Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2013 14:21 
 
Hardtraxxer

Neroz & Zaitek - Hide & Seek:


https://www.facebook.com/photo.php?v=441735609240202&set=vb.127554767332316&type=2&theater



Verse dikke plaat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2013 18:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een klapper weer! :worship:
melo in de intro is echt pakkend!
En de climax heeft me een bom energie, heelijk! :love:

Wederom een hele dikke track van Steven! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2013 19:29 
 
Hardtraxx Veteran

Dikke track met een ontzettend vette melodie! Maar die kicks gaan wat ik er zo van kan horen wel aardig hoog :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2013 21:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ok ik hoop dat deze in hogere kwaliteit net zo vet klinkt als hij lijkt... Wat een zieke sfeer en melody :love:

Ik hoop idd op beetje goeie kicks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2013 10:44 
 
Hardtraxx Veteran

Benieuwd hoe die in HQ klinkt. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2013 01:02 
 
Hardtraxx Elite

Klinkt lekker! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2013 11:17 
 
Hardtraxx Addict


@40:53
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2013 13:20 
 
Hardtraxx Addict

Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks