Vette edit dit. Als NC zo terug komt vind ik het wel prima. Wat meer zweverige platen. Ik hoop nog wel dat hij ook de stevige kant weer eens oppikt. Gewoon om te zien wat hij daar in kan nu na al die jaren.
Vette edit dit. Als NC zo terug komt vind ik het wel prima. Wat meer zweverige platen. Ik hoop nog wel dat hij ook de stevige kant weer eens oppikt. Gewoon om te zien wat hij daar in kan nu na al die jaren.
In die stream van gisteren zaten er 2 die wel aardig stevig waren, een iig, met best stevige rock/metal elementen er in,.