Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2013 22:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Artiest: Moridin

Track(s): Skywards

Sample/video:

Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2013 22:17 
 
Hardtraxx Veteran

Ik heb het idee dat dit een beetje de Morodin versie van Delusion is. Mooie melodie en daarna een anti erin.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2013 22:57 
 

Moridin doet me eigenlijk vrij weinig op t moment...
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2013 00:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

iMark schreef:
Ik heb het idee dat dit een beetje de Morodin versie van Delusion is. Mooie melodie en daarna een anti erin.


Ik snap deze vergelijking dus echt totaal niet :P
Klinkt overigens wel leuk, even afwachten op de HQ
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2013 00:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

iMark schreef:
Ik heb het idee dat dit een beetje de Morodin versie van Delusion is. Mooie melodie en daarna een anti erin.

Want Delusion is natuurlijk de eerste en enigste track met een 'mooie melodie en daarna een anti' :P

Over de track zelf, klinkt op het eerste gehoor een beetje 'standaard raw' en niet heel speciaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2013 00:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bovendien vind ik dat je die melodie op een gegeven moment hoort opbouwen naar een anti-climax. Bij Delusion klapt die anti er voor mijn gevoel er echt ineens in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2013 00:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rawbin schreef:
Bovendien vind ik dat je die melodie op een gegeven moment hoort opbouwen naar een anti-climax. Bij Delusion klapt die anti er voor mijn gevoel er echt ineens in.

Indd, bij deze track hoef je geen sherlock holmes te zijn om een anti aan te horen komen. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2013 15:31 
 
Hardtraxx Addict

Anti klinkt wel leuk! Alleen bang voor de kicks.. even HQ afwachten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2013 16:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Volgens mij heel vet! Vond m op dat moment in ieder geval dik!

Hoop wel voor die MC dat ze niet zo populair worden dat ze elk weekend 3 optredens moeten doen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2013 16:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ik vind mc shizzler echt kak, you know. soms lult die zinnen waarje denkt wtf zeg je man... you know. you know you know you know. vond de set van moridin trouwens wel fucking nice, soms was het geluid bass overkill maar heb me goed vermaaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2013 17:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geen idee of die net als alle andere MC's een zinnetje heeft wat hij altijd zegt. Maar ik vind wel dat zijn stem op die manier vet in de act past. Al hou je dat niet lang vol lijkt mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2013 19:11 
 
Donateur
Avatar gebruiker

melodie is van The Vision - Engage The Noise
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2013 19:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Klinkt (voorlopig) lekker, hq ff afwachten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2013 19:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pete schreef:
melodie is van The Vision - Engage The Noise


Rank 1 - Airwave dus.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks