RomanAnthony schreef:
Reeukien schreef:
Waarom zou je stoppen als je kwalitatief kapot goede muziek maakt...

Is in principe alleen gestopt met draaien. Wat wel érg jammer is want 99% van zijn platen worden niet door andere DJ's gedraaid. Echter blijft hij wel produceren, hetzij in een lager tempo (lekker werken zonder druk i.p.v. relevant blijven voor boekingen) en alleen uitbrengen wat hij écht tof vindt. Zoals dit dus. Dus daar ben ik dan wel weer blij om. Nu dan maar hopen dat andere DJ's zijn (oude) werk wat meer supporten of dat hij misschien heel af en toe zelf nog eens draait.
Dat stukje over dat hij wel blijft produceren etc heeft hij trouwens eens op Instagram gepost, mocht je een bron willen

.
Idd wat je zegt sluit ik me compleet bij aan. productie technies gezien blijft hij nog steeds een van de beste Hardstyle producers ooit. Respecteer ieder besluit zoals van hem ten alle tijden, maar als het onverwachts en rauw op je dak komt is dat natuurlijk gewoon kut. Persoonlijk vind ik het ook best sund om je gehele 'levenswerk' en dan doel ik op zijn producties in de Hardstyle scene online te verkopen. Begrijp me niet verkeerd, ik respecteer zijn keus maar om je 'levenswerk' zo weg te geven en alles wat erbij komt kijken kwa giggs, status, en kwaliteit aan muziek vind ik oprecht nog steeds jammer. Aan de andere kant zie ik ook wel weer het voordeel ervan in ivm zijn kennis delen te delen voor onder andere (beginnende) Hardstyle producers. Erg goud weer een verse track van hem te horen gericht op deze topic! Zelf hoop ik nog steeds dat deze collab ooit gereleased word!