Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: The Straikerz & Adjuzt - Viva La Fist
- View the latest post: Porter Robinson - Easier To Love You (Vertile Remix)
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
Moderators
-
J
Die melodie 
-
BHardtraxxer
- 135 posts member since 2011
- last seen Mar 2020
woow! wat een melodie! kippenvel..
-
QHardtraxxer
- 959 posts member since 2009
- last seen May 2015
Lekker hoor
-
EHardtraxxer
- 68 posts member since 2011
- last seen Mar 2026
Écht een heerlijke melodie 
Hij klinkt weer heerlijk hoor! benieuwd naar het eindresultaat 
Melodie mag wel iets meer de hoogte in vind ik.
Thanks iedereen! Misschien een wat langere preview binnekort 
-
M
Lekkere zweef melodie, goed bezig 
Captivating, Obsession en Intervention hebben allemaal hele fijne melodiën en ook dit is een goede melodie, maar in mijn ogen moet je nog wel wat klussen aan de synth, die kan nog wel wat zweveriger. Daarnaast kan de climax ook iets meer diepte gebruiken. Die is nu zo plat, alleen de melodielijn en basslijn en verder weinig.
Maar, je bent weer onderweg naar een toppertje. Maak de break niet te lang als je geen vocals toevoegt btw.
Maar, je bent weer onderweg naar een toppertje. Maak de break niet te lang als je geen vocals toevoegt btw.
-
BHardtraxxer
- 62 posts member since 2011
- last seen Mar 2013
Goed bezig
Lekker nummertje 
Ik denk dat dit een track word zonder vocal, iets zoals Into The light, maar moet nog ff kijken.Meph0 wrote:Captivating, Obsession en Intervention hebben allemaal hele fijne melodiën en ook dit is een goede melodie, maar in mijn ogen moet je nog wel wat klussen aan de synth, die kan nog wel wat zweveriger. Daarnaast kan de climax ook iets meer diepte gebruiken. Die is nu zo plat, alleen de melodielijn en basslijn en verder weinig.
ThnxDutchforce wrote:Goed bezigLekker nummertje