Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2014 17:47 
 
Hardtraxx Newbie

Godverdomme ik word hellemaal gek moet deze op hq horen: die kick :love: :love: :love: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2014 18:00 
 
Hardtraxxer

Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2014 21:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Deze + die andere van hem van BTB en MOH zijn echt knallers zeg :love: :drool: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2014 19:35 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Manmanman wat zit er een kracht achter die kicks zeg.. :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2014 19:38 
 
Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2014 02:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Echt tering vet dit ! Die kicks :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2014 20:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2014 22:11 
 
Hardtraxx Newbie

Ik heb uit bronnen gehoord dat dit een Minus Militia plaat is geworden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2014 22:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikADG schreef:
Ik heb uit bronnen gehoord dat dit een Minus Militia plaat is geworden.


als je je bronnen niet vermeld hebben we er alsnog niet zo heel veel aan he :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2014 23:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
ErikADG schreef:
Ik heb uit bronnen gehoord dat dit een Minus Militia plaat is geworden.


als je je bronnen niet vermeld hebben we er alsnog niet zo heel veel aan he :$


Ik heb dat toen op Wasted Festival ook al gevraagd aan Chain Reaction zelf, of dat de nieuwe Crypsis was en toen antwoorde hij dat het een nieuwe Minus Militia edit was van een of andere plaat, als ik mij niet vergis :p

Maar hij was wel van Minus Militia ipv Crypsis alhoewel ik dat wel raar vind, omdat Crypsis vaak de enigste is die deze track draait :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2014 23:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Shit en ik al hopen opdat het een crypsis plaat was want nu kan je wel 30 jaar wachten op een HQ'tje
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2014 23:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ventrue schreef:
Shit en ik al hopen opdat het een crypsis plaat was want nu kan je wel 30 jaar wachten op een HQ'tje


Ja idd haha, maar Crypsis laat zelf ook niks meer van zich horen, want hij heeft als t goed is nog een of andere solo plaat ofzo en zn High Voltage collab etc. Ik heb zelf in ieder geval vrij weinig Crypsis gehoord de laatste tijd dusja :S
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2014 00:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zin schreef:
Ventrue schreef:
Shit en ik al hopen opdat het een crypsis plaat was want nu kan je wel 30 jaar wachten op een HQ'tje


Ja idd haha, maar Crypsis laat zelf ook niks meer van zich horen, want hij heeft als t goed is nog een of andere solo plaat ofzo en zn High Voltage collab etc. Ik heb zelf in ieder geval vrij weinig Crypsis gehoord de laatste tijd dusja :S


hij heeft net nog On the Loose gereleased toch...
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2014 00:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Zin schreef:
Ventrue schreef:
Shit en ik al hopen opdat het een crypsis plaat was want nu kan je wel 30 jaar wachten op een HQ'tje


Ja idd haha, maar Crypsis laat zelf ook niks meer van zich horen, want hij heeft als t goed is nog een of andere solo plaat ofzo en zn High Voltage collab etc. Ik heb zelf in ieder geval vrij weinig Crypsis gehoord de laatste tijd dusja :S


hij heeft net nog On the Loose gereleased toch...


Mjah oke vooruit, maar dies al bekend sinds Februari he. Kijk bijvoorbeeld naar Radical die update zichzelf altijd op FB enzo en Digital Punk doet dat ook vaak, alleen van Crypsis krijg ik maar heel weinig mee eerlijk gezegd :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2014 21:29 
 
Hardtraxx Veteran

Oh fuck yes!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2014 17:52 
 
Hardtraxx Newbie

Rickzel schreef:
ErikADG schreef:
Ik heb uit bronnen gehoord dat dit een Minus Militia plaat is geworden.


als je je bronnen niet vermeld hebben we er alsnog niet zo heel veel aan he :$


Ik heb het van crypsis zelf gehoord haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2014 15:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Is dit dan Minus Militia - Crackin' Your Ribs?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2014 17:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ze hebben hem trouwens aangepast, de breaks en de laatste climax is anders.
www.youtube.com/watch?v=vHErA0Ypf8s
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2014 19:00 
 
Hardtraxx Newbie

Ventrue schreef:
Ze hebben hem trouwens aangepast, de breaks en de laatste climax is anders.
http://www.youtube.com/watch?v=vHErA0Ypf8s


Dat is de climax van Crypsis - Nackt wat je er door heen hoort volgens mij..
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2014 20:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dvyv33 schreef:
Ventrue schreef:
Ze hebben hem trouwens aangepast, de breaks en de laatste climax is anders.
http://www.youtube.com/watch?v=vHErA0Ypf8s


Dat is de climax van Crypsis - Nackt wat je er door heen hoort volgens mij..

Ik denk het niet want ik heb deze versie precies hetzelfde ook op de main gehoord...
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2014 21:41 
 
Hardtraxx Newbie

Ventrue schreef:
Dvyv33 schreef:
Ventrue schreef:
Ze hebben hem trouwens aangepast, de breaks en de laatste climax is anders.
http://www.youtube.com/watch?v=vHErA0Ypf8s


Dat is de climax van Crypsis - Nackt wat je er door heen hoort volgens mij..

Ik denk het niet want ik heb deze versie precies hetzelfde ook op de main gehoord...


hmm vreemd, want nackt heeft precies dezelfde melo.. nja zal wel dan
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2014 23:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker



Minus Militia - Crackin Your Ribs ;)

hoor je ook in de vocals tussendoor keertje ;)

echt een dik nummer dit :bomb: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2014 17:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Eindelijk live gehoord: wat een knalplaat.. kicks :love: :woot: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2014 18:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze drie gehoord op Defqon de eerste keer lekker losgegaan, tweede keer beetje rustig aan, derde keer goed geluisterd en toch maar met de conclusie gekomen dat dit wel een leuk plaatje is, maar echt niet meer dan dat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2014 22:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Na knock out heb ik hem dit weekend op defqon gehoord, die kicks jezusnogantoe :oh:
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks