Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52 ... 420  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2010 16:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ravenwood schreef:
dit vind ik dus nou echt een kut anti-climax :P

ik vind eigenlijk bijna elke anti-climax kut :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2010 16:09 
 
Hardtraxx Veteran

Vind hem wel lekker! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2010 16:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mr. Monster schreef:
Ravenwood schreef:
dit vind ik dus nou echt een kut anti-climax :P

ik vind eigenlijk bijna elke anti-climax kut :$


+1
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2010 16:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

ja maar jullie hebben gewoon geen smaak :kiss:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2010 16:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mr. Monster schreef:
Ravenwood schreef:
dit vind ik dus nou echt een kut anti-climax :P

ik vind eigenlijk bijna elke anti-climax kut :$



ik niet, maar deze is jammer van die mooie melo :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2010 16:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Best wel vet, Vision is lekker bezig! Ik had alleen het stukje melodie weggelaten, beetje onnodig. Break is wel bruut.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2010 17:11 
 
Hardtraxx Veteran

Rickie schreef:


best lekker maar had vroeger volgens mij andere naam :P


wtf die track zat ook in die twisted mix van the vision.. Luister ik nog best vaak,, ik hoorde dit, ik dacht wtf xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2010 17:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

had the vision zelf ook aangekondigd dat die track the new generation zou heten dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2010 17:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Tracklist Pink Noise:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2010 18:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

The Vision – New Generation
even een track omdopen naar een anthem terwijl hij deze allangal heeft gedraaid
zal me niet verbazen als die veel commentaar erop krijgt
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2010 18:10 
 
Hardtraxx Veteran

Jorea88 schreef:
Tracklist Pink Noise:

:yay:

Staan dikke nummers op! Zeker aanschaffen deze!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2010 18:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jorea88 schreef:
Tracklist Pink Noise:


Wat een slappe meuk. Re-Bottled en Unleash The Beast Remix. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2010 18:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Jorea88 schreef:
Tracklist Pink Noise:


Wat een slappe meuk. Re-Bottled en Unleash The Beast Remix. >.<


+1

Vind het album ook maar niks, zitten geen bijzondere nummers tussen, allemaal slappe hap.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2010 18:29 
 
Hardtraxx Elite

erg slapjes korsakoff daalt weer eens in aanzien
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2010 18:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

@Sainen en Just 4 Music,

Verzin je eigen reacties dan alleen maar Dakpan nalullen.

Ik vind dat jullie beetje overdrijven hoor! Dit zijn stukjes van rond de 5 seconde joh!
Korsakoff maakt altijd wel fijne Hardcore al zeg ik het zelf, niet te beste, ok, maar luister er graag naar.

Volgens mij zitten er wel een paar beloofde tracks tussen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2010 18:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Just4Music schreef:
erg slapjes korsakoff daalt weer eens in aanzien


dat dus >.< alleen Free for all en screwdriver zijn nog wel aardig maar dat komt voor een groot deel door day-mar
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2010 18:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

FRArnold schreef:
@Sainen en Just 4 Music,

Verzin je eigen reacties dan alleen maar Dakpan nalullen.



Hoezo? als dakpan zegt wat zij denken mogen ze het hier toch gewoon mee eens zijn?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2010 18:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

gaat zeker aangeschaft worden, lekker album hoor :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2010 19:07 
 

Vind Words Of The Gang Remix wel erg sneu..
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2010 19:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rickie schreef:
Just4Music schreef:
erg slapjes korsakoff daalt weer eens in aanzien


dat dus >.< alleen Free for all en screwdriver zijn nog wel aardig maar dat komt voor een groot deel door day-mar


Ik had het deel van Day-Mar ook wel iets harder verwacht! Maar geen slechte track nee ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2010 19:44 
 
Hardtraxx Veteran

Almighty schreef:
Vind Words Of The Gang Remix wel erg sneu..

inderdaad wat ene laggertje man
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2010 19:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jorea88 schreef:
Tracklist Pink Noise:


Catscan is weer druk bezig geweest met produceren :D
Pink Noise, Free for all & Screwdiver klinken lekker, de rest klinkt niet zo vernieuwend
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2010 20:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2010 20:22 
 
Hardtraxx Elite

FRArnold schreef:
@Sainen en Just 4 Music,

Verzin je eigen reacties dan alleen maar Dakpan nalullen.

Ik vind dat jullie beetje overdrijven hoor! Dit zijn stukjes van rond de 5 seconde joh!
Korsakoff maakt altijd wel fijne Hardcore al zeg ik het zelf, niet te beste, ok, maar luister er graag naar.

Volgens mij zitten er wel een paar beloofde tracks tussen :)


Verzin je eigen reacties? :x

Die Hardcore van Korsakoff is veels te mager. Doe mij maar lekker Amnesys & Mad Dog spul
Korsakoff is echt qua sound de DBSTF van de hardcore
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2010 20:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mr. Monster schreef:


wat een track :drool: die intro. gewoon heerlijk
Vorige  1 ... 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52 ... 420  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks