Steffnov schreef:
Tja, de vraag is dan, waarom zo veel mogelijk professionaliteit? Wat is de meerwaarde van het publiek negeren? Je tracks gaat het niet beter maken.
Als ik erover nadenk vind ik het meer gemeen hebben met amateurisme, denken dat je het zonder je publiek ook wel kan.
Ik lees alles

alleen vind ik het geen toevoeging om overal hier mijn mening te gaan geven over van alles en nogwat. en als je wat wilt vragen kan dat altijd!

beantwoord ook altijd iedereen die wat vraagt, ik vind dat erg JUIST erg belangrijk. achteraf is het inderdaad een beetje overbodigom er bij te zetten "Normaal reageer ik hier nooit" inderdaad, daar hebben jullie gelijk in
