Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: The Straikerz & Adjuzt - Viva La Fist
- View the latest post: Porter Robinson - Easier To Love You (Vertile Remix)
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
Moderators
-
J
Vind dat de kicks het hele nummer verneuken, Zonde want de rest is aardig.
-
BHardtraxx Addict
- 1622 posts member since 2012
- last seen Jan 2014
Lekkere melodie 
Zoals bij bijna al je platen weer een heerlijke synth/melodie combinatie.
Vind alleen de vocals niet zo mooi, een beetje duf.
-
JHardtraxx Newbie
- 21 posts member since 2010
- last seen Jul 2026
Tja meningen verschillen he, ik vind namelijk zelf deze kick zeer sterkCruelty wrote:Klinkt goed, lekkere melo en synth maar 1 ding snap ik niet. In je Pitch tutorial, heb je een shitload aan goeie kicks en dan gebruik je hierin een kick zonder kracht en 0 bass?
Zoals ik op z'n vid al heb gecomment vind ik de melodie, build en vocals echt een van de beste die ik tot nu toe heb gehoord in 2012. En deze track staat nu al in m'n top 10 hardstyle tracks ooit.
het ligt niet aan jouw speakersCruelty wrote:Ja of het ligt aan mijn speakers ik zit nu beneden op noob speakers te luisterenJellybean wrote:Tja meningen verschillen he, ik vind namelijk zelf deze kick zeer sterkCruelty wrote:Klinkt goed, lekkere melo en synth maar 1 ding snap ik niet. In je Pitch tutorial, heb je een shitload aan goeie kicks en dan gebruik je hierin een kick zonder kracht en 0 bass?
.
-
EHardtraxx Elite
- 2020 posts member since 2011
- last seen Jul 2015
Don't worry about the bass, it's only a preview version at the moment, not with the final mixdown and its not masteredWait for the final version!^^
Stardriverofficial
-
EHardtraxx Elite
- last seen Jul 2015
ik vind die star driver trouwens ook best wel een held hij heeft zo'n nummer met echt veel emotie erin
View on YouTube
View on YouTube
-
WHardtraxx Veteran
- 3252 posts member since 2011
- last seen Nov 2023
jaron123 wrote:Wat een heerlijke plaat!
geeft wel een goed sfeertje
ga zo door jongens
Plaat is niet voor mij weggelegd, jammer, want vind Neilio geen slechte producer 
Star Driver vind ik daarintegen weer totaal niks aan..
Star Driver vind ik daarintegen weer totaal niks aan..
Thund3R wrote:Zoals ik op z'n vid al heb gecomment vind ik de melodie, build en vocals echt een van de beste die ik tot nu toe heb gehoord in 2012. En deze track staat nu al in m'n top 10 hardstyle tracks ooit.
-
MHardtraxxer
- 500 posts member since 2012
- last seen Feb 2013
tomac wrote:Thund3R wrote:Zoals ik op z'n vid al heb gecomment vind ik de melodie, build en vocals echt een van de beste die ik tot nu toe heb gehoord in 2012. En deze track staat nu al in m'n top 10 hardstyle tracks ooit.
Ik ben wel klaar met reageren op dit forum...
Zal het nog wel blijven lezen maar verwacht van mij geen reacties meer.
Een eigen mening is hier schijnbaar heiligschennis.
Moet je toch niks om geven joh!? Als jij dit vindt, prima..Thund3R wrote:Ik ben wel klaar met reageren op dit forum...
Stop zeker niet om mij! Ik vind het prachtig om te lezenThund3R wrote:Ik ben wel klaar met reageren op dit forum...
Ik zou me lekker druk maken om wat anderen vinden. Reageer vooral op wat je zelf leuk vindt. Dat anderen blijkbaar niet kunnen hebben dat je een andere mening hebt..Thund3R wrote:Ik ben wel klaar met reageren op dit forum...
Is het niet hoor, maar kan me wel in hun gelach vinden.Thund3R wrote:Ik ben wel klaar met reageren op dit forum...
En waarom is het zo grappig dan.
Ik zeg gewoon in misschien wat overdreven woorden dat deze track 100% mijn stijl hardstyle is.
Dit is zoals ik een hardstyle track wil horen en dat zeg ik dan ook
Ik zeg gewoon in misschien wat overdreven woorden dat deze track 100% mijn stijl hardstyle is.
Dit is zoals ik een hardstyle track wil horen en dat zeg ik dan ook
Dat je jezelf zo laat kennen
Je moest mijn
eigenlijk opvatten als een uiting van ongeloof, een mening geven op een misschien iets onsubtiele manier. Dat jij het een super track vind moet je zelf weten 
ik vind het niet echt een bijzondere track, die kicks zijn wel héél zwak
-
EHardtraxx Elite
- last seen Jul 2015
met bass kan de kick alsnog wel zwak zijnCruelty wrote:Kijk vorige paginaXtD wrote:ik vind het niet echt een bijzondere track, die kicks zijn wel héél zwak.
-
S
- 9 posts member since 2012
- last seen Jan 2016
Leuk nummertje
:D