectie combinatie :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2010 23:55 

Hardtraxx Veteran

freddyadu8 schreef:

Klinkt echt ge-wel-dig! Beetje Spacer achtig ja, maar wel in een fris jasje.
Lekkere track om een gigantische bak laser op los te laten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2010 23:56 

Hardtraxx Veteran

freddyadu8 schreef:

OMG :drool:
Intro op tempo van frontliner met de kicks van B-front , De break trekt een beetje op time vind ik met een fractie van the first cut er in. Dan die climax met frontliner kicks :yay:
Dit kan je gewoon niet slecht vinden. Voor mij mogen er nog veel collabs komen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2010 00:01 

Hardtraxxer

Dakpan schreef:
Even de mensen herrineren waarom Showtek ookalweer zo gebashed wordt:

als je zoiets draait vind ik het niet raar dat je afgezeken wordt :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2010 00:11 

Hardtraxx Elite

DoubleDutch schreef:
freddyadu8 schreef:

OMG :drool:
Intro op tempo van frontliner met de kicks van B-front , De break trekt een beetje op time vind ik met een fractie van the first cut er in. Dan die climax met frontliner kicks :yay:
Dit kan je gewoon niet slecht vinden. Voor mij mogen er nog veel collabs komen :thumbsup:

Ik vind hem een beetje saai, te veel van het zelfde... had wel iets leukers verwacht, volgende keer maar weer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2010 01:20 

Hardtraxx Elite

Wel vet die Auditory Nerve. Ben er nog niet helemaal over uit hoe vet precies, moet hem een paar keer luisteren denk ik. Hij is in ieder geval origineel :thumbup:.

Oh trouwens... Cherry Moon - Acid Dream anyone?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2010 01:42 

Hardtraxx Veteran

freddyadu8 schreef:

Ik weet nog niet zo goed wat ik d'r van moet vinden, die pitch kicks van frontliner zijn weer erg hoog in de climax.. moet 'm effe live horen denk ik :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2010 07:37 

Hardtraxxer

Khadber schreef:
Bron voor gratis release?

http://www.youtube.com/watch?v=MJmpfPsR ... re=channel , t staat in de beschrijving ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2010 09:07 

Sunboom schreef:
Wel vet die Auditory Nerve. Ben er nog niet helemaal over uit hoe vet precies, moet hem een paar keer luisteren denk ik. Hij is in ieder geval origineel :thumbup:.

Oh trouwens... Cherry Moon - Acid Dream anyone?

1e wat ik dacht toen ik hem ook hoorde :P Meer van zeh prophet remix
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2010 10:40 

Hardtraxx Addict

Auditory Nerve klinkt best leuk. Zit in beetje in het sfeertje van Godz Powerrr, vind ik zo aan de preview te horen. Lekker, maar niet geweldig spectaculair. Dat stukje in de outro klonk wel hard, trouwens, maar dat is niet te horen in deze preview van Emporium.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2010 11:09 

Hardtraxxer

Ben ik nou de enige die juist niet helemaal weg is van Auditory Nerve :/ ..? Ik vind het een puike plaat, maar om nou te zeggen geweeeeeeldig, nee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2010 11:11 

Hardtraxx Addict

Love_Fulfilled schreef:
Ben ik nou de enige die juist niet helemaal weg is van Auditory Nerve :/ ..? Ik vind het een puike plaat, maar om nou te zeggen geweeeeeeldig, nee.

Mwa ik vind em ook wel goed hoor, maar zeker niet van het niveau van Magic naar mijn inziens!
Neemt niet weg dat ik em eerst zelf is op een feest wil horen, dan zal ik me der finaal over uitspreken.
Sommige platen doen het namelijk op feesten echt wel goed, tegenover thuis, en omgekeerd ook!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2010 11:12 

Hardtraxxer

bourzwain schreef:
Love_Fulfilled schreef:

Mwa ik vind em ook wel goed hoor, maar zeker niet van het niveau van Magic naar mijn inziens!
Neemt niet weg dat ik em eerst zelf is op een feest wil horen, dan zal ik me der finaal over uitspreken.
Sommige platen doen het namelijk op feesten echt wel goed, tegenover thuis, en omgekeerd ook!

Mee eens :yes: !!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2010 11:26 

Hardtraxx Veteran

djbrennanheart

finished a new track 'Brennan Heart ft Shanokee - Wide Awake' A nice tune for the summer I think.Can't wait to test it tomorrow In Italy!!!

Ik ben benieuwd :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2010 11:38 

Hardtraxx Elite

DoubleDutch schreef:
djbrennanheart

finished a new track 'Brennan Heart ft Shanokee - Wide Awake' A nice tune for the summer I think.Can't wait to test it tomorrow In Italy!!!

Ik ben benieuwd :yes:

Benieuwd, Feel U Here was echt geweldig. Laatste BH release was echter standaard meuk dus dit kan alle kanten op...
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2010 12:01 

Donateur

Leuk! Ik voel weer zo'n heerlijke 2 minuten break aankomen. :yay:

Auditory Nerve heel de tijd hetzelfde deuntje, ik vind m nu nog wel vet en ik denk dat ik er gigantisch op los ga tijdens een feest. Maar ik moet hem maar niet te vaak luisteren denk ik, anders gaat het gauw vervelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2010 12:08 

Hardtraxxer

De nieuwe B-Front & Frontliner :woot:
Het is heel simpel, of je vind het tof of niet. Ondanks die hoge pitchkicks vind ik het echt een gave track! Ik hou wel van dit soort tracks, die 2 zijn ontzettend goed bezig!
Kan niet wachten om deze op Defqon.1 te horen :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2010 12:18 

Hardtraxx Elite

Heerlijk die nieuwe plaat van B-Frontliner :bomb: Lijkt idd veel op Time zelfde flow etc. maja die vond ik ook wel
lekker. Heb net gekeken bij releases en kwam de CD :Hardstyle Vol. 20 tegen link: releases/hardstyle-vol-20-mixed-by-showtek-brennan-heart-t8015.html
Met als laaste nummer op CD 2:

Deepack - We Donno.t Care ..... Iemand hier al previeuw van gehoord... hij staat na de Reputation Game
dus hij zal wel hard gaan gezien de altijd goede opbouw in de setjes van Brennan Heart

Ik ben benieuwd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2010 12:21 

Donateur

SkiggyRapz18 schreef:
Heerlijk die nieuwe plaat van B-Frontliner :bomb: Lijkt idd veel op Time zelfde flow etc. maja die vond ik ook wel
lekker. Heb net gekeken bij releases en kwam de CD :Hardstyle Vol. 20 tegen link: releases/hardstyle-vol-20-mixed-by-showtek-brennan-heart-t8015.html

Deepack - We Donno.t Care ..... Iemand hier al previeuw van gehoord... hij staat na de Reputation Game
dus hij zal wel hard gaan gezien de altijd goede opbouw in de setjes van Brennan Heart

Ik ben benieuwd.

Deepack LIVE @ Hardbass 2010 even opzoeken. Daar zit ie in :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2010 12:49 

Hardtraxx Elite

Teknizion schreef:
SkiggyRapz18 schreef:

Ik ben benieuwd.

Deepack LIVE @ Hardbass 2010 even opzoeken. Daar zit ie in :)

Lol ik ben bij Hardbass geweest dat ik hem daar niet gehoord heb dan:P Ik zal wel es ff kijke
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2010 14:12 

Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2010 14:31 

Hardtraxx Addict

Vind ik eigenlijk echt wel goed plaatje...
Wacht wel op Funky Get Looze!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2010 15:06 

Hardtraxx Addict

Heerlijk nummertje
Ik zat maar steeds te denken van: wanneer gaan ze nou nummer in mixen maar toen liepe ze al weer weg xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2010 15:14 

Hardtraxxer

Auditory Nerve :loving:
Vorige  1 ... 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99 ... 420  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks