Active topics in Hardstyle

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 day ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
P
Hardtraxx Newbie
22 posts member since 2021
last seen Jun 2023
MYST - I Miss Those Days (???)

Label: Monolyth
WEB release: 28/10/2022

Tracks:
MYST - I Miss Those Days

Samples:
View on YouTube

Bron:
Image
Hardtraxx Veteran
5517 posts member since 2010
Jaaaa eindelijk maar toch, een MYST release :woot: :D
Klinkt weer als vanouds erg lekker! :loving:
Hardtraxx Veteran
17570 posts member since 2010
last seen 22 minutes ago
Ja klinkt weer geweldig, nu al :love:
Hardtraxxer
273 posts member since 2017
last seen Jul 2025
Waarom zou je stoppen als je kwalitatief kapot goede muziek maakt...:$ :cry:
Hardtraxx Elite
2817 posts member since 2013
last seen Jul 2026
Reeukien wrote:Waarom zou je stoppen als je kwalitatief kapot goede muziek maakt...:$ :cry:
Is in principe alleen gestopt met draaien. Wat wel érg jammer is want 99% van zijn platen worden niet door andere DJ's gedraaid. Echter blijft hij wel produceren, hetzij in een lager tempo (lekker werken zonder druk i.p.v. relevant blijven voor boekingen) en alleen uitbrengen wat hij écht tof vindt. Zoals dit dus. Dus daar ben ik dan wel weer blij om. Nu dan maar hopen dat andere DJ's zijn (oude) werk wat meer supporten of dat hij misschien heel af en toe zelf nog eens draait.

Dat stukje over dat hij wel blijft produceren etc heeft hij trouwens eens op Instagram gepost, mocht je een bron willen ;).
Hardtraxx Veteran
14318 posts member since 2011
last seen 12 minutes ago
RomanAnthony wrote:
Reeukien wrote:Waarom zou je stoppen als je kwalitatief kapot goede muziek maakt...:$ :cry:
Is in principe alleen gestopt met draaien. Wat wel érg jammer is want 99% van zijn platen worden niet door andere DJ's gedraaid. Echter blijft hij wel produceren, hetzij in een lager tempo (lekker werken zonder druk i.p.v. relevant blijven voor boekingen) en alleen uitbrengen wat hij écht tof vindt. Zoals dit dus. Dus daar ben ik dan wel weer blij om. Nu dan maar hopen dat andere DJ's zijn (oude) werk wat meer supporten of dat hij misschien heel af en toe zelf nog eens draait.

Dat stukje over dat hij wel blijft produceren etc heeft hij trouwens eens op Instagram gepost, mocht je een bron willen ;).
Gaat gevalletje Cyber achterna denk ik. Wat je zegt, op een laag tempo onder zijn eigen naam platen blijven maken en af en toe wat releasen en ondertussen (verwacht ik) voor labels produceren. Ghostproducing verdiend aardig.
C
2 posts member since 2022
last seen Jun 2023
Heerlijke melodie weer :love: heb even een HQ versie in elkaar geflanst voor de liefhebbers https://voca.ro/12A2VIVrkZTL
Hardtraxxer
273 posts member since 2017
last seen Jul 2025
RomanAnthony wrote:

Dat is mij dan even ontgaan. Dit maakt mijn dag dan weer een stuk dragelijker. :yay:
Hardtraxx Newbie
46 posts member since 2021
last seen Jun 2026
RomanAnthony wrote:

Idd wat je zegt sluit ik me compleet bij aan. productie technies gezien blijft hij nog steeds een van de beste Hardstyle producers ooit. Respecteer ieder besluit zoals van hem ten alle tijden, maar als het onverwachts en rauw op je dak komt is dat natuurlijk gewoon kut. Persoonlijk vind ik het ook best sund om je gehele 'levenswerk' en dan doel ik op zijn producties in de Hardstyle scene online te verkopen. Begrijp me niet verkeerd, ik respecteer zijn keus maar om je 'levenswerk' zo weg te geven en alles wat erbij komt kijken kwa giggs, status, en kwaliteit aan muziek vind ik oprecht nog steeds jammer. Aan de andere kant zie ik ook wel weer het voordeel ervan in ivm zijn kennis delen te delen voor onder andere (beginnende) Hardstyle producers. Erg goud weer een verse track van hem te horen gericht op deze topic! Zelf hoop ik nog steeds dat deze collab ooit gereleased word!

View on SoundCloud
Hardtraxxer
521 posts member since 2015
last seen 22 days ago
Ik blijf hopen dat deze man gewoon 1-4 optredens op jaarbasis gaat doen. Gewoon de boekingen kiezen die je zelf leuk lijkt. Deze muziek nooit live horen is doodzonde. :cry:
Hardtraxx Veteran
last seen 22 minutes ago
Deze komt er in oktober aan, woord monolyth nog te zien in de artwork, lijkt er op dat hij hem op eigen houtje gaat releasen zonder nightbreed oid.

https://i.redd.it/amkrf1yzuln91.jpg

Image
M
Hardtraxx Veteran
14186 posts member since 2013
Verplaatst.
Hardtraxxer
631 posts member since 2017
last seen 5 days ago
Wat fijn dat we toch nog nieuwe muziek van zijn kant kunnen verwachten. Als hij ongeveer twee keer per jaar met zulk soort platen aankomt hoor je mij niet klagen :loving: .

Nu hopen dat collega producers dit oppakken zodat je hier op een feest ook van kan genieten.
Hardtraxx Veteran
last seen 22 minutes ago
Doe heel even normaal MYST wat een heerlijke plaat man. :cry:
Hardtraxxer
866 posts member since 2021
last seen May 2026
Wat een vreselijk AI artwork... Die lippen :x
Hardtraxx Elite
2512 posts member since 2012
last seen 4 days ago
Heerlijke plaat. :worship:
Hardtraxx Addict
1141 posts member since 2019
last seen 7 hours ago
De stijl van MYST blijf ik toch het vetst vinden :loving:
Hardtraxx Elite
2620 posts member since 2015
last seen 4 hours ago
Pfffffffff wat fucking goed dit :worship:
Hardtraxx Elite
2613 posts member since 2015
last seen Jun 2026
Helemaal prima! Kan dit alleen maar toejuichen.
I
Hardtraxx Addict
1147 posts member since 2016
last seen Nov 2025
Tja, ik zal wel weer een van de weinigen zijn, maar ik vind dit soort kicks nog steeds niet mooi klinken. Maargoed ik ben dan ook geen MYST fan. Maar vooral het feit dat het op 157 bpm is geproduceerd maakt het een ontzettend gehaast en rommelig geheel imo. Zulke pseudo-drive vind ik maar niks. Ook de versnelde (en daarmee veel te hoog gepitchte) vocalen klinken voor geen meter. Haal dan op z'n minst de vibrato er netjes uit, denk ik dan.

Melodie en algehele structuur zijn verder dikke prima.
Hardtraxx Veteran
7917 posts member since 2013
last seen 1 hour ago
InfinI wrote:Tja, ik zal wel weer een van de weinigen zijn, maar ik vind dit soort kicks nog steeds niet mooi klinken. Maargoed ik ben dan ook geen MYST fan. Maar vooral het feit dat het op 157 bpm is geproduceerd maakt het een ontzettend gehaast en rommelig geheel imo. Zulke pseudo-drive vind ik maar niks. Ook de versnelde (en daarmee veel te hoog gepitchte) vocalen klinken voor geen meter. Haal dan op z'n minst de vibrato er netjes uit, denk ik dan.

Melodie en algehele structuur zijn verder dikke prima.
Kan me hier wel enigszins in vinden ja.
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Ja toffe plaat wel, haalt het alleen niet bij de kwaliteit van het album.