Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2014 08:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Artiest: Mr. Polska

Track(s): Survivaltocht

Sample/video:



Bron: Nouveau Riche
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2014 10:57 
 

Waarom????? :cry: >.< Meer woorden ga ik er niet aan vuil maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2014 11:07 
 
Hardtraxxer

huilen dit
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2014 11:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vraag me af of ik dit hier open houd. Thunder stond ook niet bij de hardcore om een hardcore-drop. Bovendien doet Boaz vd Beats vaker zoiets.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2014 11:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Thunder


Khadber schreef:
hardcore-drop.


Nee. Gewoon nee. Dat had niets met hardcore te maken.

Heb dit stukje video met verbazing zitten kijken, er is toch niemand die dit ook echt leuk kan vinden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2014 13:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Buitenom t feit dat het hier niet thuis hoort.. wat een ellendig kutplaat zeg. alles aan dit nummer is irritant. de kick, de stem, de tekst, de climax, dat tiefusdeuntje op 160bpm? :/ :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2014 13:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha wat een baas :lol: Hoort hier idd niet thuis maar die gast heeft overal schijt aan. Sommige nemen dit veel te serieus, die vocals haha geweldig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2014 13:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Khadber schreef:
Thunder


Khadber schreef:
hardcore-drop.


Nee. Gewoon nee. Dat had niets met hardcore te maken.

En dit net zo veel met hardstyle. Dat was het punt wat ik probeerde te maken.

Ik ben er over uit, hij gaat lekker dicht.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks