Crippled schreef:
Ik snap de hype rondom MYST helemaal, zijn meeste producties klinken écht anders en hebben een compleet eigen stijltje.
Maar al die lovende reacties op dit korte previewtje snap ik eerlijk gezegd niet.
Dit is toch typisch zo'n Adaro/Endymion melodietje? Ik vind het in elk geval nog niet echt speciaal.
Wel benieuwd naar de rest van de plaat!
Kijk, jij omschrijft precies hoe ik er over denk, kon de juiste woorden al niet vinden

Helemaal mee eens!!
Klinkt prima, en ik ben echt fan van Myst, maar dit previewtje laat niet perse zien waarom ik zo hyped ben zeg maar...