Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2014 19:33 

Hardtraxx Veteran

Hard Onez bevatte wel meer leden dat die twee hoor. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2014 20:19 

Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Moet ik me schamen dat ik Mind Hunterz niet ken? dit klinkt echt gru-we-lijk (L)

fijn om te zien dat er altijd een groep mensen op staat die proberen iets "anders" te doen dan wat er op dit moment populair is, back to the roots ^^

Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2014 20:24 

Die Save My Souls Remix :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2014 22:18 

Hardtraxx Veteran

stefaneke schreef:
Die Save My Souls Remix :loving:

Daar heb ik sinds een tijdje de vinyl van :loving: 1 van de beste melodieën die ik ooit gehoord heb in een hardstyle plaat. Hard'Onez mogen van mij sowieso ook wel terug komen, wat melodieuzer maar wel nog stevig :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2014 23:12 

Hardtraxx Veteran

Qre8ive schreef:
Qlown schreef:
Hard Onez bevatte wel meer leden dat die twee hoor. :P

Volgens discogs ja... maar meer dan N3ck / Decepticon (ervoor N3ck/Lou Aiese) is het nooit geweest. Check producer credits van hun tracks maar :). Maargoed... volgens mij zit de naam Hard Onez nog met een wurgcontract vast aan Wicked Records dus die zullen we niet snel meer zien.

Klopt inderdaad. Net gevraagd aan Decepticon: There was Hard 'Onez the group and Hard 'Onez the faction, but Joe and I were the main guys.

Hun focus ligt voorlopig nog op Mind Hunterz, Hard'Onez denkt hij wel nog over, maar is op het moment nog niet aan de orde :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2014 23:16 

Hardtraxx Veteran

klinkt echt naar meer dit ! Chris One is uberhaupt lekker bezig, die laatste release van hem was zo'n verademing tussen al dat anticlimax geweld...
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2014 23:17 

Hardtraxx Veteran

Kan je ook even vragen hoe zit met de collab die Hardstyle Mafia in maart over verteld heeft? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2014 14:30 

Hardtraxx Addict

Nice!! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2014 20:38 

Hardtraxx Veteran

:loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2014 20:39 

Goeie shiiiiitttt :drool:
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks