Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2013 21:15 
 
Hardtraxx Addict

Artiest: Neroz & Goliath

Track(s): Mixed & Mastered

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2013 16:14 
 
Hardtraxx Addict

Woow! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2013 20:30 
 
Artiest

Normaal reageer ik eigenlijk nooit. maar ik wil toch even kwijt dat dit niet de daadwerkelijke versie is die straks uit komt, hoe deze oude versie in de podcast terecht is gekomen is tot nu toe nog een raadsel, ga er maar vanuit dat de uiteindelijke versie een stuk beter klinkt!

Grtz
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2013 11:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nog beter? :clap: Deze versie vind ik al heel goed klinken :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2013 11:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt als een freqz plaatje, niet boeiend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2013 12:16 
 
Hardtraxx Veteran

Waarom reageren vrijwel alle artiesten die hier een account hebben met:
Neroz schreef:
Normaal reageer ik eigenlijk nooit. maar

?

Zag het bij Titan ook al, alsof het een schande is om te reageren ;-)

Track vind ik al lekker, hoop niet dat er veel aan veranderd wordt. De sounds zijn prima!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2013 12:27 
 
Artiest

iMark schreef:
Waarom reageren vrijwel alle artiesten die hier een account hebben met:
Neroz schreef:
Normaal reageer ik eigenlijk nooit. maar

?

Zag het bij Titan ook al, alsof het een schande is om te reageren ;-)

Track vind ik al lekker, hoop niet dat er veel aan veranderd wordt. De sounds zijn prima!

Mensen zien het vaak als 'onprofessioneel'.. Je zou het ook kunnen zien als een open houding tegenover je fans, maar dit zijn nou eenmaal de ongeschreven 'regels' van het muziekwereldje ;) hoe minder goed bereikbaar, hoe professioneler de uitstraling.. Overigens niet aanvallend bedoeld naar artiesten toe :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2013 12:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tja, de vraag is dan, waarom zo veel mogelijk professionaliteit? Wat is de meerwaarde van het publiek negeren? Je tracks gaat het niet beter maken.

Als ik erover nadenk vind ik het meer gemeen hebben met amateurisme, denken dat je het zonder je publiek ook wel kan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2013 14:21 
 
Artiest

Steffnov schreef:
Tja, de vraag is dan, waarom zo veel mogelijk professionaliteit? Wat is de meerwaarde van het publiek negeren? Je tracks gaat het niet beter maken.

Als ik erover nadenk vind ik het meer gemeen hebben met amateurisme, denken dat je het zonder je publiek ook wel kan.

Ik lees alles :) alleen vind ik het geen toevoeging om overal hier mijn mening te gaan geven over van alles en nogwat. en als je wat wilt vragen kan dat altijd! :thumbup: beantwoord ook altijd iedereen die wat vraagt, ik vind dat erg JUIST erg belangrijk. achteraf is het inderdaad een beetje overbodigom er bij te zetten "Normaal reageer ik hier nooit" inderdaad, daar hebben jullie gelijk in ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2013 17:43 
 
Hardtraxx Veteran

Lekker trackje. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2013 21:36 
 
Artiest

Correcte versie @ https://soundcloud.com/qdance/faustoscrossover-2

1:33.13
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2013 22:38 
 
Hardtraxx Veteran

http://www.hardtraxx.nl/forum/hardstyle-releases/neroz-fuck-what-you-heard-ep-any014-t39016.html
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks