Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Bericht Geplaatst op 21 jul 2013 14:10 
 
Hardtraxxer

Artiest: Nicky Romero & Krewella

Track(s): Legacy (Wildstylez Remix)

Sample/video:
Bericht Geplaatst op 21 jul 2013 14:38 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Dit meen je niet.....................................................
Bericht Geplaatst op 21 jul 2013 15:14 
 
Hardtraxx Addict

Officiƫle remix?

Nicky Romero op Twitter:

Just heard the @wildstyleznl remix for 'Legacy' .. Get ready @tomorrowland !
2:09pm - 21 jul 13

Klinkt al met al heel goed! Net als die Hardwell Remix :) .
Bericht Geplaatst op 21 jul 2013 16:12 
 
Hardtraxxer

The Venator schreef:
Dit meen je niet.....................................................

idd, toptrack!
Bericht Geplaatst op 21 jul 2013 16:20 
 
Hardtraxx Elite

De remix voor hardwell kan ik wel waarderen, dit klinkt nogal saai. Jammer ook van die kick.
Bericht Geplaatst op 21 jul 2013 16:42 
 
Hardtraxx Elite

Lekker, alles klopt. Behalve de kick.
Zal live geen kracht bevatten. net als Earth meets water remix.
Bericht Geplaatst op 21 jul 2013 17:04 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

MrK schreef:
The Venator schreef:
Dit meen je niet.....................................................

idd, toptrack!


Hij heeft geen inspiratie meer? wanneer komt hij een keer met een eigen track. gvd wat word ik hier moe van zeg. Steeds maar die house hitjes remixen..
Bericht Geplaatst op 21 jul 2013 17:11 
 
Hardtraxxer

The Venator schreef:
MrK schreef:
The Venator schreef:
Dit meen je niet.....................................................

idd, toptrack!


Hij heeft geen inspiratie meer? wanneer komt hij een keer met een eigen track. gvd wat word ik hier moe van zeg. Steeds maar die house hitjes remixen..


Geen inspiratie meer? Hij heeft laatst 3 dikke tracks gemaakt hoor (Timeless, Soundstorm en Forever). Laat hem maar een beetje remixen. Misschien wordt hij daar wel blij van.

OT: Vind hem wel iets hebben :D
Bericht Geplaatst op 21 jul 2013 17:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Geef mij het origineel maar xd
Bericht Geplaatst op 21 jul 2013 18:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben het met venator eens... als je al wil remixen probeer dan eens een onbekende plaat.

Dit is gewoon weer makkelijk scoren
Bericht Geplaatst op 21 jul 2013 19:00 
 
Hardtraxx Addict

Klinkt wel leuk :)
Kende het origineel nog niet btw :P
Bericht Geplaatst op 21 jul 2013 20:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

@goku: laatst? Die track waren een jaar geleden nieuw...

Ben het helemaal met teupie eens dat dit gewoon weer makkelijk scoren is.
Bericht Geplaatst op 21 jul 2013 20:56 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Leonidas schreef:
@goku: laatst? Die track waren een jaar geleden nieuw...

Ben het helemaal met teupie eens dat dit gewoon weer makkelijk scoren is.


Precies.
Bericht Geplaatst op 21 jul 2013 22:26 
 

teupie schreef:
Ben het met venator eens... als je al wil remixen probeer dan eens een onbekende plaat.

Dit is gewoon weer makkelijk scoren


Ik ken legacy niet omdat ik amper radio luister (als die daar al op komt) of Nicky Romero luister. Dussss voor mij een onbekende plaat. ^^

Plus als je een grote naam hebt, scoor je met alles makkelijk.

Ik lig er niet meer wakker van, van wie het origineel is of hoe simpel het is. Deze track is lekker en thats it. :loving:
Bericht Geplaatst op 21 jul 2013 22:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Goku schreef:
Hij heeft laatst 3 dikke tracks gemaakt hoor (Timeless, Soundstorm en Forever). Laat hem maar een beetje remixen.


Wat jij dikke tracks noemt... :sick:
Bericht Geplaatst op 21 jul 2013 23:14 
 
Hardtraxx Veteran

Die kicks zijn wel heul erg soft :lol: Melodie is ook nogal chaotisch :P
Bericht Geplaatst op 21 jul 2013 23:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Destination schreef:
Die kicks zijn wel heul erg soft :lol: Melodie is ook nogal chaotisch :P


Hoe kan je nu al klagen over de kicks als dit een Medium quality telefoon ripje is?

Prima plaatje, niks mis mee. Laat hem lekker zijn ding doen, komen in de toekomst wel weer tracks van hemzelf uit.
Bericht Geplaatst op 22 jul 2013 08:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heb wildstylez tijdje geleden al afgeschreven.
Bericht Geplaatst op 22 jul 2013 09:43 
 

klinkt vet!
Bericht Geplaatst op 22 jul 2013 10:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dit is gewoon niet meer wat ik zoek in hardstyle, klinkt allemaal niet lelijk ofzo, maar ik hoef dit niet op een feest te horen!
Bericht Geplaatst op 22 jul 2013 10:31 
 
Hardtraxx Veteran

@MrK, post verwijderd. Nog een keer afkomen met zo'n plaatje resulteert in een waarschuwing.
Bericht Geplaatst op 22 jul 2013 16:34 
 
Hardtraxxer

Zucht.

Vette track, zo.
Bericht Geplaatst op 27 jul 2013 09:25 
 
Hardtraxxer

Bericht Geplaatst op 27 jul 2013 10:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ook dit is niks, Wildstylez probeert hitje naar hitje te maken op het moment. Als de centjes maar binnen rollen dat is zn motto volgens mij!
Bericht Geplaatst op 27 jul 2013 10:38 
 
Hardtraxx Newbie

zo slecht is hij toch ook weer niet ? :O , ik vind hem best lekker klinken
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks