Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2013 08:51 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Artiest: Neilio & Omegatypez

Track(s): Robotronic

Sample/video:



vanaf 52:32
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2013 11:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kick mag net iets voller vind ik, net wat krachtiger. Verder erg leuke plaat.

Vind het pitchen van de kick ontzettend vaak gebeuren, maar niet dusdanig hoog dat het echt lelijk wordt, en vind 't eigenlijk wel creatief en leuk klinken zo, kan bijna niet geloven dat ik 't zelf zeg :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2013 16:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ja de kick lijkt inderdaad iets minder dan in een aantal voorgaande nummers? overigens helemaal niet slecht ofzo, verder erg lekker nummertje :thumbsup:

stoor me ook totaal niet aan de pitch eigenlijk, hij pitcht wel vaak, maar niet tot de maan :D
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks