Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2013 18:39 
 
Hardtraxx Addict

Artiest: Neilio ft Ohwin

Track(s): WINMY

Sample/video:
http://www.youtube.com/watch?v=kl1eLLvShs0&t=10m04s
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2013 19:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit vond ik best een prima plaatje op XXlerator, maar als ik 'm nu luister vind ik 'm niet zo :huh: Hopelijk komt 't door de kwaliteit.

Ben niet zo'n fan van die vocals. Tegenwoordig al zoveel platen met van die lelijke popvocals. Neilio was juist altijd zo fijn zonder al die poespas en gewoon eigen creativiteit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2013 20:39 
 
Hardtraxxer

Zijn broer heeft het ingezongen... dus dat het niet creatief is... dat weet ik niet hoor :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2013 21:09 
 
Hardtraxx Elite

benieuwd wel
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2013 21:13 
 
Hardtraxxer

Ik vind het wel lekker klinken,
die vocals oke..... zullen we blijkbaar aan moeten wennen, nieuwe trend ofzo. Helaas
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2013 22:39 
 

Niks gemist dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2013 13:49 
 
Hardtraxxer

Klint goed! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2013 16:11 
 
Hardtraxx Veteran

Neilio ft. Ohwin - WINMY
http://www.youtube.com/watch?v=kl1eLLvShs0&t=10m04s
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2013 16:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Erg jammer dat ie opeens in de tweede climax een half octaaf omhoog gaat. Vind het persoonlijk heel erg onverwachts komen en niet passen bij het eerste stuk, verder wel ok plaatje, merk dat neilio technisch steeds meer vooruit gaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2013 18:10 
 
Hardtraxx Veteran

Hier is ie los:

Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2013 20:37 
 
Hardtraxx Veteran

Wat ontzettend lelijk :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2013 13:55 
 
Hardtraxxer

Dit is dan weer een mindere van Neilio, maar dat heeft iedere producer wel is een mindere plaat.
Neemt niet weg dat ik m leuk vindt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2013 15:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee nee nee, Neilio ga nou niet deze weg in. Sorry maar dit vind ik helemaal niks. Je eigen stijltje was altijd zo vet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2013 12:14 
 
Hardtraxxer

Vind deze erg vet. Lekkere melodie die past bij de lyrics :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2013 17:30 
 

Vind m ergg fijn na paar keer luistere :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2013 21:02 
 
Hardtraxx Elite

Noooo! Allememaggie wat is dit me toch een boutplaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2013 10:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

http://www.youtube.com/watch?v=cXocEu8t ... 1m47s&hd=1

Dit lijkt een andere versie
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2013 13:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hmm wel aardig, maar vind de vocals echt 3x niks
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2013 17:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sjorz schreef:
http://www.youtube.com/watch?v=cXocEu8t5Ag&t=21m47s&hd=1

Dit lijkt een andere versie


Doe mij die uit HWS maar. Daar vind ik de vocal lekker en hier enorm irritant.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks