Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2014 23:56 
 
Hardtraxx Veteran

Artiest: Minus Militia

Track(s): Reign Supreme

Sample/video:

Bron:
Citaat:
Facebook Minus Milita
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2014 02:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit klonk zaterdag live echt ziek.. Zo thuis hoor je niet hoe hard dit knalt maar in het gelredome jezus.
Ik vond radical redemption thuis nooit wat aan, maar nu ik paar tracks in gelredome gehoord heb tering zeg.. :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2014 09:51 
 
Hardtraxx Veteran

Kickrolls :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2014 10:33 
 
Hardtraxxer

Duruz schreef:
Kickrolls :surrender:


Dit. Wat een heerlijke plaat! Beste track van de liveset imo
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2014 10:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2014 11:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kan die nieuwe soundbank die ze voor MM hebben gemaakt wel waarderen :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2014 11:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik wil die kicks heeeeeul graag eens op een feest horen, wat ziek zeg dit o.O

Radical Redemption achtige sound, maar dan met goeie kicks :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2014 12:15 
 
Hardtraxx Veteran

Flexoews schreef:
Duruz schreef:
Kickrolls :surrender:


Dit. Wat een heerlijke plaat! Beste track van de liveset imo

Arrow schreef:
Kan die nieuwe soundbank die ze voor MM hebben gemaakt wel waarderen :woot:


DIT. :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2014 12:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2014 14:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MINUS MILITIAAAAAAAAAAA :bomb: :bomb: :bomb: :bomb: :bomb: :bomb: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2014 14:20 
 
Hardtraxx Newbie

Wat ging dit hard zeg :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2014 14:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hollow achtige climax, klinkt wel tof.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2014 15:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Gekkenwerk dit, klonk echt heerlijk in het gelredome :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2014 15:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Snap alle positieve reacties niet, waar is,die compleet nieuwe soundbank??
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2014 15:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Intervention schreef:
Snap alle positieve reacties niet, waar is,die compleet nieuwe soundbank??


Van die soundbank snap ik ook niet echt... Ik ben echter wel heel positief over de track, jezus. Veel vetter dan The Endless Void, waar ik echt niks aan vind. Hier zitten tenminste fatsoenlijke kicks in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2014 15:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jonas schreef:
Intervention schreef:
Snap alle positieve reacties niet, waar is,die compleet nieuwe soundbank??


Van die soundbank snap ik ook niet echt... Ik ben echter wel heel positief over de track, jezus. Veel vetter dan The Endless Void, waar ik echt niks aan vind. Hier zitten tenminste fatsoenlijke kicks in.


Hij is idd beter dan the endless void, maar vind het niks anders dan RR. vind dat zn liveact toch iets speciaals moet hebben en dat mis ik vooral in hun tracks. Erg jammer
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2014 15:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Intervention schreef:
Jonas schreef:
Intervention schreef:
Snap alle positieve reacties niet, waar is,die compleet nieuwe soundbank??


Van die soundbank snap ik ook niet echt... Ik ben echter wel heel positief over de track, jezus. Veel vetter dan The Endless Void, waar ik echt niks aan vind. Hier zitten tenminste fatsoenlijke kicks in.


Hij is idd beter dan the endless void, maar vind het niks anders dan RR. vind dat zn liveact toch iets speciaals moet hebben en dat mis ik vooral in hun tracks. Erg jammer


Is wel zo. Heel hun liveset vond ik ook wel te veel RR gericht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2014 16:01 
 
Hardtraxx Veteran

Heerlijk dikke plaat! Gave vocals en dat stuk dat die anti erin knalt icm die vocalen is heel gaaf gedaan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2014 22:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Toch wel de beste MM track tot nu toe, klinkt echt lekker :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2014 23:26 
 
Hardtraxx Addict

Deze was echt ziek :loving: Misschien wel de vetste uit de hele set! :worship: KICKS :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2014 09:48 
 
Hardtraxxer

Vind dit echt niet normaal he :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2014 12:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit is gewoon perfect. Wat een track en wat een sfeer brengt het mee.
Die alpha2/wildstylez synth/melo/sound is echt gruwelijk verwerkt hierin.
Heerlijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2014 17:10 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Helaas waren we zaterdag al weg voordat deze kwam maar dit is wel een dikke plaat hoor :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2014 01:42 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Heerlijke melo, en dat geschreeuw van Minus militia voordat die erop klapt te ziek. :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2014 10:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

kick doet me denken aan een andere track?

Edit:
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks