Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2022 13:24 
 
Hardtraxx Newbie

MYST - I Miss Those Days (???)

Label: Monolyth
WEB release: 28/10/2022

Tracks:
MYST - I Miss Those Days

Samples:


Bron:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2022 13:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jaaaa eindelijk maar toch, een MYST release :woot: :D
Klinkt weer als vanouds erg lekker! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2022 14:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja klinkt weer geweldig, nu al :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2022 08:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Waarom zou je stoppen als je kwalitatief kapot goede muziek maakt...:$ :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2022 09:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Reeukien schreef:
Waarom zou je stoppen als je kwalitatief kapot goede muziek maakt...:$ :cry:


Is in principe alleen gestopt met draaien. Wat wel érg jammer is want 99% van zijn platen worden niet door andere DJ's gedraaid. Echter blijft hij wel produceren, hetzij in een lager tempo (lekker werken zonder druk i.p.v. relevant blijven voor boekingen) en alleen uitbrengen wat hij écht tof vindt. Zoals dit dus. Dus daar ben ik dan wel weer blij om. Nu dan maar hopen dat andere DJ's zijn (oude) werk wat meer supporten of dat hij misschien heel af en toe zelf nog eens draait.

Dat stukje over dat hij wel blijft produceren etc heeft hij trouwens eens op Instagram gepost, mocht je een bron willen ;).
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2022 12:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Reeukien schreef:
Waarom zou je stoppen als je kwalitatief kapot goede muziek maakt...:$ :cry:


Is in principe alleen gestopt met draaien. Wat wel érg jammer is want 99% van zijn platen worden niet door andere DJ's gedraaid. Echter blijft hij wel produceren, hetzij in een lager tempo (lekker werken zonder druk i.p.v. relevant blijven voor boekingen) en alleen uitbrengen wat hij écht tof vindt. Zoals dit dus. Dus daar ben ik dan wel weer blij om. Nu dan maar hopen dat andere DJ's zijn (oude) werk wat meer supporten of dat hij misschien heel af en toe zelf nog eens draait.

Dat stukje over dat hij wel blijft produceren etc heeft hij trouwens eens op Instagram gepost, mocht je een bron willen ;).


Gaat gevalletje Cyber achterna denk ik. Wat je zegt, op een laag tempo onder zijn eigen naam platen blijven maken en af en toe wat releasen en ondertussen (verwacht ik) voor labels produceren. Ghostproducing verdiend aardig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2022 12:31 
 
Hardtraxx Newbie

Heerlijke melodie weer :love: heb even een HQ versie in elkaar geflanst voor de liefhebbers https://voca.ro/12A2VIVrkZTL
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2022 16:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Reeukien schreef:
Waarom zou je stoppen als je kwalitatief kapot goede muziek maakt...:$ :cry:


Is in principe alleen gestopt met draaien. Wat wel érg jammer is want 99% van zijn platen worden niet door andere DJ's gedraaid. Echter blijft hij wel produceren, hetzij in een lager tempo (lekker werken zonder druk i.p.v. relevant blijven voor boekingen) en alleen uitbrengen wat hij écht tof vindt. Zoals dit dus. Dus daar ben ik dan wel weer blij om. Nu dan maar hopen dat andere DJ's zijn (oude) werk wat meer supporten of dat hij misschien heel af en toe zelf nog eens draait.

Dat stukje over dat hij wel blijft produceren etc heeft hij trouwens eens op Instagram gepost, mocht je een bron willen ;).


Dat is mij dan even ontgaan. Dit maakt mijn dag dan weer een stuk dragelijker. :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2022 02:21 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Reeukien schreef:
Waarom zou je stoppen als je kwalitatief kapot goede muziek maakt...:$ :cry:


Is in principe alleen gestopt met draaien. Wat wel érg jammer is want 99% van zijn platen worden niet door andere DJ's gedraaid. Echter blijft hij wel produceren, hetzij in een lager tempo (lekker werken zonder druk i.p.v. relevant blijven voor boekingen) en alleen uitbrengen wat hij écht tof vindt. Zoals dit dus. Dus daar ben ik dan wel weer blij om. Nu dan maar hopen dat andere DJ's zijn (oude) werk wat meer supporten of dat hij misschien heel af en toe zelf nog eens draait.

Dat stukje over dat hij wel blijft produceren etc heeft hij trouwens eens op Instagram gepost, mocht je een bron willen ;).



Idd wat je zegt sluit ik me compleet bij aan. productie technies gezien blijft hij nog steeds een van de beste Hardstyle producers ooit. Respecteer ieder besluit zoals van hem ten alle tijden, maar als het onverwachts en rauw op je dak komt is dat natuurlijk gewoon kut. Persoonlijk vind ik het ook best sund om je gehele 'levenswerk' en dan doel ik op zijn producties in de Hardstyle scene online te verkopen. Begrijp me niet verkeerd, ik respecteer zijn keus maar om je 'levenswerk' zo weg te geven en alles wat erbij komt kijken kwa giggs, status, en kwaliteit aan muziek vind ik oprecht nog steeds jammer. Aan de andere kant zie ik ook wel weer het voordeel ervan in ivm zijn kennis delen te delen voor onder andere (beginnende) Hardstyle producers. Erg goud weer een verse track van hem te horen gericht op deze topic! Zelf hoop ik nog steeds dat deze collab ooit gereleased word!

Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2022 14:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik blijf hopen dat deze man gewoon 1-4 optredens op jaarbasis gaat doen. Gewoon de boekingen kiezen die je zelf leuk lijkt. Deze muziek nooit live horen is doodzonde. :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2022 13:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze komt er in oktober aan, woord monolyth nog te zien in de artwork, lijkt er op dat hij hem op eigen houtje gaat releasen zonder nightbreed oid.

https://i.redd.it/amkrf1yzuln91.jpg

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2022 00:33 
 
Hardtraxx Crew

Verplaatst.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2022 02:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat fijn dat we toch nog nieuwe muziek van zijn kant kunnen verwachten. Als hij ongeveer twee keer per jaar met zulk soort platen aankomt hoor je mij niet klagen :loving: .

Nu hopen dat collega producers dit oppakken zodat je hier op een feest ook van kan genieten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2022 10:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Doe heel even normaal MYST wat een heerlijke plaat man. :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2022 10:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een vreselijk AI artwork... Die lippen :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2022 15:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Heerlijke plaat. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2022 15:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

De stijl van MYST blijf ik toch het vetst vinden :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2022 17:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Pfffffffff wat fucking goed dit :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2022 23:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Helemaal prima! Kan dit alleen maar toejuichen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2022 16:27 
 
Hardtraxx Addict

Tja, ik zal wel weer een van de weinigen zijn, maar ik vind dit soort kicks nog steeds niet mooi klinken. Maargoed ik ben dan ook geen MYST fan. Maar vooral het feit dat het op 157 bpm is geproduceerd maakt het een ontzettend gehaast en rommelig geheel imo. Zulke pseudo-drive vind ik maar niks. Ook de versnelde (en daarmee veel te hoog gepitchte) vocalen klinken voor geen meter. Haal dan op z'n minst de vibrato er netjes uit, denk ik dan.

Melodie en algehele structuur zijn verder dikke prima.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2022 22:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

InfinI schreef:
Tja, ik zal wel weer een van de weinigen zijn, maar ik vind dit soort kicks nog steeds niet mooi klinken. Maargoed ik ben dan ook geen MYST fan. Maar vooral het feit dat het op 157 bpm is geproduceerd maakt het een ontzettend gehaast en rommelig geheel imo. Zulke pseudo-drive vind ik maar niks. Ook de versnelde (en daarmee veel te hoog gepitchte) vocalen klinken voor geen meter. Haal dan op z'n minst de vibrato er netjes uit, denk ik dan.

Melodie en algehele structuur zijn verder dikke prima.

Kan me hier wel enigszins in vinden ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2022 12:24 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ja toffe plaat wel, haalt het alleen niet bij de kwaliteit van het album.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle